پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Nancy

نانسی فیلمی امریکایی در ژانر درام و معمایی و محصول سال 2018 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط کریستینا چو انجام شده و از بازیگران آن می توان به آندریا رایزبرو، استیو بوشمی و آن داود اشاره کرد. «نانسی» در تاریخ 8 ژوئن 2018 در امریکا به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد.

نویسندگان:
کریستینا چو

عوامل:
فیلمبرداری: زو وایت
تدوین: دیوید گوتنیک
موسیقی: پیتر ریبورن


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 86% را بر اساس 57 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/04 از 10 است: «نانسی بازی های بسیار خوبی دارد و بزرگترین عامل موفقیت اش همدردی دائمی کارگردان با رفتارهای شخصیت اصلی اش است». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 67 از 100 را بر اساس نظر 17 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «نانسی»
نانسی اثر کریستینا چو بدون شک یکی از بزرگترین غافلگیری های سال سینمای امریکاست. موضوع اصلی فیلم آشناست و درمورد خانواده ای روایت می شود که کودکشان را سی سال قبل از دست داده اند، حالا دختری به نام نانسی خودش را به عنوان دختر احتمالی آنها معرفی می کند و سعی می کند مشکل آنها را حل کند. همه چیز زیر لایه ای از شک و ابهام فرو می رود چرا که بیننده هیچ اطمینانی از ادعای نانسی ندارد و حتی خود او نیز از این قضیه مطمئن نیست. او در تنهایی و غضه زندگی می کند و احساس نیاز می کند تا به یک جمع تعلق داشته باشد، نیازی که از درون او را نابود می کند. آیا نانسی برای رها شدن از خانه در حال دروغ گفتن است؟ یا این شک او درست است و او توانسته بعد از مدت ها دوری خانواده واقعی اش را پیدا کند؟
سابقه بازیگری آندریا رایزبرو نشان می دهد که او همییشه در یک سطح بسیار عمیق با شخصیت هایی که بازی می کند ارتباط می گیرد. او همواره نقش هایش را بدون کوچکترین ردی از خودنمایی و غرور بازی می کند و حسی از خستگی و ناآرامی همواره در بازی هایش وجود دارد. در اینجا چنین رویکردی باعث شده او به عنوان نانسی بسیار باورپذیر باشد، نانسی شخصیتی زخم خورده و خجالتی است که انگار همواره در حال فرار از جایی است و این ویژگی ها به شکلی بسیار طبیعی توسط رایزبرو به تصویر کشیده شده اند. بازی او در واقع آنقدر خوب است که ممکن است تصور کنید نانسی به شخصیت خود او شبیه است در حالیکه به هیچ عنوان چنین نیست و او در زندگی شخصی اش رفتارهای بسیار متفاوتی از این شخصیت دارد. حدس زدن احساسات نانسی در طول فیلم سخت است و او همیشه با رفتارهایش مخاطب را غافلگیر می کند. این ابهام دائمی که در بازی رایزبرو وجود دارد با ابهام کلی داستان فیلم در هماهنگی کامل است و سفر احساسی سخت نانسی را کامل می کند.
بزرگترین نقطه قوت «نانسی» در این است که نشان می دهد آسیب های تنهایی به انسان می تواند تا چه حد جدی باشد. پیام نهایی فیلم این است که همه افرادی که به زندگی آدم وارد می شوند تا حدی ارزش دوستی و همراهی دارند و ویژگی های منفی آنها نباید باعث شود به دام تنهایی بیافتیم. شخصیت اصلی فیلم کسی است که باید مسیر دشوار رسیدن به این آگاهی را طی کند و بیننده در طول چنین مسیری شاهد تحول شخصیت او است. «نانسی» تمام ویژگی های یک درام درگیر کننده را دارد، از شخصیت های خاص تا دیالوگ های عالی و صحنه های احساسی تاثیرگذار، فیلمی که بار دیگر توانایی های بالای بازیگری آندریا رایزبرو را نشان می دهد.
نویسنده: سیمون ویوینگ
منبع: www.canberratimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 56%
نظر مثبت:
یک فیلم عاطفی زیبا و فوق العاده احساسی که باعث میشه کاملا با شخصیت اصلی همذات پنداری کنید و توی حال و هوای ساکت و غمگین اون غرق بشید.
نظر منفی:
فیلم لحظه های تاثیرگذار کم نداره اما بیش از حد طولانی و خسته کننده ست. ریتم آهسته فیلم و دیالوگ های کم باعث میشه داستان نتونه خیلی از نظر عاطفی قوی عمل کنه و زود رابطه بین مخاطب و فیلم قطع میشه.


جزئیات:
• این اولین فیلم بلند کریستینا چو است.
• این دومین همکاری آندریا رایزبرو و جان لاگیزمو پس از سریال «دودمان» است.
• آندریا رایزبرو و استیو بوشمی قبلا در فیلم «مرگ استالین» (2017) همکاری کرده‎اند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نانسی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری