پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Neymar: The Perfect Chaos

سریال Neymar: The Perfect Chaos با فراز و نشیب های زندگی نیمار

برخی افراد توانسته اند خود را در دل افراد زیادی جای دهند. نیمار جونیور؛ فوتبالیست معروفی است که در تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می کند و جزو بهترین بازیکنان جهان محسوب می شود. مهارت های بی نظیر نیمار و بازی در باشگاه های معروف دنیا، او را به یک بازیکن پرطرفدار و گران قیمت تبدیل کرد. سریال Neymar: The Perfect Chaos مستندی از زندگی پر فراز و نشیب این فرد معروف و پرطرفدار است. با دانلود سریال نیمار: هرج و مرج کامل شما هم همراه داستان زندگی این فوتبالیست حرفه ای می شوید.

عوامل و رویدادهای سریال Neymar: The Perfect Chaos

در سریال نیمار: هرج و مرج کامل یک مستند جذاب از زندگی نیمار را می بینید. این سریال در ژانر ورزشی و مستند ساخته شده است. جالب است بدانید در این مستند نه تنها نیمار، بلکه جمعی از فوتبالیست های حرفه ای را هم می بینید. در مستند Neymar: The Perfect Chaos ستارگانی از فوتبال مانند لیونل مسی، دیوید بکهام و نیمار را می بینید.

این مستند به کارگردانی دیوید چارلز (David Charles) ساخته شده است و محصول 2022 کشور آمریکاست.

مستند و سریال نیمار: هرج و مرج کامل توانسته است امتیاز 7 را از imdb دریافت کند که نشان دهنده پرمخاطب بودن این مستند جذاب است. شما هم می توانید با تماشای آنلاین سریال نیمار: هرج و مرج کامل همراه داستان زندگی پر فراز و نشیب نیمار به عنوان یک فرد موفق در حرفه خود شوید.

خلاصه ای از داستان مستند Neymar: The Perfect Chaos

در مستند سریالی نیمار: هرج و مرج کامل همانطور که از نامش پیداست، زندگی نیمار، فوتبالیست معروف و چالش های زندگی او را به نمایش می گذارد. در این سریال می بینید که رسیدن به موفقیت از هر مسیر سختی می تواند بگذرد و پشت خاطرات یک فرد موفق، سختی و تلاش فراوانی نشسته است. در این مستند اوج ها و فرودهای زندگی شخصی و فوتبالی این بازیکن پرطرفدار را می بینید ...

دانلود سریال Neymar: The Perfect Chaos با زیرنویس فارسی

برای ورزش دوستان قطعا دیدن سریال نیمار: هرج و مرج کامل خالی از لطف نیست تا بدانند چگونه این افراد به جایگاه امروز خود رسیدند. دانلود سریال نیمار: هرج و مرج کامل با زیرنویس فارسی ابعاد ناشناخته ای را از زندگی این فوتبالیست موفق و حرفه ای به شما نشان می دهد. اگر دوست دارید سریال های روز دنیا را ببینید می توانید با تماشای آنلاین سریال Neymar: The Perfect Chaos با زیرنویس فارسی همراه این مستند شوید که در سال 2022 ساخته شده است. لینک دانلود سریال Neymar: The Perfect Chaos با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است تا شما هم بتوانید هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا به دیدن مستند زندگی نیمار بپردازید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

نیمار : هرج و مرج کامل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری