پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Home Team

دانلود فیلم جذاب و کمدی Home Team 2022

فیلم جذاب و کمدی همیشه می تواند طرفداران خود را داشته باشد. با این وجود می توان گفت که جزو پرطرفداراترین فیلم هایی هستند که در تمام سنین مخاطب دارند. یکی از فیلم های جدید که در همین ژانر ساخته شده است فیلم تیم خانگی است که با دیدن آن بارها و بارها از ته دل می خندید. تماشای آنلاین فیلم تیم خانگی یک بار دیگر شما را سرشار از نشاط و خنده می کند. پس بهتر است که آن را برای یک روز خسته کننده و تعطیل قرار دهید و در برنامه خود بگنجانید. اگر می خواهید بیشتر در مورد فیلم Home Team 2022 بدانید با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Home Team 2022

فیلم Home Team 2022 در ژانر ورزشی و کمدی ساخته شده است و محصول 2022 آمریکا است. کارگردانی این فیلم را چارلز کینن (Charles Francis Kinnane) با همکاری دنیل کینن (Daniel Kinnane) بر عهده داشته است. چارلز کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است که فیلم هایی مانند کودکان 31 را هم در کارنامه خود دارد و جزو کارگردانان مطرح و نام آشنای آمریکایی است. کمپانی های Happy Madison Productions و Hey Eddie در تولید و منتشر کردن فیلم تیم خانگی دست داشته اند و برای اولین بار در 28 ژانویه 2022 این فیلم توسط نتفلیکس در کشورهای مختلف به صورت اینترنتی به نمایش درآمد. 

بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند، شامل ستارگانی از دنیای هالیوود مانند جکی سندلر، کوین جیمز، تیلور لاتنر، آلن کاورت، راب اشنایدر، جرد سندلر، برایانت تاردی، گری ولنتاین، عیسی مصطفی و ... هستند. انتخاب بازیگران هم از نقاط قوت این فیلم محسوب می شود که تحسین منتقدان را برانگیخته است. 

برای تماشای آنلاین فیلم Home Team 2022 با ما همراه باشید تا داستان جذاب و دلنشین این فیلم را ببینید. 

خلاصه ای از داستان فیلم Home Team 2022

این فیلم کمدی و جذاب، داستان سرمربی لیگ ملی فوتبال به نام شان پیتون را روایت می کند که در رسوایی Bountygate مشارکت داشته است. او به مدت یک سال از NFL محروم شد و سپس به زادگاهش برگشت. شان پیتون در زادگاه خود تیم فوتبال پاپ وارنر را تشکیل داد و در این بین سعی می کند تا با پسر 12 ساله خود ارتباط خوبی برقرار کند. اما داستان آن گونه که فکر می کند رقم نمی خورد ...

دانلود فیلم Home Team 2022 با زیرنویس فارسی

اگر اهل تماشای فیلم هستید، بدون شک دیدن فیلم تیم خانگی می تواند حس و حال خوبی را برایتان به ارمغان آورد. فیلمی که سراسر خنده و نشاط است و صحنه های ورزشی آن هم از دیگر مزایایی است که باعث شده است تا ورزش دوستان را به سمت خود بکشاند. به همین علت تماشای آنلاین فیلم تیم خانگی با زیرنویس فارسی مهیا شده است تا بتوانید مانند سایر کاربران در سراسر دنیا از آن بهره ببرید. با توجه به این که دسترسی به نتفلیکس به راحتی برای ما امکان پذیر نیست، دانلود فیلم Home Team 2022 با زیرنویس فارسی می تواند یک جایگزین مناسب برای این پلتفرم جهانی باشد تا در اسرع وقت فیلم های جدید را ببینید. لینک دانلود فیلم Home Team 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید از آن بهره ببرید. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تیم خانگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری