پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Shershaah

تماشای آنلاین فیلم شیرشاه 2021 زندگی اسطوره هندی

دانلود فیلم Shershaah 2021 یا شیر شاه به عنوان یک فیلم هندی و جذاب می تواند دنیای شجاعان و افراد رشید را برایتان بازگو کند. در هر کشور، افرادی هستند که به عنوان الگوی شجاعت شناخته می شوند و کمک های بی دریغ را به کشور خود کرده اند. در فیلم شیر شاه نیز با یکی از اسطوره های کشور هند آشنا می شوید و زندگی نامه او را که پر از پستی و بلندی است ورق می زنید. همراه ما باشید تا فیل شیر شاه هندی را بیشتر به شما معرفی کنیم.

 عوامل و دست اندرکاران فیلم شیر شاه 2021 

 این فیلم به کارگردانی Vishnuvardhan، کارگردان کنیایی ساخته شده است. این کارگردان معروف، فیلم های مختلفی را در کارنامه خود دارد. او اولین کارگردانی خود را در سال ۲۰۰۳ با فیلم انجام داد فیلم های بعدی به نام های به پاتیال، بیلا و ... جزو پروژه های موفق او بوده اند. این کارگردان اولین فیلم هندی خود را به نام شیر شاه در سال ۲۰۲۱ کارگردانی کرده است که مخاطبان زیادی را هم به سمت خود جذب می کند.

در این فیلم پر از هیجان، بازیگران معروف هندی مانند ویجا مینو، راج آرجون و راهوو را می بینیم. بازیگران همگی جزو بازیگران مطرح سینمایی هند هستند که نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند. با توجه به مضمون فیلم بسیار با دقت و حساسیت انتخاب شده اند تا کاملاً با نقش های خود سازگاری داشته باشند. به همین علت در کنار داستان جذاب فیلم، انتخاب بازیگر خوب هم مزید بر علت شده است تا مخاطبان زیادی را جذب کند. این فیلم در ژانر اکشن، بیوگرافی و تاریخی ساخته شده و داستان یکی از کاپیتان هندی به نام ویکرام باترا را به تصویر می کشد.

داستان فیلم Shershaah 2021

اسطوره هایی که در کشورهای مختلف باعث شده اند تا اتفاقات و حوادثی از آن کشور رخت بربندد همیشه مورد احترام مردم بوده اند. ساختن فیلم در مورد زندگی آنها تنها کاری است که می توان برای شناخت بهتر آنها و الگوسازی از این افراد به کار گرفت. دانلود فیلم هندی شیر شاه، شما را با یکی از بهترین اسطوره های هند آشنا می کند. در این فیلم زندگی نامه کاپیتان ویکرام باترا را به نمایش گذاشته شده است. این ناخدا معروف به شیر شاه است که در ۲۴ سالگی در جنگ کارگیل رشادت های زیادی را از خود نشان داد و از همان موقع به عنوان یک اسطوره در کشور هند شناخته شد.

دانلود فیلم شیر شاه 2021 با زیرنویس فارسی

 فیلم Shershaah 2021 که از فیلم های جذاب سال ۲۰۲۱ است زبان اصلی آن هندی است. همان طور که گفته شد، این فیلم در وصف زندگی کاپیتان شیر شاه ساخته شده است. برای تماشای آنلاین فیلم Shershaah 2021 با زیرنویس فارسی می توانید همراه ما باشید. این فیلم را با کیفیت های مختلفی برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال و فیلم های برتر جهانی آماده شده است. دانلود فیلم Shershaah 2021 با زیرنویس فارسی تا از زندگی پر از پیچ و خم و رشادت های این جوان شجاع، لذت ببرید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شیر شاه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری