پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Violet Evergarden: The Movie

تماشای آنلاین انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020

 انیمیشن وایولت اورگادن از داستان های پرماجرایی است که سالهاست در مورد آن رمان و فیلم ساخته می شود. این داستان جذاب هنوز هم پرمخاطب است و روز به روز گرایش به تماشای آن بیشتر می شود. داستان درام آن مخاطبان زیادی را مجذوب خود می کند و نظر منتقدان دنیای فیلم و انیمیشن را هم به خود جذب کرده است. اگر شما هم دوست دارید همراه این انمیشن جذاب شوید، با دانلود انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020 یک روز تعطیل خود را مهمان دیدن این انیمیشن جذاب کنید. البته وقتی می گوییم انیمیشن، منظور این نیست که فقط برای سنین پایین است. این داستان جذاب برای بزرگسالان هم می تواند دلنشین و خاص باشد! 

عوامل و رویدادهای انیمیشن وایولت اورگادن

این انیمیشن در ژانر درام، فانتزی و انیمیشن ساخته شده است که جذابیت خاصی را با همان تریلرهای خود به نمایش گذاشت. البته نسخه قبلی این انیمه با نام وایولت اورگادن: جاودانگی و عروسکی با حافظه خودکار در سال 2019 پخش شد. سریال آن هم در سال 2018 پخش شد و پس از این که در جشنواره های بین المللی پخش شد، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد. پس سابقه خوبی را از این انیمیشن و نسخه های ماقبل خود می بینید. در انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020 هم کارگردان معروف آن به نام Taichi Ishidate هنر خود را به نمایش گذاشته است. این کارگردان ژاپنی نامزد جایزه دریافت فیلم ژاپن برای پویانمایی سال است. تایچی ایشیداته یکی از بهترین انیمیشن سازان ژاپن است. 

در انیمیشن وایولت اورگادن، صداپیشگان هم به خوبی ایفای نقش کرده اند و ستارگانی مانند Yui Ishikawa، Daisuke Namikawa، Takehito Koyasu و ... را در بین آن ها می بینیم. 

انیمیشن وایولت اورگادن در سال 2020 توسط کمپانی های ABC Animation و Animation DO  در ژاپن تولید و منتشر شد. البته انتشار جهانی آن در سال 2021 بود. اگر شما هم دوست دارید همراه انیمیشن وایولت اورگادن شوید و از این داستان جذاب لذت ببرید، با دانلود انیمیشن وایولت اورگادن همراه ما باشید. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020

داستان انیمیشن وایولت اورگادن برگرفته از داستانی با همین نام است که توسط کانا آکاتسوکی نوشته شده است و این داستان در این انیمیشن توسط  Kana Akatsuki و Reiko Yoshida بازنویسی شده است. در این انیمیشن سالها پس از پایان یک جنگ بزرگ را می بینید. وایولت به عنوان یک سرباز در جنگ خدمت می کرد و حالا با حوادثی که پشت سر گذاشته است، معنای واقعی زندگی را درک می کند. وایولت امیدوار است تا مردی را که سالها قبل به او ابراز علاقه کرده است پیدا کند و ... 

دانلود انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020 با زیرنویس فارسی

اگر علاقه مند به انیمیشن های روز دنیا هستید که بسیار پرمحتوا و جذاب هستند، تماشای آنلاین انیمیشن وایولت اورگادن با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. داستان جذابی که این انیمیشن دارد می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. داستان به گونه ای است که مخاطب به هیچ عنوان نمی تواند ادامه آن را حدس بزند. همین عامل هم سبب شده است تا کیفیت فیلم به مراتب افزایش یابد و احساس دلزدگی نسبت به داستان و انیمیشن نداشته باشید. با توجه به این که تماشای فیلم های روز دنیا همیشه جذاب است، برای شما لینک دانلود انیمیشن Violet Evergarden The Movie 2020 با زیرنویس فارسی را بر روی سایت قرار داده ایم تا یک روز تعطیل خود را به کمک آن هیجان انگیز کنید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

وایولت اورگاردن

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری