پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Injustice

انیمیشن Injustice 2021 داستان جذاب سوپرمن

دانلود انیمیشن بی عدالتی باز هم شما را با داستان های جذاب سوپرمن و قهرمانانی از این دست آشنا می کند. بتمن قهرمان افسانه ای که سالهاست پا به دنیای کودکان و نوجوانان گذاشته است، بزرگسالان را هم به وجد می آورد. او توانسته است با رشادت های خود قهرمانی در ذهن کودکان رقم بزند. در انیمیشن Injustice 2021  داستان های تازه ای از این شخصیت انیمیشنی مواجه هستید. این بار نیز کارتون بی عدالتی به کارگردانی مت پیترز بر روی پرده رفته است تا علاقمندان به این نوع انیمیشن ها  را با داستان هیجان انگیزی که دارد راضی کند. این انیمیشن بسیار زیبا طراحی شده است و جلوه های ویژه آن نیز به نوبه خود عالی است. کاملاً مشخص است که به خوبی روی آن کار شده است تا رضایت مخاطب را به بهترین نحو جلب کند. انیمیشنی که به راحتی می توانید ساعتی را بدون خستگی از آن لذت ببرید برای تماشای رایگان انیمیشن بی عدالتی با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن فارسی

اگر عاشق انیمیشن های اکشن هستید، دانلود انیمیشن Injustice 2021 را از دست ندهید. این انیمیشن در ژانر اکشن، ماجراجویی و انیمیشن ساخته شده است. این اثر هنری زیبا توسط کمپانی های DC Entertainment و Ian Rodgers Productions و Warner Animation Group در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است و محصول کشور آمریکا است. کارگردان آن مت پیترز است که جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگران در سریال کمدی نیز بوده است. او در ساخت انیمیشن دستی هنرمندانه دارد و انیمیشن هایی مانند لگو دی سی: بتمن مسائل خانوادگی، لگو دی سی: شزم؛ جادو و هیولا ها  و ... را در کارنامه خود دارد. در این انیمیشن صداپیشگان مطرحی از دنیای انیمیشن دست به کار شده اند که در بین آنها جیلیان جیکوبز، لورا بیلی، انسون مونت، آنیکا نونی رز، رید اسکات، جاستین هارتلی، کوین پولاک، الیور هادسون، فرد تاتاسکیور و جانت وارنی را می بینیم.

 داستانی جذاب انیمیشن باعث شده است تا همان تریلر های اولیه از آن نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد. از این رو مخاطبان زیادی منتظر انتشار این انیمیشن هستند. اما داستان از چه قرار است؟

 خلاصه داستان انیمیشن بی عدالتی

باید ببینیم این بار سوپرمن و دوستانش چه داستانی را برایمان تدارک دیده اند؟ در این فیلم نه تنها سوپرمن، بلکه بتمن و جوکر را هم می بینید. داستان از این قرار است که سوپرمن توسط جوکر فریب می خورد تا به مبارزه با لوئیس لین برخیزد. در این مبارزه سوپرمن موفق می شود و او را می کشد که همین امر سبب هجوم قهرمانان دیگری می شود.

 سوپرمن تصمیم دارد تا کنترل زمین را به دست بگیرد؛ اما بتمن و متحدانش می خواهند را متوقف کنند.

 آیا در این انیمیشن باز هم شاهد صحنه های اکشن و هیجان انگیز خواهیم بود؟ برای این که از جذابیت این انیمیشن بی نظیر لذت ببرید با تماشای آنلاین انیمیشن Injustice 2021 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

دانلود انیمیشن Injustice 2021 با زیرنویس فارسی

 بهتر است در همان روزهای اول انیمیشن ها را ببینید. پس از مدتی داستان آنها لو می رود و دیگر برای دیدن آن ها حس خوبی ندارید. پس اگر شما هم عاشق فیلم های قهرمانی و ماجراجویانه هستید، تماشای رایگان این انیمیشن را از دست ندهید. دانلود انیمیشن Injustice 2021  با زیرنویس فارسی بدون شک شما را به وجد می آورد تا در یک روز تعطیل این فیلم را به تماشا بنشینید. جالب است بدانید که این انیمیشن نه تنها برای رده سنی کودک و نوجوان که برای بزرگسالان هم جذابیت خاصی دارد.

 دانلود رایگان انیمیشن بی عدالتی با زیرنویس فارسی با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار داده شده است. شما هم می توانید با تماشای رایگان انیمیشن بی عدالتی لحظات پر از هیجان را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بی‌ عدالتی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری