پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Finch

گذری در دنیای پسا آخر الزمانی با تماشای آنلاین فیلم Finch 2021

دانلود فیلم فینچ شما را به روزهای پسا آخرالزمانی می برد. جایی که بشر به انتهای زمان زندگی بر روی زمین رسیده است و این بار ربات ها همه چیز را در دست گرفته اند. تخیل انسان باعث شده است تا ساخت فیلم های پسا آخر الزمانی و علمی تخیلی رواج پیدا کند. استفاده از قدرت تخیل برای همه ما جذاب است. با تماشای آنلاین فیلم Finch 2021 شما هم می توانید همراه این فیلم جذاب تخیلات خود را پرواز دهید و لحظاتی هیجان انگیز و پر از رمز و راز را برای خودتان ایجاد کنید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم Finch 2021

فیلم فینچ که به کارگردانی Miguel Sapochnik (میگل سپاچنیک) ساخته شده است، از جذاب ترین فیلم های سال است. میگل سپاچنیک کارگردان و تهیه کننده اجرایی آرژانتینی است که فعالیت های هنری خوش سابقه ای دارد. او مدیر فیلم Repo men  است و برخی از قسمت های سریال  HBO و بازی تاج و تخت را هم کارگردانی کرده است. سپاچنیک جایزه امی ساعات پر‌بیننده برای بهترین کارگردانی برای مجموعه تلویزیونی درام را از آن خود کرد. 

ستارگانی از دنیای فیلم و سریال هم در این فیلم جذاب حضور دارند که شامل (تام هنکس)Tom Hanks ،Caleb Landry Jones (کالب لندری جونز)، Lora Martinez-Cunningham (لورا مارتینز کانینگام) و ... هستند. 

فیلم فینچ در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده است؛ از این رو می توان آن را به عنوان یک فیلم پر از رمز و راز دانست که برای لحظاتی نفس هایتان را در سینه حبس می کند. داستان پردازی این فیلم به گونه ای است که به هیچ عنوان نمی توانید دقایق بعدی فیلم را حدس بزنید و دائم در حال غافلگیر شدن هستید. به همین علت است که دانلود فیلم فینچ طرفداران زیادی دارد. 

خلاصه ای از داستان فیلم فینچ

داستان زیبای این فیلم علمی تخیلی به زمان پسا آخرالزمانی برمی گردد. رباتی توسط یک نفر طراحی شده است تا از سگ او محافظت کند. این ربات پس از مدتی با مفاهیم جدیدی آشنا می شود. مفاهیمی در مورد عشق، زندگی، دوستی و معنای دوست داشتن! او درک می کند که زندگی با این مفاهیم بسیار زیباتر می شود و دوست دارد آن ها را تجربه کند ...

دانلود فیلم Finch 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم های روز دنیا را باید همان روزهای پس از انتشار به تماشا نشست؛ همان زمانی که هنوز تب و تاب تماشای آن بالاست و داستان آن برای همه جذاب است. هر چند ما دسترسی راحتی به پلتفرم های آنلاین تماشای فیلم و سریال جهانی نداریم؛ اما می توانید با دانلود فیلم فینچ با زیرنویس فارسی به سادگی این فیلم زیبا و جذاب را همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشا بنشیند. لینک دانلود فیلم Finch 2021 با زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است. فیلم فینچ را می توانید با کیفیت بالا تماشا کنید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فینچ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری