پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Starling

تماشای رایگان فیلم کمدی The Starling 2021 با زیرنویس فارسی

 دانلود فیلم سار برای کسانی که عاشق فیلم های کمدی هستند و دوست دارند بهترین فیلم ها را برای یک روز تعطیل خود انتخاب کنند، توصیه می شود. این فیلم محصول کشور آمریکاست و یکی از فیلم های جذابی است که می توانید ببینید. داستان زنی به نام لیلی که مشکلات روحی زیادی دارد و بر اساس حادثه غم انگیزی که برایش اتفاق می افتد نمی تواند مشکلات را پشت سر بگذارد و با چالش های خود دست و پنجه نرم کند.

این فیلم دراماتیک و کمدی جزو فیلم های جذابی است که همان تریلر های اولیه آن مخاطبان زیادی را گرد خود جمع کرده است. تماشای آنلاین فیلم سار برای افراد زیادی در برنامه تفریحات آنها قرار گرفته است. اگر شما هم می خواهید به تماشای این فیلم زیبا بنشینید، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد فیلم سار کسب کنید.

عوامل و دست اندرکاران فیلم The Starling 2021

فیلم سار به کارگردانی توئودور ملفی ساخته شده است. توئودور، کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است که از سال ۱۹۹۸ تاکنون فیلم های زیادی را در کارنامه خود داشته است. فیلم های مانند مد روز، ارقام پنهان، وینسنت مقدس و ... از آثار این هنرمند پرکار است. در این فیلم بازیگران معروفی نیز ایفای نقش کرده اند که به زیبایی داستان آن افزوه اند. ملیسا مک کارتی نقش اول فیلم یعنی نقش لیلی را ایفا می کند که با بازی جذاب خود کاملاً در نقش خود فرو رفته است.

 فیلم سار توسط کمپانی های Boies / Schiller Film Group و Culmination Productions و Entertainment One تولید و انتشار یافته است. صحنه های احساسی و جذاب این فیلم حتی منتقدان را نیز به سمت خود جذب کرده و باعث ستایش فیلم شده است.

خلاصه ای از داستان فیلم سار 2021

فیلم The Starling 2021 در مورد زنی به نام لیلی ساخته شده است. لیلی با یک حادثه غم انگیز دچار مشکلات روحی می شود. هر چند همسرش با غم و اندوه خود کنار آمده است؛ اما لیلی نمی تواند بر این غم سنگین غلبه کند. پس از مدتی یک پرنده به نام سار یا Starling  در حیاط خانه آنها لانه درست می کند و او را اذیت می کند. لیلی سعی می کند تا پرنده را از خانه بیرون کند؛ اما زندگی به گونه ای دیگر رقم می خورد و با تلاش هایی که از این پرنده می بیند، بازگشت به زندگی و قدرت عشق ورزیدن را در خود ایجاد می کند ...

 برای دانلود فیلم سار با زیرنویس فارسی می توانید همراه ما باشید تا صحنه های جذاب این فیلم را به تماشا بنشینید.

 دانلود رایگان فیلم  The Starling 2021  با زیرنویس فارسی

 فیلم سار در ژانر کمدی، درام و فانتزی ساخته شده است و می تواند لحظات جذابی را برایتان به ارمغان آورد. اگر می خواهید برای لحظاتی سرشار از احساس و شادی شوید می توانید خود را به تماشای آنلاین فیلم The Starling 2021با زیرنویس فارسی دعوت کنید. تماشای رایگان فیلم سار برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا همراه سایر کاربران دنیای فیلم و سریال در سراسر دنیا به تماشای فیلم استارلینگ جذاب بنشینند. لینک دانلود فیلم سار با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار داده شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سار

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری