پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Dear Evan Hansen

فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 – Dear Evan Hansen 2021

تماشای آنلاین فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 – Dear Evan Hansen 2021

تماشای آنلاین فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 – Dear Evan Hansen 2021، یکی از بهترین فیلم‌ها برای طرفداران فیلم‌های ژانر موزیکال است. این فیلم ساخت ایالات متحده است که کمپانی یونیورسال پیکچرز عهده‌دار انتشار آن می‌باشد. دو کمپانی مارکت پلت پروداکشن و پرفکت ورلد پیکچرز در تولید آن نقش داشته‌اند. استیون لونسن فیلمنامه را براساس کتاب و تئاتر موزیکالی ایوان هنسن عزیز اثر بنج پاسک، جاستین پل و خودش به رشته تحریر درآورده است. بن پلات، جولیان مور، کیتلین دیور و امی آدامز هنرمندانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 در 24 سپتامبر 2021 به نمایش گذاشته شد. تماشای آنلاین فیلم Dear Evan Hansen 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Dear Evan Hansen 2021

از بازیگرانی که در فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به بن پلات، جولیان مور، دنی پینو، آماندلا استنبرگ، کیتلین دیور و امی آدامز اشاره کرد. بن پلات یکی از بازیگران جوان آمریکایی است که در فیلم‌های زمین کامل، سیاستمدار و الماس‌های شکسته به ایفای نقش پرداخته است. پلات در سال 2016 در Clarence Derwent Awards برنده جایزه کلارنس درونت برای بهترین بازیگر مکمل مرد شد. کارگردانی این فیلم زیبا را استفان چبوسکی انجام داده است. استفان چبوسکی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است که از جمله فیلم‌هایی که او نویسندگی آن‌ها را انجام داده است می‌توان به زیبایی و هیولا و تعجب اشاره کرد.

چبوسکی بخاطر فعالیت‌هایش در زمینه نویسندگی و هنری توانسته است 21 بار نامزد دریافت جوایز مختلف از جشنواره‌های متفاوت شد که تاکنون موفق به دریافت 8 جایزه شده است که از این میان می‌توان به دریافت جایزه Chlotrudis در سال 2013 بخاطر بهترین فیلمنامه اقتباسی برای فیلم مزایای کاغذ دیواری بودن، اشاره کرد. فیلمبرداری در آتلانتا لس‌آنجلس، کالیفرنیا و جورجیا توسط براندون تراست انجام شده است. 

نام فیلم به انگلیسی: Dear Evan Hansen 2021

نام فیلم به فارسی: ایوان هنسن عزیز 2021

ژانر: موزیکال، درام

مخاطب: رده‌ سنی بالای 13 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Stephen Chbosky

تهیه کنندگان: Marc Platt, Adam Siegel 

نویسندگان: Neal Parvis, Robert Wade, Cary Joji Fukunaga

تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Ben Platt, Amandla Stenberg, Julianne Moore, Kaitlyn Dever

داستان فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 روایتگر زندگی پسری نوجوان است. ایوان دانش‌آموزی دبیرستانی است که از اضطراب اجتماعی شدید رنج می‌برد. دکتر شرمن که روان درمانگر ایوان است برای بهتر شدن حال او پیشنهاد می‌کند که نامه‌هایی را با مضمون چیزهای خوب برای خودش بنویسد. یکی از نامه‌های نوشته شده ایوان برای خودش به اشتباه به دست یکی از همکلاسی‌هایش می‌افتد. همکلاسی ایوان پس از خواندن نامه، خودکشی می‌کند. ایوان در پی این حادثه ناگوار می‌خواهد فرصتی برای کشف خود و پذیرفته شدن از سوی همسالانش داشته باشد. متن نامه ایوان درباره چه چیزی بود که همکلاسیش پس از خواندن آن، خودکشی کرد؟ آیا ایوان از سوی دوستان و همسالانش پذیرفته خواهد شد؟ داستان زندگی ایوان را با تماشای آنلاین فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 نظاره‌گر باشید. 

نقد فیلم ایوان هنسن عزیز 2021

از جنبه‌های مثبت فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 که توانسته است نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند می‌توان به صحنه‌های موزیکال عالی، موسیقی و عملکرد فوق‌العاده تیم بازیگری اشاره کرد. داستان فیلم با اقتباسی بسیار خوب از کتاب و تئاتر موزیکال ایوان هنسن عزیز توانسته است اثری ماندگار برجای بگذارد و مخاطبان را با خود همراه سازد. 

دانلود فیلم Dear Evan Hansen 2021 زیرنویس فارسی

فیلم ایوان هنسن عزیز 2021 یکی از بهترین فیلم‌های موزیکال است که توانسته است با داستان زیبایش توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. اگر از طرفداران این دسته از فیلم‌ها می‌باشید، دانلود فیلم Dear Evan Hansen 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می‌کنیم، لذت دیدن آن را از دست ندهید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ایون هنسن عزیز

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری