پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم American Siege

دانلود فیلم American Siege 2021 با زیرنویس فارسی

 فیلم American Siege 2021 یا محاصره آمریکایی، یکی از فیلم هایی است که صحنه های اکشن آن پر از هیجان و ترس است. فیلمی که حتی یک ثانیه بعد آن را هم نمی توانید حدس بزنید. فیلمی سرشار از هیجان که داستان محاصره آمریکایی برایتان رقم زده است. اگر عاشق فیلم های هیجان انگیز هستید، تماشای این فیلم جذاب را از دست ندهید. تماشای آنلاین فیلم محاصره آمریکایی، برای یک روز خسته کننده یکی از بهترین گزینه ها است که بتوانید حس هیجان خود را تا اوج آن افزایش دهید. برای دیدن این فیلم زیبای سال همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم محاصره آمریکایی

فیلم محاصره آمریکایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز طراحی شده است و یکی از بهترین فیلم های سال در این ژانر است. دیدن این فیلم برای هیجان دوستان توصیه می شود. کارگردانی این فیلم بر عهده ادوارد جان دریک (Edward Drake) است که کار نویسندگی فیلم را هم بر عهده داشته است. او نویسنده اهل کالیفرنیا است که در فیلم های ستیز، اوج و گناه کیهانی نیز فعالیت داشته است. 

در فیلم American Siege 2021 بازیگران معروفی مانند بروس ویلیس، تیموتی وی مورفی، راب گوت و ادوارد دارک فعالیت دارند که بنا به نقش خود بسیار با دقت انتخاب شده اند. این فیلم آمریکایی نظر مخاطبان زیادی را با تریلرهای خود جلب کرد و توانست خود را در بین بهترین فیلم های روز دنیا قرار دهد.

دانلود فیلم محاصره آمریکایی برای کسانی که دوست دارند فیلم های اکشن را با کیفیت بالا ببینند، یک انتخاب عالی است.

خلاصه ای از داستان فیلم American Siege 2021

داستان این فیلم پر از هیجان است. فیلم محاصره آمریکای داستان یک افسر سابق در پلیس نیویورک می کرده و در حال حاضر در یک روستای کوچک در جورجیا به عنوان کلانتر فعالیت می کند. در این روستا یک پزشک ثروتمند توسط افرادی گروگان گرفته شده اند و این کلانتر کار آزموده باید با آن ها مبارزه کند ...

دانلود فیلم American Siege 2021 با زیرنویس فارسی شما را مهمان داستان زیبای این فیلم جذاب می کند.

تماشای آنلاین فیلم American Siege 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم های اکشن و هیجان انگیز را باید در همان ابتدای ورود به دنیای فیلم و سریال ببینید. تا زمانی که هیجان دیدن آن فروکش نکرده است. با توجه به این که این فیلم جذاب و دوست داشتنی را ممکن است به راحتی از پلتفرم های جهانی نتوانید مشاهده کنید، کار را برایتان راحت کرده ایم. امکان دانلود فیلم محاصره آمریکایی با زیرنویس فارسی برای شما فراهم شده است تا در اسرع وقت از دیدن آن لذت ببرید. تماشای آنلاین فیلم American Siege 2021 با زیرنویس فارسی، هیجان وصف نشدنی را درونتان فعال می کند. به خصوص افرادی که عاشق ژانر اکشن و پر از هیجان هستند، حتماً تماشای این فیلم را در برنامه خود بگنجانید. لینک دانلود فیلم American Siege 2021 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

محاصره آمریکایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری