پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Copshop

فیلم مرکز پلیس 2021 –کسی باید ضربه را بزند

تماشای آنلاین فیلم مرکز پلیس 2021 – Copshop 2021

تماشای آنلاین فیلم مرکز پلیس 2021 – Copshop 2021 زیرنویس فارسی تمام نسخه‌ها، داستانی متفاوت از یک فیلم جنایی و اکشن را نمایش خواهد داد. این بار شاهد فردی خواهیم بود که با پای خود برای نجات جانش به زندان یک مرکز پلیس پناه می‌برد. جوکارنهان، کارگردان 53 ساله آمریکایی فیلم مرکز پلیس به دنبال ایجاد یک فیلم مهیج و پر تنش برای مخاطبین بوده است. با دانلود فیلم مرکز پلیس 2021 زیرنویس فارسی، متوجه خواهید شد که این کارگردان در کار خود تا حد بسیار زیادی موفق عمل کرده است. اما تدی مورتو (فرانک گریلو) که برای نجات جانش از دست یک قاتل به زندان پناه برده است، با ورود قاتل به بخش زندان این مرکز پلیس، باید چکار کند؟ ماجراهای باور نکردنی که یک مرکز پلیس کوچک به خود می‌بیند و نقش یک پلیس تازه کار و جوان سیاه‌پوست که حساسیت فیلم را در سکانس‌های مختلف افزایش می‌دهد. 

با ما همراه باشید تا مروری بر داستان فیلم کاپشاپ 2021، نقد و عوامل مختلف آن داشته باشیم.

عوامل و رویدادهای فیلم Copshop 2021

در لیست بازیگران فیلم مرکز پلیس 2021، تعدادی از بهترین بازیگران و هنرپیشه‌ها را خواهیم دید. فرانک گریلو که یک بازیگر آمریکایی-ایتالیایی و متولد سال 1965 در نیویورک آمریکا است و اولین تجربه بازیگری خود را از دبیرستان آغاز کرد، در نقش تدی مورتو بازی می‌کند. در کنار او، جرارد باتلر اسکاتلندی حضور دارد. او متولد سال 1969 در اسکاتلند اس و در فیلم کاپ شاپ، نقش باب ویدیک را بازی می‌کند. الکسیس لودر در نقش والری یانگ و توبی هاس در نقش آنتونی لام از دیگر بازیگران حرفه‌ای و نقش اصلی فیلم مرکز پلیس 2021 هستند. 

اسم فیلم به انگلیسی: Copshop 2021

اسم فیلم به فارسی: مرکز پلیس 2021

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌آمیز

کمپانی‌های تولید کننده فیلم کاپ شاپ: Sculptor Media, Zero Gravity Management, G-BASE

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 107 دقیقه

سال انتشار: 17 سپتامبر 2021

کارگردان: Joe Carnahan

بازیگران: Frank Grillo, Gerard Butler, Toby Huss, Alexis Louder, Tait Fletcher, Ryan O’Nan, Jose Pablo Cantillo, Keith Jardine, Armida Lopez, David Vaughn, …

داستان فیلم مرکز پلیس 2021 درباره‌ی چیست؟ 

یک هنرمند حیله‌گر به نام تدی مورتو (فرانک گریلو) از یک قاتل حرفه‌ای و بی‌رحم به نام باب ویدیک (جرارد باتلر) فراری است. در ناگزیر ترین حالت ممکن، برای نجات از دست این قاتل، خود را به کلانتری یا مرکز پلیس شهر می‌رساند، یعنی نقشه‌ای می‌کشد تا او را در زندان این مرکز نگهدارند. اما درست زمانی که احساس می‌کند نجات یافته است، قاتل نیز به لاین روبه‌روی او در زندان منتقل می‌شود. ماجرای این دو نفر چیست و در زندان چه اتفاقاتی برای آن‌ها خواهد افتاد؟ همین الان با تماشای رایگان فیلم مرکز پلیس 2021، یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های ژانر اکشن و هیجانی را تا آخر ببینید.

نقد فیلم مرکز پلیس 2021

شاید در اولین برخورد با فیلم کاپ شاپ 2021 بتوان گفت که این فیلم تصویری متفاوت از مرکز پلیس یا کلانتری را به نمایش می‌کشد. جایی که امنیت را برقرار می‌کند توسط دو آدم به مکانی ناامن و پر از خشونت تبدیل شده است. وقتی که این فیلم برای بار اول در 17 سپتامبر در انگلستان و توسط شرکت STXfilms منتشر شد، نقدهای مثبت زیادی برای آن مطرح شد و در اگران‌های بعدی آن در آمریکا توسط اپن رود فیلمز و Briarcliff Entertainment نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلمبرداری بسیار خوب، بازی درجه یک نقش‌های اصلی و صحنه‌پردازی‌های حسای از اصلی‌ترین موارد نقد فیلم مرکز پلیس 2021 است.

دانلود فیلم مرکز پلیس 2021 - Copshop 2021

اگر از علاقمندان ژانر اکشن و جنایی هستید، تماشای آنلاین فیلم مرکز پلیس دوبله فارسی را از دست ندهید. این فیلم یک نمای جدید و متفاوت از فیلم‌های پلیسی و جنایی را نشان می‌دهد. باید بفهمید که چه بر سر قاتل و خلافکار این فیلم خواهد آمد؟ اینجا جایی است که خلافکارها در زندان نیز به کارهای خود ادامه می‌دهند. همین الان با دانلود فیلم مرکز پلیس 2021 زیرنویس فارسی همه کیفیت‌ها، می‌توانید این فیلم را ببینید. در کنار این تماشای فیلم گناهکار 2021را به شما توصیه می‌کنیم.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرکز پلیس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری