پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Kings Daughter

دانلود فیلم خانوادگی و جذاب The Kings Daughter 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم های اکشن با محتوای خانوادگی بسیاری از مخاطبان را جذب می کند. یکی از فیلم های جذاب و پرمحتوایی که در این زمینه ساخته شده است، فیلم The Kings Daughter 2022 است که توانسته است نظر بسیاری از منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم جلب کند. فیلم دختر پادشاه یکی از فیلم های پرمخاطبی است که با تریلرهایی که از آن پخش شد، دوستداران فیلم های اکشن و ماجرایی را جذب خود کرده است و منتظر نگه داشت تا بتوانند یکی از زیباترین فیلم های سال را ببینند. تماشای آنلاین فیلم دختر پادشاه شما را به دل داستانی از زندگی یک پادشاه معروف می برد و ساعت ها می توانید مشغول تماشای آن شوید. اگر دوست دارید بیشتر با داستان هیجان انگیز این فیلم جذاب آشنا شوید، با ما همراه باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم The Kings Daughter 2022

با توجه به این که ژانر فیلم در جذب نوع مخاطب اهمیت دارد، بهتر است بدانید که فیلم دختر پادشاه در ژانر ماجرایی، اکشن و خانوادگی ساخته شده است. فیلمی که به زیبایی داستان هایی خشونت بار و ماجرایی را در دل زندگی یک خانواده قرار داده است. فیلم The Kings Daughter 2022 محصول سال 2022 آمریکاست.

فیلم دختر پادشاه به کارگردانی شان مک نامارا (Sean McNamara) ساخته شده است. مک نامارا کارگردان، ‌فیلمنامه نویس، بازیگر و تهیه کننده فیلم اهل ایالات متحده آمریکاست که از سال 1989 تاکنون توانسته است فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای پیش ببرد. او جوایز متعددی را هم دریافت کرده است و فیلم هایی مانند «فصل معجزه»، «موج سوار معنوی» و «کاسپر با وندی ملاقات می کند» و ... را در کارنامه خود دارد.

در این فیلم بازیگرانی مانند ویلیام هارت، بنجامین والکر، کایا کودلاریو و ... ایفای نقش می کنند. دانلود فیلم The Kings Daughter 2022 شما را مهمان یک داستان جذاب با نقش آفرینی این ستارگان سینما می کند.

خلاصه ای از داستان فیلم The Kings Daughter 2022

فیلم دختر پادشاه داستان زندگی یک پادشاه است که دوست دارد زندگی خود را جاودانه کند. او به دنبال جاودانگی است و سعی می کند تا از یک پری دریایی نیروی زندگی را سرقت کند. او دختر نامشروعی دارد که این موجود را کشف می کند و موضوع پیچیده تر از آن می شود که فکر می کند ...

فیلم دختر پادشاه با داستان جذاب خود صحنه های جالب و اکشن را برایتان آماده کرده است. به گونه ای که حتی یک لحظه بعد را هم نمی توانید از داستان این فیلم حدس بزنید و کاملاً شما را غافلگیر می کند.

دانلود فیلم دختر پادشاه با زیرنویس فارسی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که فیلم های ماجرایی را می پسندید، تماشای آنلاین فیلم The Kings Daughter 2022 با زیرنویس فارسی را به هیچ عنوان از دست ندهید. فیلمی که پر از صحنه های جذاب است و داستان ماجرایی آن شما را حسابی سرگرم می کند. دانلود فیلم The Kings Daughter 2022 با زیرنویس فارسی برای یک روز خسته کننده می تواند انرژی دوباره ای را به شما ببخشد. دانلود فیلم دختر پادشاه با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلف از سایت امکان پذیر است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

دختر پادشاه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری