پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Love Hard

دانلود فیلم عاشقانه و جذاب Love Hard 2021

 تماشای یک فیلم عاشقانه لحظات شما را پر از احساس و هیجان می کند. به خصوص اگر این فیلم یکی از بهترین فیلم های جذاب سال باشد. تماشای آنلاین فیلم عشق شدید با بازی دارن بارنت جذاب‌ترین برنامه‌ ای است که برای یک روز تعطیل خود می توانید داشته باشید. اگر عاشق فیلم های رمانتیک هستید، دیدن این فیلم را از دست ندهید تا شما را با عشقه سرگرم کننده یک دختر آشنا کند. دانلود فیلم عشق شدید Love Hard 2021 می تواند شما را مهمان یکی از بهترین فیلم های آمریکایی سال با مضمون کمدی و عاشقانه کند. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم Love Hard 2021

فیلم عشق شدید که به کارگردانی هرنان جیمنز (Hernan Jimenez) ساخته شده است که این کارگردان معروف آمریکایی فیلم های مانند About Us و Elsewhereرا نیز در کارنامه خود دارد. فیلم عشق شدید در ژانر رمانتیک و کمدی ساخته شده است و توانایی این کارگردان را نشان می دهد. او توانسته است صحنه‌هایی پر از هیجان و جذابیت و در آن ایجاد کند. طراحی صحنه نیز به نحوه جالب توجه انجام گرفته است که مخاطب را کاملاً سرگرم خود می کند.

فیلم جذاب و عاشقانه Love Hard 2021 ساخته کمپانی Wonderland Banner است که تهیه کنندگی آن را نیز استیون بلو برعهده داشته است.

خلاصه داستان فیلم Love Hard 2021 عشق شدید

همانطور که از نام این فیلم این فیلم پیداست، داستانی عاشقانه را در خود دارد. داستان دختری را در لس آنجلس نشان می‌دهد که او در گذشته خود چندان در زمینه عشق موفق نبوده و همیشه بدشانسی های را با خود دنبال کرده است. این دختر که نام او ناتالی است این بار می‌خواهد نوع جدیدی از عشق را تجربه کند. او از طریق برنامه دوست یابی عاشق پسری در محله ساحل شرقی می‌شود. ناتالی سعی می‌کند تا او را برای کریسمس سورپرایز کند. اما باید ببینیم این بار ناتالی می‌تواند در عشق، وفاداری را تجربه کند؛ اما داستان این این سرنوشت را برای او نشان نمی دهد ...

تماشای آنلاین فیلم عشق شدید با زیرنویس فارسی

اگر دوست دارید که فیلم های جدید روز دنیا را ببینید پس باید در اسرع وقت برای دانلود فیلم Love Hard 2021  با زیرنویس فارسی اقدام کنید قبل از این که داستان آن را سر زبان ها بیفتد و جذابیت خود را از دست بدهد. لینک دانلود فیلم عشق شدید با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار داده شده است تا شما هم همراه با سایر کاربران از سراسر دنیا آن را به تماشا بنشینید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

عشق شدید

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری