پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Peacemaker

سریال جذاب و کمدی Peacemaker 2022 با زیرنویس فارسی

بشر همیشه به دنبال صلح بوده است؛ هر چند افراد جنگ طلب هم وجود دارند. ساختن سریال ها و فیلم هایی که صلح جهانی را به چالش می کشند، نشان دهنده نیاز بشر به صلح و دوستی است. سریال صلح طلب هم یکی از همین فیلم هاست که در مورد ابرقهرمانی با جذبه است. دانلود سریال Peacemaker 2022 شما را با یک سریال جذاب و کمدی روبرو می کند که همزمان با داشتن صحنه های اکشن فراوان، حسابی می توانید از دیدن آن بخندید. این سریال توانست با تریلرهای اولیه نیز مخاطبان زیادی را جذب خود کند و افراد زیادی منتظر انتشار آن بودند. اگر می خواهید بیشتر از این سریال جذاب اطلاعات داشته باشید با ما همراه شوید.

عوامل و رویدادهای سریال صلح طلب

سریال Peacemaker 2022 مجموعه ای 8 قسمتی است که در فصل اول این داستان ساخته شده است. این مجموعه ابرقهرمانی در ژانر اکشن، کمدی و ماجرایی بوده و محصول 2022 آمریکاست. کارگردان و فیلمنامه نویس این اثر جیمز گان (James Gunn) است. این کارگردان آمریکایی از سال 1990 تاکنون فعالیت حرفه ای در زمینه کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم دارد. این کارگردان در فیلم هایی مانند جوخه انتحار و نگهبانان کهکشان هم فعالیت داشته است. در ساخت و انتشار فیلم صلح طلب کمپانی های  DC Entertainment و The Safran Company و Troll Court Entertainment مشارکت داشته اند. 

هنرنمایی ستارگانی مانند جان سینا، جنیفر هلند، فردی استروما، رابرت پاتریک، کریستوفر هیردال و ... هم در زیبایی این سیال نقش مهمی داشته اند. 

سریال Peacemaker 2022 در اصل یک اسپین آف از فیلم جوخه انتحار است که در سال 2021 منتشر شد و ادامه داستان و حوادث پس از این فیلم را نشان می دهد. 

خلاصه ای از داستان سریال صلح طلب

سریال Peacemaker 2022 داستان ابرقهرمانی به نام پیس میکر را روایت می کند که با بازی زیبای جان سینا بهتر نیز شده است. او معتقد است که برای دستیابی به صلح هر کاری باید کرد. حتی برای رسیدن به این هدف، باید افرادی را هم به قتل برساند ...

برای تماشای آنلاین سریال صلح طلب با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

دانلود سریال Peacemaker 2022 با زیرنویس فارسی

اگر فیلم زیبای جوخه انتحار را دیده اید، حتما جزو مخاطبان پر و پا قرص سریال صلح طلب هم خواهید بود. برای این که در اسرع وقت به تماشای این اثر زیبا بنشینید، می توانید از لینک دانلود سریال Peacemaker 2022 با زیرنویس فارسی بهره ببرند. این سریال آن قدر جذاب است که ممکن است بارها و بارها بدون این که احساس دلزدگی نسبت به آن داشته باشید، به تماشای آن بنشینید. تماشای آنلاین سریال Peacemaker 2022 با زیرنویس فارسی شما را همراه داستانی کمدی و جذاب می کند. لینک دانلود سریال صلح طلب با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

صلح‌ طلب

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری