پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Halloween Kills

فیلم هالووین می‌کشد 2021 – Halloween Kills 2021

تماشای آنلاین فیلم هالووین می‌کشد 2021 – Halloween Kills 2021 

تماشای آنلاین فیلم هالووین می‌کشد 2021 – Halloween Kills 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیز است. فیلم هالووین می‌کشد 2021 به کارگردانی دیوید گوردون گرین است که توسط دنی مک‌براید، اسکات تیمز و دیوید گوردون گرین به رشته تحریر درآمده است. این فیلم ساخت ایالات متحده و انگلستان است که در 15 اکتبر 2021 برای اولین بار نمایش داده شد. این فیلم در واقع دنباله فیلم هالووین (2018) است و قسمت دوازدهم فرنچایز از مجموعه هالووین به‌شمار می‌آید. جیمی لی کرتیس، جودی گریر و آنتونی مایکل هال از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم هالوین کیلز 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند. از تماشای آنلاین فیلم Halloween Kills 2021 لذت ببرید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Halloween Kills 2021

جیمی لی کریتس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن و اندی ماری چاک در نقش آلیسون به ایفای نقش در فیلم هالووین می‌کشد 2021 پرداخته‌اند. جیمی لی کریتس بازیگر و نویسنده اهل آمریکا است که در سال 2019 جایزه Saturn را برای بهترین بازیگری دریافت کرده است. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید گوردون گرین بوده که در سال 2013 برای بهترین کارگردانی جایزه خرس نقره‌ای برلین را دریافت کرده است. صحنه‌های این فیلم در ویلمینگتون و کارولینای شمالی توسط مایکل سیموندز فیلمبرداری شده است. فیلمنامه و شخصیت‌های فیلم براساس شخصیت‌های خلق شده توسط جان کارپنتر و دبرا هیل نگارش شده است. این فیلم اولین بار در 8 سپتامبر 2021 در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد که نامزد جایزه Fanheart3 شد و در 15 اکتبر 2021 توسط کمپانی Universal Pictures به‌صورت رسمی منتشر شد.

نام فیلم به انگلیسی: Halloween Kills 2021

نام فیلم به فارسی: هالووین می‌کشد 2021

ژانر: ترسناک، هیجان‌انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 18 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: David Gordon Green

تهیه کنندگان: Malek Akkad, Bill Block, Jason Blum 

نویسندگان: Danny McBride, David Gordon Green, Scott Teems

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021

زمان فیلم: 105 دقیقه

محصول: آمریکا و انگلستان

ستارگان: Jamie Lee Curtis, Judy Greer, Andi Matichak, James Jude Courtney

داستان فیلم هالووین می‌کشد 2021 درباره چیست؟

فیلم هالووین می‌کشد 2021 دنباله داستان فیلم هالووین (2018) را روایت می‌کند. داستان فیلم از آنجا شروع می‌شود که در شب هالووین یک‌بار دیگر مایکل مایرز برگشته و توسط لوری استرود، دخترش کارن و نوه‌اش آلیسون در زیرزمین خانه لوری در قفس زندانی شده است. لوری به‌همراه دختر و نوه‌اش، مایکل را به آتش می‌کشند تا برای همیشه از شر او خلاص شوند. لوری پس از به آتش کشیدن مایکل، جراحت‌های زیادی دیده و به بیمارستان می‌رود. در این میان، مایکل موفق می‌شود از دام لوری فرار کند و زنده بماند. پس از این واقعه، مایکل در صدد است تا یکبار دیگر قوای خود را از سر گیرد و بر علیه آن‌ها قیام کند. آیا مایکل با آن‌ها خواهد جنگید؟چه بر سر لوری و دختر و نوه‌اش خواهد آمد؟ آیا گروهی برای مقابله با مایکل به پا می‌خیزند که او را برای همیشه نابود کنند؟ با تماشای آنلاین فیلم هالووین کیلز 2021 از اتفاقات پیش‌روی لوری و خانواده‌اش آگاه شوید.

نقد فیلم هالووین می‌کشد 2021

در فیلم هالووین می‌کشد 2021 صحنه‌های شگفت‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی با بدلکاری‌های بزرگ و حرفه‌ای به چشم میخورد که بازی زیبای هنرمندانی چون جیمی لی کریتس، جودی گریر و آنتونی مایکل هال و سایر عوامل بر جذابیت و هیجان فیلم افزوده است. از نظر گروهی از مخاطبان فیلمنامه این اثر ضعیف است و ترس و دلهره را در بیننده ایجاد نمی‌کند و داستان فیلم خسته کننده به نظر می‌رسد به‌طوری که بیننده رغبتی به دیدن ادامه فیلم ندارد. آیا شما هم با نظر این دسته از مخاطبان موافق هستید؟

دانلود فیلم Halloween Kills 2021 زیرنویس فارسی

فیلم هالووین می‌کشد 2021 یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در بیننده ترس و هیجان به‌وجود می‌آورد. با دانلود فیلم Halloween Kills 2021 زیرنویس فارسی دیدن این فیلم زیبا را از دست ندهید. با دانلود فیلم ماه آمیتی ویل 2021 بیننده یکی دیگر از جذاب‌ترین و جدیدترین فیلم‌های با ژانر ترسناک باشید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

هالووین می‌کشد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری