پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Raised by Wolves

غرق در تخیلات شوید با سریال Raised by Wolves

 داستان هایی علمی تخیلی در دل فیلم و سریال های جذاب گنجانده می شوند. سریال Raised by Wolves یا بزرگ شده توسط گرگ ها نیز داستانی درام و تخیلی دارد که شما را حسابی سرگرم می کند. داستانی سرشار از فراز و نشیب که دنیایی غیر واقعی را به نمایش گذاشته است. این سریال در سال 2020 منتشر شد و از آن موقع تاکنون توانسته است نقدهای مثبتی را به خود ببیند. از طرفی طرفداران این سریال نیز در جای خود زیاد بوده اند. داشتن سرنوشتی نامعلوم در سیاره ای مرموز چندان هم خالی از هیجان نیست. تماشای آنلاین سریال Raised by Wolves شما را به لحظات پر از هیجان و رازآلود دعوت می کند. با دانلود سریال بزرگ شده توسط گرگ ها همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای سریال بزرگ شده توسط گرگ ها 

این سریال جذاب محصول سال 2020 آمریکاست و توسط کارگردان و فیلمنامه نویس خوش سابقه به نام آرون گوزیکوفسکی (Aaron Guzikowski) ساخته شده است. این کارگردان فیلم های دیگری مانند محموله قاچاق، جاده سرخ، زندانیان و ... را هم در کارنامه خود دارد و در زمینه نگارش کتاب هم دستی دارد. سریال Raised by Wolves توانست امتیاز 7.5 را از imdb دریافت کند که همین عامل نشان دهنده پرمخاطب بودن آن است. فصل اول این سریال در 10 قسمت منتشر شده است. سریال بزرگ شده توسط گرگ ها با نقش آفرینی بازیگرانی معروف مانند تراویس فیمل، جردن لاوران، ایتن هازارد، وینتا مک گرات، آسیا شاه، آیوی وانگ و ... توانست نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. 

سریال Raised by Wolves در ژانر درام، فانتزی و علمی تخیلی ساخته شده است. با دانلود سریال بزرگ شده توسط گرگ ها شما هم می توانید همراه این سریال جذاب شوید و با اشتیاق تا آخرین قسمت آن را ببینید. از طرفی خبرهایی از ساخت فصل دوم آن نیز می رسد که اشتیاق مخاطبان این سریال را بیشتر می کند. 

این سریال توسط کمپانی Film Afrika Worldwide  تولید و منتشر شده است.

خلاصه ای از داستان سریال Raised by Wolves

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها داستان دو پدر و مادر را روایت می کند که متفاوت از پدر و مادرهای عادی هستند. در اصل پس از یک جنگ بزرگ، زمین نابود شده است و فرزندان انسان توسط دو ربات در حال رشد هستند. آن ها در یک سیاره مرموز پرورش داده می شوند؛ اما زندگی آن قدر هم برای این ربات ها راحت نیست و پرورش انسان با اعتقادات مخصوص به خود آن قدرها هم ساده نخواهد بود. چیزی که این پدر و مادر را گیج می کند ...

دانلود سریال Raised by Wolves با زیرنویس فارسی

دسترسی به پلتفرم های فیلم و سریال جهانی چندان کار راحتی نیست. تحریم ها باعث شده اند تا کاربران ایرانی نتوانند به سادگی از این فیلم ها بر روی این پلتفرم ها بهره ببرند. از طرفی اکثر افراد سریال های زبان اصلی را نمی توانند تماشا کنند و نیاز به ترجمه آن دارند. به همین علت ما کار را برایتان راحت کرده ایم. تماشای آنلاین سریال Raised by Wolves با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است تا به راحتی بتوانید از آن بهره ببرید. لینک دانلود سریال بزرگ شده توسط گرگ ها با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

بزرگ‌ شده توسط گرگ‌ ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری