پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The French Dispatch

دانلود فیلم عاشقانه The French Dispatch 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم گزارش فرانسوی با محتوایی عاشقانه و کمدی، لحظات شما را چند برابر شاد می کند. اگر می خواهید ساعتی را از دغدغه های زندگی به دور باشید و حس خوب نشاط را تجربه کنید، دانلود فیلم The French Dispatch 2021 را در برنامه خود قرار دهید. این فیلم جذاب محصول کشورهای آمریکا و آلمان است. مخاطبان زیادی سالهاست که منتظر پخش این فیلم هستند و بالاخره فیلم زیبا و جذاب گزارش فرانسوی منتشر شد. 

عوامل و رویدادهای فیلم The French Dispatch 2021

فیلم گزارش فرانسوی، در ژانر کمدی، عاشقانه و درام ساخته شده است. کارگردان و نویسنده آن وس اندرسن (Wes Anderson) است که فیلم ساز معروف آمریکایی است. تصویربرداری فیلم های این کارگردان، منحصر به فرد هستند و شیوه خاصی دارند که باعث جذب نظر منتقدان و مخاطبان دنیای فیلم و سریال شده است. او فیلم های دیگری مانند هتل بزرگ بوداپست، قلمرو طلوع ماه و آقای فاکس شگفت انگیز را هم در کارنامه خود دارد. 

فیلم گزارش فرانسوی توسط کمپانی های American Empirical Pictures و Indian Paintbrush و Studio Babelsberg ساخته و منتشر شده است. داستان این فیلم برگرفته از داستانی است که توسط جیسون شوارتزمن و رومن کاپولا نوشته شده است. این فیلم در دسامبر ۲۰۱۸ معرفی شد و در ابتدا نامه ای عاشقانه به نام روزنامه نگاران نام داشت. 

در این فیلم هنرمندانی از جمله تیموتی شالامی، الیزابت ماس، اوون ویلسون، سرشه رونان و ... ایفای نقش کرده اند. 

این فیلم در اواسط جولای ۲۰۲۱ برای اولین بار در جشنواره فیلم کن پخش شد و پس از آن در سینماهای آمریکا و چندین کشور اکران شد. این فیلم در جشنواره های دیگری مانند ollywood Critics Association نیز علاوه بر جشنواره کن شرکت کرد و نامزد دریافت جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی و جایزه میان فصل برای مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال ۲۰۲۱ شد. 

خلاصه ای از داستان فیلم گزارش فرانسوی

داستان این فیلم بسیار زیبا و جذاب است. در اصل سه خط داستانی متفاوت را در فیلم گزارش فرانسوی می توان دید. 

داستان فیلم، از آنجا شروع می شود که نامه ای عاشقانه با محوریت سه داستان متفاوت برای کارمندان یک دفتر روزنامه در شهر خیالی در فرانسه ارسال می شود. این روزنامه آمریکایی است. این کارمندان تصمیم می گیرند تا به مناسبت بزرگداشت این سه واقعه مهم که هر یک در دهه ای دیگر رخ داده است، نسخه ای یادبود را در مجله خود انتشار دهند ...

داستان پر از صحنه های طنزی است که حسابی شما را می خنداند. از این رو بهتر است برای بهبود حال خودتان هم که شده، تماشای آنلاین فیلم The French Dispatch 2021 را برای اوقات فراغت خود در نظر بگیرید.

دانلود فیلم The French Dispatch 2021 با زیرنویس فارسی

اگر می خواهید یکی از زیباترین فیلم های کمدی سال را با صحنه های جذاب آن ببینید، حتما دانلود فیلم گزارش فرانسوی با زیرنویس فارسی را در اسرع وقت در برنامه تماشای فیلم بگنجانید. بسیاری از کاربران عاشق این هستند که فیلم ها را در همان روزهای اول پس از انتشار ببینند. ما هم سعی کرده ایم تا فیلم های روز دنیا را به سرعت برای شما آماده کنیم تا از دیگر کاربران در سراسر دنیا عقب نمانید. تماشای آنلاین فیلم The French Dispatch 2021 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. لینک دانلود فیلم گزارش فرانسوی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گزارش فرانسوی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری