پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Nightbooks

دانلود رایگان فیلم Nightbooks 2021 با زیرنویس فارسی

تماشای رایگان فیلم کتاب های شبانه برای گروه های سنی مختلف لحظاتی پر از هیجان را به همراه خواهد داشت. هر چند این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده است؛ اما طراحی صحنه های آن به گونه ای است که کودکان و نوجوان هم یک ترس بی خطر را با تماشای آن تجربه می کنند. ترسی که ارتباط آن ها را با دنیای اطراف بهتر رقم می زند و آن ها را به چالش می کشد. هر چند دانلود فیلم Nightbooks 2021 برای سنین پایین مناسب است، ولی تماشای آن برای رده سنی بزرگسال هم خالی از لطف نیست و جذابیت خاص خود را دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را از این فیلم پرچالش و جدید دریافت کنید. 

عوامل و رویدادهای فیلم کتاب های شبانه 

فیلم کتاب های شبانه، ساخته دیوید یارووسکی است که یک کارگردان و ادیتور خوش نام در بازار فیلم و سریال های ترسناک و هیجان انگیز است. این کارگردان با فیلم هایی مانند بچه ها، برایت برن و The Hive توانست شهرت زیادی به دست آورد. فیلم کتاب های شبانه در ژانر ترسناک، خانوادگی و فانتزی ساخته شده است. البته هنگامی که صحبت از ترسناک می کنیم، منظور فیلم های پر از جن و پری نیست که به روح و روان کودک آسیب بزند، بلکه فیلمی ملایم و در عین حال دارای هیجان و ترس است که افراد در سنین پایین هم از آن لذت می برند. در این فیلم بازیگران مطرح و معروفی مانند Winslow Fegley، Lidya Jewett،Krysten Ritter ایفای نقش می کنند. 

دانلود فیلم کتاب های شبانه برای شما لحظاتی نفس گیر را به ارمغان می آورد که می توانید از دیدن لحظه لحظه آن لذت ببرید. فیلمی که به سختی می توان داستان آن را حدس زد و همین عامل هم بر جذابیت آن افزوده است.

خلاصه ای از داستان فیلم کتاب های شبانه

الکس موشر پسر جوانی است که استعدادهای هنری برای داستان سرایی ترسناک دارد و در داستان های خود جادو و افسونگری را هم می گنجاند. او در یک آپارتمان ساحره جوان زندانی می شود و برای این که زنده بماند، باید داستان های ترسناکی را تعریف کند. زندانی دیگری به نام یاسمین در این آپارتمان حضور دارد که الکس با او همدست می شود تا بتواند فرار کند. 

تماشای رایگان فیلم Nightbooks 2021 با زیرنویس فارسی، شما را برای دیدن چالش های این نوجوان آماده می کند. 

تماشای آنلاین فیلم Nightbooks 2021

اگر طرفدار فیلم های ژانر ترسناک و جذاب هستید، دانلود رایگان فیلم کتاب های شبانه با زیرنویس فارسی را به برنامه فیلم و سریال خود اضافه کنید. این فیلم در اوج هیجان و ترس، لحظاتی لذت بخش را برای شما فراهم می کند تا یک روز خسته کننده خود را به روزی پر از هیجان تبدیل کنید. 

دانلود فیلم Nightbooks 2021 با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی امکان پذیر است. می توانید برای تماشای آنلاین فیلم کتاب های شبانه، از لینک های این فیلم که بر روی سایت قرار گرفته اند، بهره ببرید. بدین صورت امکان تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا برای کاربران فارسی زبان فراهم شده است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کتابهای شبانه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری