پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Kings Affection

تماشای آنلاین سریال کره ای The Kings Affection 2021

 مدتهاست که افراد زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به تماشای فیلم و سریال های کره ای شده اند؛ فیلم هایی که جنگ، عشق، خیانت و وفاداری را در هم آمیخته اند. این بار هم می توانید با دانلود سریال علاقه پادشاه، یکی از جذاب ترین سریال های روز دنیا را ببینید. در دل اکثر سریال های کره ای، قوانین و خرافات هایی وجود دارد که گاهی زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی پادشاهان هم از آن ها در امان نیستند. این بار هم یکی از داستان های جذاب را می توانید در قالب این سریال به تماشا بنشینید.

عوامل و دست اندرکاران سریال علاقه پادشاه

سریال علاقه پادشاه یا The Kings Affection 2021 با نام اصلی  Yeonmo در ژانر درام، تاریخی و عاشقانه ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی است و کارگردان آن هم هیون ووک سانگ (Hyun Wook Song) است. فصل اول این سریال توسط کمپانی های  Monster Union و Story Hunter Production در سال 2021 تولید و منتشر شده است. 

در این سریال جذاب، بازیگران معروفی از کره مانند پارک اون - بین، کیم رو وون، چوی بیونگ چان، نام یون سو، لی پیل مو و ... ایفای نقش می کنند. پخش این سریال از 11 اکتبر 2021 توسط شبکه KBS2 آغاز شد و پس از آن هم توسط شبکه جهانی نتفلیکس در سایر کشورها به نمایش درآمد. 

داستان این سریال را نویسنده ماهر و خوش قلم کره ای، هان هی جونگ نوشته است. این داستان برگرفته از کتاب کمیک به نام  “Yeonmo” است که نویسنده آن هم  لی سو یانگ است. این سریال درام پس از انتشار توانست به خوبی مخاطبان زیادی را در اطراف خود جمع کند. همچنین منتقدان دنیای فیلم و سریال هم نظرات مثبتی را برای آن به ثبت رساندند. 

خلاصه ای از آنچه در سریال علاقه پادشام می بینید

سریال The Kings Affection 2021 زندگی یک ولیعهد و همسرش را روایت می کند که در دوران چوسان زندگی می کنند. همسر این ولیعهد یک دوقلو به دنیا آورده است. طبق همان خرافات ها و قوانین خاص کره ای، زمان به دنیا آمدن این فرزندان نشانه شوم بودن آنهاست. به همین علت دستور کشتن نوزاد دختر داده می شود. در این بین، همسر ولیعهد برای این که از فرزند خود محافظت کند، او را از قصر خارج می کند. البته دست تقدیر به گونه ای دیگر رقم می خورد و فرزند پسر از دنیا می رود. حال باید خواهرش بدون این که زن بودن خود را آشکار کند، تاج و تخت پادشاهی را به دست بگیرد ...

این سریال پر هیجان و جذاب حتما شما را غافلگیر می کند. لحظاتی پر از هیجان را در داستان زیبای آن تجربه می کنید. برای تماشای آنلاین سریال علاقه پادشاه همراه ما باشید. 

دانلود سریال The Kings Affection 2021 با زیرنویس فارسی

سریال علاقه پادشاه مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد و اکثر این کاربران آن را از شبکه نتفلیکس به تماشا می نشینند. در این بین ما دسترسی راحتی به این شبکه ها نداریم و در عین حال باید آن ها را با زیرنویس فارسی مشاهده کنیم. تماشای آنلاین سریال علاقه پادشاه با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا به راحتی سریال کره ای و جذاب The Kings Affection 2021 را به تماشا بنشینند. لینک دانلود سریال علاقه پادشاه با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار داده شده است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

علاقه پادشاه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری