پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Angry Birds: Summer Madness

انیمیشن جذاب Angry Birds: Summer Madness 2022 با زیرنویس فارسی

انگری برد یا پرندگان خشمگین هم یکی از کارتون هایی است که سالهاست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. انیمیشنی که هر بار با نسخه جدید خود به راحتی خود را در دل انیمیشن دوستان و کودکان جای می دهد. این بار هم با سریال پرندگان خشمگین: جنون تابستانی آمده ایم تا یکی دیگر از زیباترین انیمیشن های سال را به شما تقدیم کنیم. انیمیشنی اکشن که تماشای آن حسابی شما را به وجد می آورد. تماشای آنلاین انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 برای همه دوستداران پرندگان خشمگین توصیه می شود تا باز هم داستانی زیبا و جذاب از این اثر ماندگار ببینند. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن پرندگان خشمگین: جنون تابستانی

انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 در ژانر اکشن، انیمیشن و فیلم کوتاه ساخته شده است و جزو انیمیشن هایی است که توانسته است مخاطبان زیادی داشته باشد و امتیاز 7.1 را هم از imdb دریافت کند. گرگ گرابیانسکی (greg-grabianski) کارگردانی این انیمیشن جذاب را بر عهده داشته است. او در کارنامه خود آثاری مانند فیلم ترسناک، Scary Movie 2 و ... را هم داشته است و کارگردانی خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

کمپانی های Cake Entertainment و Rovio Entertainment این انیمیشن را ساخته و منتشر کرده اند. فصل اول این انیمیشن دارای 16 قسمت است که در 28 ژانویه 2022 توسط سرویس نتفلیکس در کشورهای مختلف به صورت اینترنتی منتشر شد. 

در نسخه اصلی انیمیشن پرندگان خشمگین: جنون تابستانی هنرمندان صدا پیشه ای مانند ایان هانلین، دیون کریستین مک، تای اولسون و ... ایفای نقش می کنند. 

گرافیک جذاب انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 در کنار شخصیت پردازی و داستان زیبای آن نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده است. برای دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین: جنون تابستانی با ما همراه باشید. 

خلاصه ای از آنچه در انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 می بینید!

در انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین: جنون تابستانی رد، بمب، چاک و استلا در کنار دیگر پرندگان خشمگین در اردوگاهی به نام اسپلینتروود تابستانی هیجان انگیز را می گذرانند. آن ها برای شرکت در مسابقاتی که در پی دارند، چندین گروه را تشکیل داده اند و سعی می کنند تا از همدیگر جلو بزنند ...

دانلود انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن Angry Birds: Summer Madness 2022 با زیرنویس فارسی باعث می شود تا یک کارتون جذاب برای کودکان خود در اختیار داشته باشید که اوقات فراغت آن ها را پر کند. البته داستان های جذاب پرندگان خشمگین حتی بزرگسالان را هم جذب خود می کند. برای این که بتوانید هم زمان با سایر کاربران از سراسر دنیا به تماشای آنلاین سریال انیمیشنی پرندگان خشمگین: جنون تابستانی بپردازید، می توانید از لینک های دانلود سریال Angry Birds: Summer Madness 2022 با زیرنویس فارسی بهره ببرید. نتفلیکس برای ما ایرانی ها به راحتی قابل دسترسی نیست و اجازه ورود روی آن را نداریم. البته اصلا نگران نباشید ما تمام سریال ها،‌ فیلم ها و انیمیشن های جذاب را برای شما مهیا می کنیم تا در اسرع وقت آن ها را به تماشا بنشینید. دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین: جنون تابستانی با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلف بر روی سایت امکان پذیر است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

پرندگان خشمگین: جنون تابستانی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری