پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Hell Hath No Fury

دانلود فیلم Hell Hath No Fury 2021

فیلم جهنم بدون خشم یکی از اکشن ترین فیلم های سال است که زمان جنگ جهانی دوم را روایت می کند. این فیلم جنگی برای کسانی که فیلم های پرهیجان را دوست دارند یکی از بهترین فیلم هایی است که آن ها را راضی می کند. فیلم Hell Hath No Fury 2021 پر از صحنه های پرهیجان و جلوه های ویژه هنرمندانه است. دیدن فیلم های روز دنیا برای کسانی که دنیای فیلم و سریال را برای اوقات فراغت خود انتخاب می کنند، به یک سرگرمی جذاب تبدیل شده است. اگر شما هم می خواهید فیلم نفس گیر و جذابی را ببینید، با دانلود فیلم Hell Hath No Fury 2021 همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Hell Hath No Fury 2021

فیلم جهنم بدون خشم از محصولات فیلم و سریال کشورهای فرانسه، قزاقستان و آمریکا در سال 2021 است. این فیلم در ژانر جنگی و اکشن ساخته شده است و کارگردان آن جسی وی جانسون (Jesse V. Johnson) است. او کارگردان و تهیه کننده بریتانیایی است که فیلم های او اکثراً در ژانر اکشن هستند. او در اکثر فیلم های خود از بازیگر معروف و رزمی کار اسکات ادکینز دعوت می کند. فیلم هایی مانند مرد حادثه آفرین، انتقام جو، تحصیلدار و ... در کارنامه این کارگردان مطرح دیده می شود. فیلم جهنم بدون خشونت توسط کمپانی Hall² تولید و پخش شده است. 

در این فیلم هنرمندانی مانند آلینا آندری، نینا برگمن، اندرو برینگ، دانیل برنهارت، جوزف کانن، چارلز فتحی، لوک لافونتین و ... ایفای نقش می کنند. این فیلم با بودجه 5 میلیون دلاری خود حاشیه های زیادی هم داشته است. پس از تولید فیلم، اولین بار در 29 آوریل در قزاقستان پخش شد. فیلم جهنم بدون خشم پس از پخش نظرات مثبت فراوانی را از سوی منتقدان فیلم و سریال دریافت کرد. 

خلاصه ای از فیلم Hell Hath No Fury 2021

فیلم جهنم بدون خشم، روایتی از جنگ جهانی دوم را دارد. زنی با ملیت فرانسوی که ماری دوژاردن است که هموطنانش او را خائن می دانند. او توسط سربازان آمریکایی نجات می یابد و باید با آن ها به سمت انباری طلا که نازی ها و سایر نیروهای جنگ آن را پیدا کرده اند، برود و آن ها را راهنمایی کند ...

این فیلم با صحنه های پر از اکشن و هیجان انگیزی که دارد شما را حسابی سرگرم می کند و آدرنالین خونتان را تا اوج خود پیش می برد! پس با تماشای آنلاین فیلم جهنم بدون خشم همراه ما باشید. 

دانلود فیلم Hell Hath No Fury 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن فیلم های روز دنیا برای کسانی که دوست دارند فیلم های مورد علاقه خود را در اسرع وقت به تماشا بنشینند، اهمیت بالایی دارد. با توجه به این که ما به بسیاری از پلتفرم های فیلم و سریال مهم دنیا مانند نتفلیکس به راحتی دسترسی نداریم. از طرفی تماشای فیلم با زبان اصلی برای بسیاری از افراد نامفهوم است، فیلم های روز دنیا را برای شما آماده کرده ایم تا بدون دغدغه آن ها را تماشا کنیم. با دانلود فیلم Hell Hath No Fury 2021 با زیرنویس فارسی می توانید این فیلم جدید و جذاب را مشاهده کنید. تماشای آنلاین فیلم جهنم بدون خشم با زیرنویس فارسی می توانید از لینک آن با کیفیت بالا استفاده کنید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جهنم بدون خشم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری