پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم American Underdog

همراه با زندگی کرت وارنر در فیلم American Underdog 2021

فوتبال دوستان این بار می توانند هم فیلم نگاه کنند و هم از دیدن زندگی یکی از اسطوره های فوتبال لذت ببرند. فیلم مهاجم آمریکایی یکی از فیلم های جذاب سال است که دین آن خالی از لطف نیست. تماشای فیلم هایی که به عنوان مستند شناخته می شوند، جذابیت بیشتری نسبت به داستان های غیرواقعی دارد. به خصوص اگر داستان زندگی قهرمانان و اسطوره های مختلف باشد. تماشای آنلاین فیلم American Underdog 2021 شما را مهمان زندگی کرت وانر می کند تا مسیر پر از پیچ و خم زندگی او را ببینید. 

عوامل و رویدادهای فیلم American Underdog 2021

فیلم مهاجم آمریکایی همانطور که گفته شد، داستان زندگی کورت وارنر است که یک فیلم در ژانر ورزشی، بیوگرافی و درام است. کورت وارنر فوتبالیست اهل آمریکاست که چالش های زیادی را سر راه خود داشته است. کارگردانی این اثر بر عهده اندرو اروین (Andrew Erwin) است که تدوین گر و کارگردان آمریکایی است. او فیلم هایی مانند «فقط می تونم تصورش کنم» را هم در کارنامه خود دارد. کمپانی هایی که در تولید و انتشار این فیلم جذاب سال 2021 فعالیت داشته اند، شامل  City on a Hill Productions، Kingdom Story Company و Lionsgate هستند.  

فیلمنامه این اثر بر اساس کتابی به نام همه چیز ممکن است نوشته کورت وارنر و مایکل سیلور توسط دیوید آرون کوهن به رشته تحریر درآمده است. این فیلم در 25 دسامبر 2021 توسط کمپانی لیونز گیت در سینماهای آمریکا اکران شد و توانست خود را در بین پرفروش ترین فیلم های سال قرار دهد. 

بازیگرانی مانند زکری لی‌وای، آنا پاکوین، دنیس کواید، ویرجینیا مادسن و ... در این فیلم جذاب هنرنمایی می کنند.

دانلود فیلم مهاجم آمریکایی با داستان زیبایی که دارد شما را محو تماشای خود می کند.

خلاصه ای از آنچه در فیلم American Underdog 2021 می بینید!

فیلم مهاجم آمریکایی داستان زندگی کورت وارنر، ستاره فوتبال آمریکا را نشان می دهد. وارنر زندگی بسیار پرچالشی دارد و ابتدا کار خود را از کارگری در یک سوپرمارکت کوچک آغاز کرده است. او تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مشکلات خود را حل کند و بر انواع چالش ها و شکست های زندگی غلبه کند. بدین صورت قهرمان شد و توانست یکی از بهترین ها در زمینه فوتبال شود. او نشان داد می توان بر مشکلات بزرگ هم فائق آمد و زندگی را با موفقیت بیشتری همراه کرد ...

دانلود فیلم American Underdog 2021 با زیرنویس فارسی

اگر قصد دارید تا هم فوتبال ببینید هم پشت پرده قهرمانان فوتبال را به تماشا بنشینید، تماشای آنلاین فیلم American Underdog 2021 با زیرنویس فارسی به شما توصیه می شود. دانلود فیلم مهاجم آمریکایی به شما نشان می دهد که زندگی با تمام سختی هایش می تواند انسان را به موفقیت برساند. همان چیزی که این مهاجم آمریکایی یعنی کرت وارنر به آن اعتقاد کامل داشته است. با دانلود فیلم مهاجم آمریکایی با زیرنویس فارسی می توانید همراه زندگی کرت وانر شوید. لینک دانلود American Underdog 2021 با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید هر کدام را که دوست دارید دانلود کنید. 

 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مهاجم آمریکایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری