پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Prisoners of the Ghostland

فیلم  Prisoners of the Ghostland 2021 فیلمی سراسر هیجان و ترس 

اگر عاشق ترس و هیجان هستید، قطعاً فیلم های ترسناک را می پسندید. فیلم هایی در ژانر ترسناک به شدت این سال ها مورد استقبال قرار گرفته اند. دانلود فیلم زندانیان سرزمین شبه Prisoners of the Ghostland 2021 برای افرادی که دوست دارند لحظاتی را تجربه کنند که نفسشان در سینه حبس می شود، بهترین انتخاب است. این فیلم یکی از فیلم های جذاب کارگردان معروف و داستان پرداز،‌ Sion Sono است که همیشه مخاطبان خود را هیجان زده کرده است. برای دانلود رایگان فیلم زندانیان سرزمین شبه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم زندانیان سرزمین شبه

همان طور که گفته شد، فیلم به کارگردانی سیون سونو ساخته شده است. این کارگردان ژاپنی است و فیلم های مختلفی را مانند  Suicide Club، Why Don’t You Play in Hell و Tokyo Tribe در کارنامه خود دارد. او ایده پردازی های بی همتایی را در فیلم های خود داشته است و در فیلم جدیدش هم این قاعده را رعایت می کند. بدین صورت هنگامی که مخاطب در حال تماشای فیلم زندانیان سرزمین شبه است، به هیچ عنوان احساس خستگی و تکراری بودن فیلم را نخواهد داشت. 

در این فیلم بازیگران مطرحی مانند Nicolas Cage، Sofia Boutella، Nick Cassavetes و ... ایفای نقش می کنند. 

فیلم Prisoners of the Ghostland 2021 در ژانر ترسناک ساخته شده است و کاملاً ترس و وحشت را در خود نهفته کرده است. با تماشای رایگان فیلم زندانیان سرزمین شبه، اوج هیجان و ترس را تجربه می کنید. 

 داستان فیلم Prisoners of the Ghostland 

مانند اکثر فیلم های ژانر وحشت، این فیلم هم از شبه و روح در خود بهره برده است. داستان این فیلم در شهری خطرناک رقم می خورد. نیکلاس کیج، یک سارق خطرناک است که توسط فرمانده ارتش که دخترخوانده خود را گم کرده است، آزاد می شود. لباسی که بر تن این سارق پوشانده شده است، طی سه روز منهدم می شود. همین امر و انگیزه آزادی خود سبب می شود تا این سارق تمام تلاش خود را برای پیدا کردن این زن جوان بکند. لحظاتی پر از چالش و مخاطره،‌ دقیقا همان چیزی است که در ثانیه ثانیه این فیلم جذاب می بینید. او باید یک نفرین شیطانی را بشکند و ماجرای مرموز دختر ربوده شده را حل کند ...

تماشای آنلاین فیلم Prisoners of the Ghostland با زیرنویس فارسی

بدون شک دیدن فیلم های روز دنیا، به خصوص در روزهای اول پس از انتشار که هنوز داستان آن ها لو نرفته است، جذابیت دیگری دارد. دانلود رایگان فیلم زندانیان سرزمین شبه با زیرنویس فارسی برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا به راحتی این فیلم جذاب و ترسناک را ببینند. 

در این فیلم از صحنه ها و موسیقی هایی استفاده شده است که شما را تا اوج ترس پیش می برد. پس اگر عاشق فیلم ژانر وحشت هستید،‌ دانلود فیلم زندانیان سرزمین شبه با زیرنویس فارسی را به هیچ عنوان از دست ندهید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

زندانیان سرزمین شبح

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری