پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Power of the Dog

دانلود فیلم پر از هیجان The Power of the Dog 2021

فیلم هایی که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند و هیجان و احساسات شما را برمی انگیزد همیشه می توانند گزینه ای عالی برای روزهایی که کسل کننده و تعطیل باشند. دانلود فیلم قدرت سگ این امکان را به شما می دهد تا یکی از جذاب ترین فیلم های سال را ببینید. این فیلم محصول مشترک کشورهای کانادا، نیوزلند، آمریکا و انگلستان است که در سال 2021  منتشر شده است و زندگی پر از هیجان و احساسات بازیگران فیلم را نشان می دهد. تریلر های این فیلم توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را منتظر انتشار این فیلم جذاب نگه دارد. تماشای آنلاین فیلم The Power of the Dog 2021در همان روزهای اول پس از انتشار آن قدر زیاد بود که نظر منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم به خود جلب کرد.

 این فیلم جذاب برای افراد بالای 18 سال طراحی و ساخته شده است و یکی از فیلم های پر مفهوم و زیبایی سال است که شما را به دیدن آن توصیه می کنیم.

عوامل و رویدادهای فیلم قدرت سگ

 این فیلم در ژانر درام، عاشقانه و وسترن ساخته شده است و توانست نظر مثبت منتقدان فیلم و سریال را هم به سمت خود جلب کند. فیلم قدرت سگ به کارگردانی جین کمپیون (Jane Campion) ساخته شده است. الیزابت جین کمپیون کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس نیوزلندی است که اولین زن فیلمسازی است که جایزه اصلی جشنواره فیلم کن را از آن خود کرده است. همچنین یکی از پنج زنی است که نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. او نیز تا به حال با فیلم هایی مانند بالای دریاچه، پیانو، ستاره فروزان و ... خود را به مخاطبان شناسانده است و این بار هم با کارگردانی و نویسندگی این فیلم هنرمندانه ظاهر شده است.

 داستان پرهیجان فیلم قدرت سگ شما را بسیار احساساتی می کند. البته بازیگران خوبی که برای اجرای نقش ها نیز در این فیلم حضور دارند، مزید بر علت شده اند تا از دیدن آن لذت ببرید. بندیت کامبریچ  (Benedict Cumberbatch) که بازیگر معروف انگلستان است و جایزه امی، جایزه بفتای تلویزیون و جایزه لارنس الیویه را هم از آن خود کرده است. فیلم هایی مانند دکتر استرنج، شرلوک و بازی تقلید را قبل از این از او دیده اید. کامبریچ در کنار سایر بازیگران مانند Cumberbatch، Jesse Plemons و ... زیبای بی نظیری به فیلم قدرت سگ داده اند.

 خلاصه ای از آنچه در فیلم The Power of the Dog 2021 می بینید!

 داستان فیلم نیز به نوبه خود جذاب است. فیلم داستان مردی به نام فیل بربنک را روایت می کند که در مزرعه و زمین های خود کارهایش را در کنار برادرش اداره می کند. وقتی برادر فیل به همراه پسر و همسرش به پیش او می آیند رابطه آنها دچار مشکلات و پیچیدگی های غیرقابل پیش بینی می شود و بدین گونه داستان جذابی را برای مخاطبان ایجاد می کند.

 شما هم می توانید با دانلود فیلم The Power of the Dog 2021 با زیرنویس فارسی یکی از جذاب ترین فیلم های سال را به تماشا بنشینید.

 دانلود فیلم قدرت سگ با زیرنویس فارسی

 اگر می خواهید یکی از زیباترین فیلم های سال 2021  را که محصول مشترک چند کشور است به تماشا بنشیند، دانلود فیلم The Power of the Dog 2021 با زیرنویس فارسی را به شما توصیه می کنیم. فیلم قدرت بسیار جذاب است و داستان دلنشینی دارد. نویسنده به گونه ای داستان را طراحی کرده است که نمی توانید لحظات بعدی را حدس بزنید و همین عامل هم به زیبایی فیلم نامه افزوده است. اگر دوست دارید بهترین فیلم های سال را در اسرع وقت ببینید، بهتر است که دانلود فیلم قدرت سگ با زیرنویس فارسی را در اولویت برنامه خود قرار دهید. این فیلم احتمالا جزو یکی از زیباترین فیلمهایی است که تاکنون دیده اید. لینک تماشای آنلاین فیلم قدرت سگ با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

قدرت سگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری