پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas

تماشای آنلاین انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021 با زیرنویس فارسی

 میکی و مینی همیشه توانسته اند داستان های جذابی را رقم بزنند. این موش های بامزه و جذاب باز هم در داستانی دوست داشتنی گرد هم آمده اند تا حس خوبی را به مخاطب القا کنند. انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021 شما را مهمان یک کارتون جذاب می کند. با دانلود انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند ،‌ بارها و بارها می توانید این کارتون بامزه را ببینید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این انیمیشن داشته باشید. 

عوامل و رویدادهای Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021

انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکاست که به کارگردانی راب لادوکا (Rob LaDuca) ساخته شده است. این کارگردان فعال آمریکایی توانسته است تاکنون انیمیشن های جذابی مانند یوسف: پادشاه رویاها و نسخه های متعددی از میکی موس را به بازار فیلم و سریال عرضه کند. از لادوکا جایزه امی برنامه های روز برای بهترین برنامه انیمیشن گروه ویژه برنامه ها را هم کسب کرده است. 

هنرمندانی که به عنوان صدا پیشه در نسخه اصلی این انیمیشن فعالیت می کنند، شامل ترس مک نیل، نیکا فوترمن و بیل فارمر هستند. 

این کارتون جذاب و دوست داشتنی در ژانر انیمیشن، فیلم کوتاه و ماجراجویی ساخته شده است و توانسته است تاکنون امتیاز 5.6 را از IMDb دریافت کند. دانلود انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021 شما را مهمان یک هیجان دوست داشتنی می کند.

خلاصه داستان انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند

همان طور که از نام این فیلم کوتاه پیداست، داستانی را در مورد میکی و مینی، شخصیت های کارتونی شناخته شده روایت می کند. میکی و مینی این بار از هم جدا می شوند و هر کدام در جایی از دنیا واقع شده اند. پس از اتفاقاتی ناگوار، میکی و مینی از هم جدا شده اند و سعی می کنند تا شب کریسمس خود را به جایی به نام تپه های هات داگ برسانند. یک نفر مرموز و در عین حال شاد ظاهر می شود و می خواهد در مورد ستاره آرزوها با آن ها صحبت کند. او اظهار می کند که می تواند آن ها را به موقع در خانه مورد نظرشان جای دهد ...

دانلود انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021 با زیرنویس فارسی

انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند، شما را سرشار از هیجان و شادی می کند. اگر عاشق کارتون های بچه گانه هستید، تماشای آنلاین انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند را از دست ندهید. لینک دانلود انیمیشن Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas 2021 با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است تا کاربران فارسی زبان بتوانند این داستان جذاب را در اسرع وقت ببینند. پس نگران عقب ماندن از مخاطبان دنیای انیمیشن های جذاب در سراسر دنیا نباشید و به راحتی با دانلود انیمیشن میکی و مینی کریسمس را آرزو می کنند ، خود را مهمان لحظه های جذاب این فیلم کوتاه کنید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

میکی و مینی کریسمس را آرزو می‌کنند

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری