پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Malignant

فیلم Malignant 2021 _ بدخیم 2021

تماشای رایگان فیلم بدخیم 2021

تماشای آنلاین فیلم بدخیم 2021- Malignant 2021، را به تمام دوستداران فیلم‌های ژانر ترسناک توصیه می‌کنیم. این بار شاهد فیلمی ترسناک و دلهره‌آور خواهید بود. یعنی اثر جدید James Wan که محصول سال 2021 کشور آمریکا است. اثری که به گفته‌ی خود کارگردان، از آثار قبلی او متفاوت است. جیمز وان، فیلم  بدخیم را در عین تمایز از ساخته‌های گذشته‌ی خود از "خشن‌ترین و وحشتناک‌ترین" آثار خود می‌داند که فکر می‌کند این تفاوت شاید مخاطب را غافلگیر کند. مو به تن‌تان سیخ شد، مگر نه؟ همین الان می‌توانید این فیلم فوق‌العاده را به صورت آنلاین تماشا کنید. مخصوصا کسانی که طرفدار و علاقه‌مند فیلم‌های ترسناک ساخته‌ی این کارگردان هستند. با ما در تماشای آنلاین فیلم Malignant 2021، همراه باشید.

عوامل و رویداد‌های فیلم Malignant 2021

فیلم بدخیم اثری در ژانر ترسناک، دلهره‌آور و جنایی می‌باشد که توسط James Wan کارگردانی شده است. تاریخ انتشار فیلم در کشور آمریکا 10 سپتامبر 2021 می‌باشد.James Wan (زاده‌ی 26 فوریه 1977) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس چینی‌تبار مالزیایی که در استرالیا بزرگ شده است و در سینمای هالیوود فعالیت می‌کند. او در سال 2004 فیلم اَره را کارگردانی کرد. یک فیلم ترسناک که فروش بالایی داشت و چندین ادامه  برای آن ساخته شد که مجموعه‌ی فیلم اَره را تشکیل داده ‌است. 

فیلم‌نامه‌ی بدخیم توسط Akela Cooper تهیه شده است که در واقع براساس یک داستان اصلی به نویسندگی James Wan، Ingrid Bisu و Akela Cooper می‌باشد. این فیلم در مکان‌های لس‌آنجلس، کالیفرنیا و ایالات متحده فیلم‌برداری شده است. فیلم‌برداری فیلم در 24 سپتامبر 2019 آغاز و در 8 دسامبر 2019 به پایان رسیده است. در این فیلم بازیگرانی از جمله 

Annabelle Wallis، Maddie Hasson، George Michole Briana White،Young و Jake Abel بازی می‌کنند. لازم به ذکر است که این دومین همکاری Annabelle Wallis با James Wan است، او پیش از این در Annabelle 2014  بازی کرد که توسط جیمز‌وان تهیه شد. 

محصول کشور: آمریکا 

ژانر: ترسناک، دلهره‌آور‌، جنایی

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 1 ساعت و 51 دقیقه 

رده سنی: 18

سال انتشار: 2021

کارگردان: James Wan

بازیگران:Annabelle Wallis، Maddie Hasson، George Young، Michole Briana White، Jake Abel

فیلم Malignant 2021 درباره‌ی چیست؟

مدیسون زنی که در ناخود‌آگاهش شاهد صحنه‌های دلهره‌آور و قتل‌های ترسناکی است. او زندگی عجیبی را تجربه می‌کند، اما شرایط برای او زمانی عذاب‌آور و وحشتناک‌ ترمی‌شود که پی می‌برد این کابوس‌ها و رویاهای بیدار، در واقعیت و حقیقت زندگی او جریان دارند. 

نقد فیلم ترسناک بدخیم 2021

فیلم بدخیم 2021 که James Wan خود را با ساخت آن به چالش کشیده است تا بتواند در عین حفظ و احترام به سبک خاص خود، فیلمی متفاوت را نسبت به آثار قبلیش به مخاطب ارائه دهد. در ابتدای فیلم شما شاید این پرسش در ذهنتان نقش ببندد که آیا با یک موجود ماورا طبیعی مواجه هستید. اما هرچه فیلم پیش می‌رود، گمان می‌برید که چیز دیگری است. پاسخ پرسش‌های شما رازی است که این اثر در خود جای داده است. اما این فیلم به مراتب روانشناختی‌تراست، حتی اگر احساس ماورا طبیعی داشته باشد. فیلم‌برداری فوق‌العاده، جلوه‌های ویژه قدرتمند، نقش‌آفرینی بی‌نظیر بازیگران و همچنین موسیقی فیلم در ایجاد و انتقال ترس و دلهره که هدف اصلی این اثر است بسیار تاثیرگذار هستند. 

دانلود فیلم Malignant 2021

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌هایی در ژانر ترسناک هستید که با تماشای آن بتوانید نظاره‌گر وقایعی عجیب و وحشتناک باشید، پیشنهاد ما برای شما تماشای آنلاین فیلم Malignant 2021 _ بدخیم 2021 می‌باشد. فیلم بدخیم انتخابی است که با تماشای آن نفس در سینه‌هایتان حبس می‌شود. در کنار این تماشای فیلم مارپیچ 2021 نیز گزینه‌ی دیگری برای دوستداران فیلم ژانر ترسناک و جنایی است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بدخیم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری