پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Apex

فیلم اپکس 2021 – Apex 2021

تماشای آنلاین فیلم اپکس 2021 - Apex 2021 

تماشای آنلاین فیلم اپکس 2021 – Apex 2021، بهترین انتخاب برای دوستداران فیلم‌های با ژانر اکشن و هیجان‌انگیز است. ادوارد دریک کارگردانی این فیلم زیبا را بر عهده داشته است. از بازیگران این فیلم می‌توان به الکسیا فست، مگان پتا هیل، بروس ویلیس و لاکلین مونرو اشاره کرد. فیلمنامه به‌صورت مشترک توسط ادوارد دریک و کوری لارج به رشته تحریر درآمده است. فیلم اپکس 2021 ساخت ایالات متحده است که در 12 نوامبر 2021 نمایش داده شده است. با تماشای آنلاین فیلم Apex 2021 پای یکی از بهترین فیلم‌های جدید بنشینید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Apex 2021

بروس ویلیس، نیال مک‌دوناف، کوری لارج، نلس لارسون و مگان پتا هیل از ستارگانی هستند که در فیلم اپکس 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند. بروس ویلیس بازیگر و موسیقیدانی است که بیشتر بخاطر بازی در شخصیت‌های عاقلانه و سخت‌گیر و فیلم‌های اکشن معروف است. او در سال 2000 برای بازی در فیلم دوستان جایزه Primetime Emmy را به‌دست آورد. الکسیا فست ستاره کانادایی و بازیگر بین‌المللی نوظهوری است که در فیلم‌های منهتن، جک ریچر و ما آن را داشتیم، بازی کرده است. او در Leo Awards در سال 2011 برای بازی در فیلم تکرار کنندگان جایزه Leo را به‌عنوان بهترین اجرای مکمل توسط یک زن در یک فیلم درام بلند به خود اختصاص داد. 

صحنه‌های فیلم در بریتیش کلمبیا، کانادا و ویکتوریا توسط وای سون چنگ فیلمبرداری شده است که در نوامبر 2020 فیلمبرداری آن به پایان رسید. موسیقی فیلم ساخته هیو ولینگا است. ادوارد دریک علاوه بر کارگردانی فیلم، فیلمنامه را با کوری لارج نوشته است. او همچنین نویسنده فیلم‌های گناه کیهانی و ستیز بوده است. دریک برای فیلم ستیز در جشنواره فیلم کناب 2021 برنده جایزه بهترین فیلم شد. او همچنین در جشنواره فیلم آستین جایزه مسابقه فیلمنامه و تله پلی را برای بهترین فیلمنامه درام فیلم زن جوان به خود اختصاص داد. 

نام فیلم به انگلیسی: Apex 2021

نام فیلم به فارسی: اپکس 2021

ژانر: اکشن، هیجان‌انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 13 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Edward Darke

تهیه کنندگان: Corey Large, Sean Patrick O’Reilly 

نویسندگان: Edward Darke, Corey Large

تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2021

زمان فیلم: 94 دقیقه

محصول: ایالات متحده آمریکا

ستارگان: Alexia Fast, Bruce Willis, Neal McDonough, Trevor Gretzky

داستان فیلم اپکس 2021 درباره چیست؟

فیلم اپکس 2021 داستان زندگی یک پلیس سابق را روایت می‌کند. جیمز مالون در گذشته پلیس بوده است اما به دلیل جنایتی که هرگز مرتکب نشد، او را از کارش برکنار به حبس ابد محکوم کردند. در این میان، گروهی از شکارچیان حرفه‌ای برای شکار نخبگان (شکار یک مرد) در یک جزیره متروکه پول می‌گیرند. شکارچیان برای یافتن مرد به جزیره می‌روند و همه چیز در آنجا طبق برنامه پیش می‌رود تا این‌که به جمیز مالون پیشنهاد می‌کنند که برای آزادی اش تلاش کند و او را نیز به میان آن شکارچیان در جزیره می‌فرستند. 

مالون با پذیرفتن قوانین تعیین شده وارد جزیره شده و آنجا بر علیه شکارچیان تله‌هایی را ایجاد می‌کند. چرا مالون علیه شکارچیان مبارزه می‌کند؟ بر سر مرد مورد تعقیب شکارچیان چه می‌آید؟ با تماشای آنلاین فیلم اوج 2021 داستان زندگی مالون و اتفاقات پیش‌روی او را به تماشا بنشینید.  

نقد فیلم اوج 2021 

فیلم اوج 2021 بخاطر داستان بسیار خوب و مهیج، طراحی تولید خیره‌کننده، فیلمبرداری عالی و حرفه‌ای و موسیقی زیبا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. بازی فوق‌العاده هنرمندان فیلم بخصوص بروس ویلیس و نایل مک‌دوناف مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. وجود صحنه‌های غیرقابل پیش‌بینی و اکشن بر جذابیت فیلم افزوده است.

دانلود فیلم Apex 2021 زیرنویس فارسی

داستان جالب و متفاوت در ژانر اکشن و هیجانی را با فیلم اوج 2021 تجربه کنید. با دانلود فیلم Apex 2021 زیرنویس فارسی بیننده یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و مهیج باشید. به نظرتان چه بر سر جیمز مالون می‌آید؟ آیا او دوباره آزادیش را به‌دست می‌آورد یا تمام این‌ها خیالی بیش نیست. در کنار این تماشای فیلم مرکز پلیس 2021 را به شما توصیه می‌کنیم.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

اپکس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری