پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم پرمخاطب مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست این بار اتفاقات متمایزی را رقم می زند!

مرد عنکبوتی، شخصیتی است که سال ها در قالب فیلم، سریال و انیمیشن، طرفداران خود را هر بار با یک داستان جذاب و دیدنی غافلگیر می کند. بعد از مدت ها  این شخصیت جذاب، فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) را رونمایی کرده است. باید ببینیم این بار چه داستان هیجان انگیزی را برای مخاطبان خود در آستین دارد. آیا این بار هم دانلود فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 و تماشای رایگان آن می تواند علاقه مندان به شخصیت پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی را راضی نگه دارند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم جذاب داشته باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم Spider-Man: No Way Home 2021

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، کمپانی مارول تریلر رسمی را از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، منتشر کرد. هر چند در این تریلر می توان تقریباً مضمون اصلی داستان این فیلم را متوجه شد؛ اما باز هم به جز چند صحنه در این تریلر، اطلاعات خاصی به مخاطب نمی دهد. کمپانی مارول باز هم ترجیح می دهد تا بیشتر مخاطبان را تشنه حضور فیلم جدید خود کند.

 این فیلم به کارگردانی جان واتس، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویسان آمریکایی ساخته شده است. جان واتس از سال ۲۰۰۰ تا کنون فعالیت هنری داشته است و فیلم های مانند ابرقهرمانی مرد عنکبوتی و دلقک را هم در کارنامه خود دارد. از طرفی تام  هالند، بازیگر انگلیسی که اولین بازی خود را در نمایش موزیکال بیلی الیوت در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد، باز هم نقش پیتر پارکر را در این فیلم جذاب ایفا می کند. فیلم در ژانر اکشن، ماجراجویی و علمی - تخیلی ساخته شده است و داستانی جذاب دارد. قدمت مرد عنکبوتی شاید آنقدرها هم زیاد نباشد؛ اما از همان ابتدا نیز تأثیرگذاری فوق العاده را برای مخاطبان خود به همراه داشت و آنها را در تمام انیمیشن ها، فیلم ها و آثار خود در طول این سال ها همراه داشته است.

داستان فیلم Spider-Man: No Way Home 2021

اما باید ببینیم که داستان فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حول و حوش چه موضوعی است؟ پیتر پارکر برای اولین بار، بدون نقاب در بین مردم ظاهر می شود و تقریباً همه دیگر هویت او را می شناسند. البته با وجود کمک های بی پایان مرد عنکبوتی به مردم در مواقع بحران، چندان هم فاش شدن هویت اش برای او مناسب نبود. رسانه ها و حتی عموم مردم برای پیتر مشکلاتی را به وجود می آورند. رابطه مرد عنکبوتی با اطرافیانش دست خوش تغییر شده است. او حالا تصمیم دارد که از دکتر استرنج کمک بخواهد تا شرایط را مانند قبل کند و هویت خود را از ذهن مردم شهر پاک کند؛ اما ...

دانلود فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 با زیرنویس فارسی به شما کمک می کند تا نسخه جدید این فیلم جذاب و دوست داشتنی را با کیفیت بالا ببینید.

دانلود رایگان فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 با زیرنویس فارسی 

تماشای آنلاین فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، به عنوان یکی از فیلم های روز کمپانی مارول جذابیت خاصی برای طرفداران فیلم و سریال های اکشن و ماجراجویی دارد. دانلود فیلم Spider-Man 2021 با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی فراهم شده تا کاربران ایرانی نیز بتواند هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا برای تماشای رایگان فیلم مرد عنکبوتی 2021 اقدام کنند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری