پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Bright: Samurai Soul

تماشای آنلاین انیمیشن Bright Samurai Soul

 انیمیشن هایی که این سال ها ساخته می شوند، فقط برای کودکان نیستند اکثر آنها برای بزرگسالان هم جذاب است. از این رو می توان آنها را به برای مخاطبان بزرگسال نیز توصیه کرد. انیمیشن Bright: Samurai Soul انیمیشن ماجراجویی، اکشن و جذاب است که شما را تا اوج هیجان پیش می برد. اگر عاشق فیلم های اکشن هستید، این انیمیشن را هم مانند یک فیلم اکشن جذاب برایتان خودنمایی می کند. برای دانلود انیمیشن درخشان: روح سامورایی با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن درخشان: روح سامورایی

 این انیمیشن به کارگردانی کیوهی ایشی گورو ساخته شده است که اصالتاً اهل ژاپن است. او از سال ۲۰۰۹ کار خود را شروع کرد و در حال حاضر نیز فیلم های مانند Your Lie in April: Moments را در کارنامه خود دارد.  در این انیمیشن صداپیشگانی مانند سیمو لیو، ویکتوریا گریس، فرد مانکوزو، یوزو هرادا و ... ایفای نقش می کنند. 

انیمیشن، درخشان: روح سامورایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و انیمیشن ساخته شده که طرفداران زیادی را هم با همان تریلرهای اولیه توانست گرد خود جمع کند. البته انیمیشن Bright: Samurai Soul محصول مشترک کشورهای ژاپن و آمریکاست و توسط کمپانی Arect  در سال 2021 تولید و منتشر شده است.

این فیلم توجه بسیاری از منتقدان فیلم و سریال را هم به خود جلب کرده است و نظرات مختلف مثبت و منفی در مورد آن ثبت شده است.

خلاصه داستان انیمیشن درخشان: روح سامورایی 2021

 انیمیشن اواخر دوره شوگونات و دوره میجی را روایت می کند. در این داستان یک سامورایی سرگردان، یک چشم که ایزو نام دارد و یک ارک که رایدن نام دارد. این گروه سعی می کنند تا یک دختر الف جوان به نام سونیا را از چنگال دشمن مشترک خود آزاد کنند. آنها با همدیگر متحد می شوند. دختر یک عصای قدرتمند و جادویی دارد. در این ماجرا، حوادث جذاب و هیجان انگیزی رخ می دهد که ساعتی شما را کاملا مشغول می کند. به گونه ای که نمی توانید چشم از صفحه نمایشگر خود بردارید. برای دانلود انیمیشن درخشان: روح سامورایی 2021 با ما همراه باشید.

تماشای آنلاین  Bright: Samurai Soul 2021 با زیرنویس فارسی

انیمیشن های روز دنیا همیشه جذابیت خاصی دارند و دیدن آن ها در روزهای اول بعد از انتشار برای کاربران و طرفداران دنیای فیلم و سریال بسیار اهمیت دارد. شما هم می توانید در همان ابتدا با دانلود انیمیشن Bright: Samurai Soul 2021 با زیرنویس فارسی، همراه سایر کاربران از سراسر دنیا این انیمیشن جذاب را به تماشا بنشینید. لینک تماشای آنلاین انیمیشن درخشان: روح سامورایی با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا از دیدن این فیلم هیجان انگیز و جذاب بهره ببرند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

درخشان: روح سامورایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری