پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Wolf Like Me

تماشای آنلاین سریال جذاب و عاشقانه Wolf Like Me 2022 با زیرنویس فارسی

سریال گرگ مثل من، یکی از محصولات جذاب دنیای فیلم و سریال در سال 2022 است که تریلرهای آن نشان از یک داستان عاشقانه و کمدی دارد. فصل اول این مجموعه توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و انتظار می رود که نظر منتقدان هم نسبت به آن مثبت باشد. تماشای آنلاین سریال Wolf Like Me 2022 شما را حسابی سرگرم می کند تا از دیدن یکی از جذاب ترین فیلم های سال لذت ببرید. در ادامه اطلاعات بیشتری از سریال گرگ مثل می توانید کسب کنید.

عوامل و دست اندرکاران سریال Wolf Like Me 2022

فصل اول سریال گرگ مثل من یا Wolf Like Me 2022 در ژانر فانتزی، عاشقانه و کمدی طراحی شده است. درونمایه طنز آن بسیار جذاب است و ژانر عاشقانه نیز احساسات شما را برمی انگیزد. کارگردان نام آشنا و ماهر سریال گرگ مثل من هم ایب فورسایت (Abe Forsythe) است که در زمینه بازیگری، تهیه کنندگی و نویسنده فیلمنامه هم فعالیت دارد. فورسایت کارگردانی اهل استرالیا است که بیشتر افراد او را به معروف بودن پدرش یعنی بازیگر کمدین درو فورسایت می شناسند. او فیلم هایی مانند هیولاهای کوچک را هم در کارنامه خود دارد. او کار نویسندگی را هم در این سریال بر عهده داشته است.

بازیگرانی مانند جاش گد، ایلا فیشر، اما لانگ و ... با هنرنمایی خود توانسته اند این فیلم زیبا و جذاب محصول 2022 استرالیا را هیجان انگیزتر کنند.

سریال Wolf Like Me 2022 توسط شرکت های پخش استن و با همکاری ان بی سی یونیورسال و پیکاک تهیه و منتشر شده است. این سریال مخاطبان زیادی را منتظر نگه داشته است و احتمالا تماشای آنلاین فیلم گرگ مثل من بتواند رکورد خوبی را از استقبال مخاطبان کسب کند.

خلاصه ای از داستان سریال Wolf Like Me 2022

داستان سریال گرگ مثل من داستانی عاشقانه و فانتزی دارد. گری با بازی جاش گد و مری با بازی آیلا فیشر رابطه ای تازه را با هم شروع کرده اند؛ اما آن ها هنوز هم کوله باری از گذشته را به دوش می کشند. گری در گذشته خود از نظر عاطفی شکست خورده است و پس از این که همسرش فوت شد، برای تامین مخارج دخترش تلاش می کند. از طرفی مری هم یک راز در سینه خود دارد که نمی تواند خودش را آنطور که هست نشان دهد؛ اما زندگی این دو را کنار هم قرار داده است تا بتوانند زندگی را به گونه ای دیگر ببینند ...

دانلود سریال گرگ مثل من با زیرنویس فارسی شما را با پیچ و خم های متعارف زندگی که گاه از یادمان می رود، آشنا می کند.

تماشای آنلاین سریال Wolf Like Me 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های فانتزی و عاشقانه هستید، دیدن این سریال پر از هیجان و احساس را از دست ندهید. هر چند نمی توان به راحتی از پلتفرم های جهانی استفاده کرد و دیدن فیلم هایی با زبان اصلی برای خیلی از افراد مقدور نیست؛ اما ما کار را برایتان راحت کرده ایم. بدین صورت می توانید با دانلود سریال Wolf Like Me 2022 با زیرنویس فارسی، همراه سایر کاربران دنیای فیلم و سریال این سریال جذاب را در اسرع وقت ببینید. 

تماشای آنلاین سریال گرگ مثل من با زیرنویس فارسی برای یک روز خسته کننده بهترین انتخاب است تا از دیدن تمام قسمت های آن لذت ببرید. لینک دانلود سریال Wolf Like Me 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است.

 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

گرگ مثل من

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری