پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Home Sweet Home Alone

فیلم کمدی و جذاب Home Sweet Home Alone

تنها در خانه یکی از فیلم های جذابی است که سری های مختلف آن در سال های قبل عرضه شده است. پسری شجاع که تصمیم می گیرد مشکلاتش را خودش حل کند. از طرفی اکثر افراد حرف های او را باور نمی کنند و او مجبور است که خودش دست به کار شود. تماشای آنلاین فیلم Home Sweet Home Alone لحظات پرهیجان و جذابی را برایتان رقم می زند. بدون شک اگر سری های قبل تنها در خانه را دیده اید، این بار هم با دانلود فیلم تنها در خانه خوشمزه می توانید لحظاتی نفس گیر را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم تنها در خانه خوشمزه

این فیلم محصول 2021 آمریکاست و در ژانر اکشن، کمدی و خانوادگی ساخته شده است. اولین سری از فیلم های تنها در خانه در سال 1990 ساخته شده این فیلم از آن الهام گرفته است. فیلم Home Sweet Home Alone فیلم انحصاری دیزنی پلاس است و توسط کارگردان معروف بریتانیایی دن مازر (Dan Mazer) ساخته شده است. دن مازر، کمدین، نویسنده و تهیه کنندگی را هم در بین فعالیت کارگردانی خود انجام می دهد و در برنامه های تلویزیونی بورات، من آن را یک سال می دهم، مهمانی کریسمس اداره و ... نقش داشته است. 

در این فیلم بازیگران معروفی مانند لی کمپر (Ellie Kemper) در نقش پم، آرچی یتس (Archie Yates) در نقش مکس، راب دیلینی (Rob Delaney) در نقش جف و ... ایفای نقش کرده اند. 

این فیلم جذاب توانسته است مخاطبان زیادی را آماده دیدن خود کند و تریلرهای زیبا و دلنشینی از آن تاکنون پخش شده است. این فیلم نظر منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم به خود جذب کرده است و توانسته همانند سایر نسخه های قبلی خود باز هم مخاطبان را راضی نگه دارد. 

خلاصه داستان فیلم Home Sweet Home Alone 2021

در این فیلم داستان پسر 10 ساله ای به نام مکس مرسر روایت می شود. مکس به طور تصادفی متوجه می شود که خانواده او به توکیو سفر کرده اند و او از آن ها جا مانده است. مکس که همیشه از جمع شلوغ خانواده خود فراری است، ابتدا خوشحال می شود؛ اما طولی نمی کشد که دزدها تصمیم به سرقت از این خانه می گیرند و مکس باید دست به کار شود تا خود و خانه شان را نجات دهد ...

فیلم تنها در خانه دوست داشتنی یکی از فیلم های پرهیجان و نفس گیری است که نمی توان یک لحظه بعد را هم حدس زد و همین عامل هم بر زیبایی داستان افزوده است. دانلود فیلم تنها در خانه دوست داشتنی توصیه می شود تا این فیلم پر خنده را به تماشا بنشینید. 

تماشای آنلاین فیلم تنها در خانه دوست داشتنی با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Home Sweet Home Alone 2021 لحظاتی پرهیجان را برای شما به ارمغان می آورد. لحظاتی که پر از خنده و شادی هستند. انتخاب این فیلم برای یک روز خسته کننده، می تواند کامل روزتان را عوض کند. پس با ما همراه باشید تا با تماشای آنلاین فیلم تنها در خانه دوست داشتنی با زیرنویس فارسی از این فیلم زیبا لذت ببرید. لینک دانلود فیلم Home Sweet Home Aloneبا زیرنویس فارسی با کیفیت بالا برای شما بر روی کانال قرار گرفته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تنها در خانه دوست داشتنی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری