پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Silent Sea

The Silent Sea سریالی تماشایی و رمزآلود

 فیلم های معمایی، حسابی بیننده را به چالش می کشند. دانلود سریال The Silent Sea یکی از جذاب ترین سریال هایی است که در در لیست سریال های سال 2021 قرار گرفته است. این سریال جذاب را می توانید با صحنه های حیرت انگیز و تخیلی آن ببینید. فیلمی که آینده را به رخ می کشد و در تخیلات بیننده به خوبی جولان می دهد. اگر عاشق سریال های معمایی و رمز آلود هستید، تماشای آنلاین سریال دریای خاموش را به هیچ وجه از دست ندهید. برای این که اطلاعات بیشتری از این سریال داشته باشید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال دریای خاموش

سریال دریای خاموش در ژانر معمایی، درام و ماجراجویی ساخته شده است. کارگردان سریال The Silent Sea را هم هنگ یونگ چوی (Hang Yong Choi) بر عهده دارند. این کارگردان و مدیر هنری معروف، فیلم هایی مانند The Sea of Tranquility را هم در کارنامه خود دارد. 

سریال دریای خاموش با نقش آفرینی بازیگرانی مانند گونگ یو، جون لی و ... بر روی پخش رفته است. این بازیگران کره ای را در اکثر سریال های جذاب کره دیده اید. 

در این سریال جذاب معمای زندگی را در آینده ای دور می بینید. سریال The Silent Sea 2021 در اواخر سال ۲۰۲۱ بر روی پرده رفت و مشتاقان تماشای خود را از انتظار بیرون آورد. تریلرهای این سریال با نمایی جذاب از بیابانی که آینده زمین را نشان می دهد، مخاطبان زیادی را گرد خود جمع کرده است. از این رو توانسته است رکورد دانلود سریال دریای خاموش را به نسبت سریال های روز دنیا بالا ببرد. 

خلاصه ای از داستان سریال فلان

در این داستان، به کمبود آب و بیابان زایی زمین اشاره شده است. در آینده ای که سیاره زمین را به نمایش می گذارد و مردم با بحران های مختلفی مانند کمبود آب و غذا روبرو هستند. دانشمندانی که در پی رفع و حل این بحران هستند، به کره ماه سفر می کنند تا بتوانند مأموریت خود را به انجام برسانند ... 

دانلود سریال دریای خاموش

دسترسی ما به پلتفرم های جهانی برای تماشای فیلم و سریال محدود است. از طرفی این فیلم ها با زبان اصلی پخش می شوند و باید بتوانیم آن ها را با دوبله یا زیرنویس فارسی مشاهده کنیم. از این رو امکان دانلود و تماشای آنلاین سریال دریای خاموش 2021 با زیرنویس فارسی برای کاربران بر روی سایت فراهم شده است. می توانید با دانلود سریال The Silent Sea 2021 با زیرنویس فارسی، همراه سایر کاربران جهانی این سریال زیبا و هیجان انگیز را ببینید. فیلمی که پر از صحنه های زیباست و داستانی معماگونه و پر رمز و راز دارد. لینک دانلود سریال دریای خاموش با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

دریای خاموش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری