پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال My Name

سریال نام من 2021 – My Name 2021

تماشای آنلاین سریال نام من 2021 – My Name 2021 

تماشای آنلاین سریال نام من 2021 – My Name 2021، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستداران ژانر جنایی، عاشقانه، رازآلود و درام است. شرکت Studio Santa Claus Entertainment در تولید سریال نام من 2021، نقش داشته است و نتفلیکس (Netflix) به‌صورت رسمی آن را منتشر کرده است. کارگردانی این سریال را جین مین کیم انجام داده است. در این سریال هنرمندانی چون هی سون پارک، آن بو هیون، هان سو هی، ریچ تینگ و کیم سانگ هو به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان سریال با قلم زیبا و توانای با دا کیم نگارش شده است. این سریال در تاریخ 15 اکتبر 2021 به نمایش گذاشته شد. با تماشای آنلاین سریال My Name 2021 بیننده یکی از مهیج‌ترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای باشید. 
عوامل و رویدادهای سریال My Name 2021

کارگردانی سریال نام من 2021 را جین مین کیم انجام داده است. جین مین کیم کارگردانی فیلم‌های قرارداد ازدواج، وکیل بی‌قانون، غرور و تعصب، فوق برنامه و سرباز را در کارنامه خود دارد. او در سال 2016 برای فیلم Gyeolhongyeyak موفق به دریافت جایزه KDF برای بهترین کارگردانی از Korea Drama Awards شد. نویسندگی سریال را با دا کیم بر عهده داشته است. او علاوه بر این سریال، نویسندگی فیلم زندگی در معرض خطر 2016 را نیز انجام داده است. 

از بازیگرانی که در این سریال نقش داشته‌اند می‌توان به هان سو هی، هی سون پارک، آن بو هیون و هاک جو لی اشاره کرد. هان سو هی در فیلم‌های دیگری نیز به ایفای نقش پرداخته است که از این میان می‌توان به گل پول، با این اوصاف و دنیای متاهلین اشاره کرد. فیلمبرداری سریال در نوامبر 2020 آغاز شد و نهایتا در فوریه 2021 به پایان رسید. آهنگسازی سریال را هوانگ سانگ جون بر عهده داشته است. 

نام سریال به انگلیسی: My Name 2021

نام سریال به فارسی: نام من 2021

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مخاطب: رده‌ سنی بالای 14 سال

زبان اصلی سریال: کره‌ای

کارگردان: Jin-min Kim 

نویسنده: Ba-da Kim

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021

زمان سریال: قست‌های 50 دقیقه‌ای

تعداد قسمت‌ها: 8 قسمت

محصول: کره جنوبی

ستارگان: Han So-hee, Rich Ting, Hee-soon Park, Ahn Bo-Hyun, Hak-ju Lee

داستان سریال نام من 2021 درباره چیست؟

سریال نام من 2021 داستان زندگی دختری به‌نام یون جی وو را روایت می‌کند. پدر یون جی وو به‌صورت غیرمنتظره‌ای به قتل می‌رسد. پس از این اتفاق یون جی وو می‌خواهد از کسی که مسئول قتل پدرش است، انتقام بگیرد. او برای یک گروه جنایی مواد مخدر که چوی مو جین رئیس آن است، کار می‌کند. یون جی وو برای کشف دلیل مرگ پدرش و قاتل او، با کمک چوی مو جین به اداره پلیس واحد تحقیقات مواد مخدر ملحق می‌شود. او در اداره پلیس با کاراگاه جئون پیل دو آشنا می‌شود و زندگی عاشقانه او با این کاراگاه جوان شکل می‌گیرد. آیا یون جی وو خواهد توانست دلیل مرگ پدرش و قاتل او را پیدا کند؟ آیا کاراگاه جئون پیل دو در این راه او را یاری می‌کند؟ تماشای آنلاین سریال نام من 2021 را از دست ندهید.

نقد سریال نام من 2021

سریال نام من 2021 یکی از زیباترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه و اکشن است که بخاطر طراحی لباس خوب، آهنگسازی عالی، فیلمبرداری بسیار خوب و هنرمندی فوق‌العاده بازیگران سریال، مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت. تعداد کم قسمت‌‌ها و استفاده از استعدادهای جوان سینما و تلویزیون کره‌ای از دیگر نکات مثبت سریال به‌شمار می‌آید. داستان سریال بسیار جذاب و مهیج است و مخاطب را با خود همراه می‌کند که از سرانجام کار آگاهی یابد. 

دانلود سریال My Name 2021 زیرنویس فارسی

سریال نام من 2021 یک سریال کره‎ای در ژانر عاشقانه، جنایی و درام است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر از طرفداران سریال‌های کره‌ای هستید، دانلود My Name 2021 زیرنویس فارسی را از دست ندهید. سریال بهار جوانی 2021 یکی از زیباترین سریال‌های کره‌ای تاریخی- عاشقانه است که نگاه مثبت منتقدان و تماشاگران را به دنبال داشته است و دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

نام من

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری