پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Arcane

 تماشای انیمیشن جذاب Arcane.S01E01 با زیرنویس فارسی

انیمیشن آرکین یک انیمیشن جذاب است که محصول کشور آمریکا و در سال 2021 منتشر شده است. این انیمیشن با ژانر ماجراجویی خود می‌تواند ذهن کنجکاو شما را فعال کند. داستانی گیرا که ممکن است بارها و بارها دوست داشته باشید آن را ببینید. در این سال‌ها که ژانر معمایی و اکشن بسیار جذاب شده است این انیمیشن هم در یک منطقه خیالی اتفاق می افتد و صحنه های اکشن و جذاب آن هر کسی را مجذوب خود می کند. برای دانلود انیمیشن آرکین همراه ما باشید.

 عوامل و رویدادهای انیمیشن آرکین 

 این انیمیشن جذاب یکی از بهترین انیمیشن هایی است که امسال پخش شده و فصل اول آن شروع شده است. با توجه به این که کارگردان این اثر یعنی پاسکال چرو (Pascal Charrue) قصد دارد تا مخاطبان را در فصل های بعد هم کنار خود نگه دارد، این انیمیشن ساز حرفه ای داستان و صحنه های زیبایی را رقم زده است تا حسابی مخاطب را راضی کند.

در انیمیشن Arcane 2021 ستارگان ماهری مانند شهره آغداشلو که یک بازیگر ایرانی - آمریکایی است نیز ایفای نقش می کند و همین امر باعث شده تا برای ما جذاب تر باشد. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند خانه ای از شن و مه نیز بازی کرده است که توانسته نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. همچنین با برای بازی در نقش مکمل زن در مجموعه تلویزیونی خانه صدام جایزه امی را دریافت کرده است و انتظار داریم که در این انیمیشن نیز هنرنمایی جذابی را از او ببینیم.

 انیمیشن آرکین در ژانر اکشن، معمایی و انیمیشن ساخته شده است و به خوبی می‌توان یک روز پر هیجان را با آن رقم زد. انیمیشن Arcane 2021 در اصل با توجه به بازی محبوب league of legends ساخته شده است و کسانی که این بازی جذاب را دیده اند قطعاً علاقه مند هستند تا فیلم پر هیجان آن را هم تماشا کنند. با تماشای آنلاین انیمیشن آرکین می توانید ساعاتی پر از هیجان را برای خود به ارمغان آورید.

 داستان انیمیشن آرکین 

 آنچه باعث شده است تا مخاطبان زیادی جذب انیمیشن Arcane شوند، داستان جذاب و دیدنی آن است. در واقع این انیمیشن در یک منطقه خیالی به نام پیلت اور و یک منطقه دیگر به نام زان اتفاق می افتد. قهرمان این داستان شخصیت های انیمیشن هستند که یک نیروی عجیب و غریب آن ها را از همدیگر جدا می کند ...

دانلود فیلم محرمانه با زیرنویس فارسی

 انیمیشن جذاب و دیدنی Arcane  برای اکشن دوستان بسیار پرهیجان خواهد بود؛ به گونه‌ای که لحظاتی نفس گیری را برای آنها ایجاد می‌کند. تماشای آنلاین انیمیشن Arcane با زیرنویس فارسی یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که می توانید هیجانات خود را خالی کنید. داستان جذاب انیمیشن محرمانه به گونه ای است که نمی توانید  ادامه آن را حدس بزنید و همین امر هم بر جذابیت آن افزوده است. پس دانلود انیمیشن Arcane با زیرنویس فارسی را از دست ندهید و جزو اولین کاربرانی باشید که این فیلم جذاب را به تماشا می نشینید. لینک دانلود انیمیشن آرکین با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

آرکین

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری