پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Worth

دانلود رایگان فیلم Worth 2020 و تماشای فیلمی پر از چالش و سؤال برانگیز

آیا در واقع زندگی همه افراد در جامعه، به یک اندازه ارزش دارد؟ تماشای آنلاین فیلم ارزش  Worth 2020 شما را به دیدن یک فیلم پر از سؤال دعوت می کند. در این فیلم سؤالاتی عنوان می شود که ممکن است بارها به ذهن هر کسی خطور کرده باشد. این فیلم جذاب سال ۲۰۲۰ در زمینه اتفاقات ۱۱ سپتامبر و کشته شدن تعداد زیادی افراد مختلف در طبقات اجتماعی متنوع ساخته شده است. آیا جان یک مدیرعامل رده بالا در یک شرکت همان قدر ارزشمند است که جان یک سرایدار ارزش دارد؟ از نظر ارزش های انسانی، مادی و ... این موارد قابل بررسی هستند و چالش هایی را برای مخاطبان این فیلم به همراه دارد. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم ارزش  Worth 2020

فیلم ارزش یکی از فیلم هایی است که در ژانر بیوگرافی، درام و تاریخی ساخته شده است. فیلم ارزش به کارگردانی سارا کولانجلو ساخته شده است. این کارگردان و نویسنده آمریکایی به علت ساخت فیلم هایی همانند حوادث کوچک و فیلم ارزش، مشهور شده است. به علاوه هنرنمایی بازیگرانی مانند Michael Keaton, Stanley Tucci, Amy Ryan هم مزید بر علت شده است تا جذب مخاطب توسط این فیلم بیشتر شود. 

فیلم ارزش با درونمایه ای از بیوگرافی افراد زیادی است که در حادثه ۱۱ سپتامبر حضور داشته اند و افرادی تأثیر گذار در جامعه شناخته شده اند. 

دانلود فیلم ارزش از همان ابتدا با موضوع جالبی که داشت توانست این فیلم را سر زبان ها بیندازد و افراد زیادی را به دور خود جمع کند. 

فیلم ارزش شما را در جواب سوالاتی غرق می کند که ممکن است بارها در مواقعی اینچنینی از خود پرسیده باشید. وکلای ناظر بر صندوق غرامت قربانیان ۱۱ سپتامبر به نام های کنت فاینبرگ و کامیل بیروس مجبور هستند تا این وضعیت را ساماندهی کنند. قطعا تماشای آنلاین فیلم ارزش برای شما هم جذاب خواهد بود. به خصوص اگر از افرادی هستید که به دنبال فلسفه پنهان در اتفاق ها می گردید!

خلاصه داستان فیلم Worth

در فیلم ارزش به عنوان یک فیلم بیوگرافی داستان راه اندازی صندوقی را بیان می کند که توسط کنگره و برای کاهش رنج خانواده هایی تأسیس شد که عزیزان خود را در ۱۱ سپتامبر از دست دادند. 

داستان ارزش در مورد وکیلی است که در شهر واشنگتن دی سی تلاش می کند تا بر بدبینی و مبارزه علیه سیاست گذاری های کمک به قربانیان این حادثه غلبه کند. سؤالی که دائم پرسیده می شود و در ذهن مخاطب جا می افتد، ارزش برابر یا نابرابر انسان هایی است که در موقعیت های مختلفی قرار دارند. 

با دانلود فیلم ارزش با زیرنویس فارسی شما هم می توانید این فیلم جذاب را ببینید. آیا واقعاً همه به یک اندازه ارزشمند هستند؟

دانلود فیلم ارزش Worth با زیرنویس فارسی

تماشای رایگان فیلم ارزش با زیرنویس فارسی هم برای کسانی که علاقه مند به فیلم های تاریخی و درام هستند، آماده شده است. با توجه به نظراتی که منتقدان و مخاطبان این فیلم داشته اند، دیدن فیلم ارزش، خالی از لطف نیست و می تواند یکی روزی پر از هیجان را برایتان به ارمغان آورد. 

کنترل احساساتی که ناشی از قضاوت و ارزش گذاری روی افراد مختلف است ممکن است برای هر کسی راحت نباشد. دانلود رایگان فیلم ارزش با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار داده شده است تا روزی پر از هیچان را با این فیلم جذاب سارا کولانجلو سپری کنید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ارزش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری