پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Karwaan

کاروان فیلمی هندی در ژانر کمدی و محصول 2018 است. این فیلم توسط آکارش خورانا کارگردانی شده و فیلنامه آنرا حسین دلال نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به عرفان خان، دالکور سلمان و میتیلا پالکار اشاره کرد. «کاروان» در تاریخ 3 آگوست 2018 اکران شد و آخرین فیلم کارنامه حرفه ای عرفان خان به حساب می آید.

نویسندگان:
حسین دلال

عوامل:
فیلمبرداری: آویناش آرون
تدوین: آجای شارما
موسیقی: پراتیک کوهاد، آنوراگ سایکا، عماد شاه

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 78% را بر اساس 9 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/17 از 10 است. نشریه فیلم‎فیر از 5 ستاره به فیلم نمره 4/1 داده است و درمورد آن نوشته: «بزرگترین نقطه قوت این فیلم بازی های عالی عرفان خان و دالکور سلمان است که شما را بارها به خنده خواهد انداخت».


یادداشتی بر فیلم «کاروان»
در فیلم «کاروان» خبر مرگ ناگهانی پدر آویناش باعث می شود او و دوستش شوکت با عجله از بنگالورو به سوی کوچی راه بیافتند، سفری که برای آنها به فرصتی برای فکر کردن به زندگی های شخصی شان تبدیل می شود. بعضی وقت ها گم شدن بهترین روش برای پیدا کردن خودمان است. همه مسیرهای زندگی قرار نیست آنطور که پیشبینی شده اند از کار دربیایند و با اینحال هر کدام از آنها درس های زیادی برای فرد دارند. فیلم دقیقا چنین حالتی دارد و به صورت سفری است که مدام دچار مسیرهای فرعی و عجیب و غریب می شود تا اینکه معنای واقعی اش را می یابد.
«کاروان» در چشم اندازهای خیره کننده جنوب هند فیلمبرداری شده است و معماهایی را درمورد سه شخصیت اصلی اش مطرح می کند که به مرور و در طول فیلم حل می شوند. هر سه شخصیت اصلی فیلم به تدریج با هم صمیمی می شوند و این روند درمورد مخاطب فیلم هم وجود دارد و بیننده کم کم به دنیای شخصیت ها و دغدغه هایشان راه پیدا می کند. در حالیکه اکثر فیلم های جاده ای سعی می کنند از طریق دیالوگ های طولانی داستانشان را تعریف کنند، «کاروان» خیلی زود مسیر خودش را به عنوان یک کمدی تلخ پیدا می کند. فیلم سعی می کند از تمام کلیشه های کمدی های هندی فرار کند و به وسیله بازی های فوق العاده عرفان خان و دالکور سلمان تا حد زیادی در این کار به موفقیت می رسد. دالکور سلمان که تا پیش از این تنها در فیلم های مالایالامی زبان بازی کرده بود حالا در اولین فیلم خود به زبان هندی درخششی چشم گیر دارد و موفق می شود این زبان را به شکلی طبیعی صحبت کند.
با وجود اینکه شخصیت عرفان خان در فیلم چندان پخته و کامل نیست اما او موفق می شود با تجربه زیادش این نواقص را جبران کرده و سرزندگی زیادی را به فیلم و شخصیت اش تزریق کند. او به روایت فیلم جهت می دهد و با نگاه های خیره مشهورش کمدی فیلم را به سوی لحظاتی خصوصی تر و جدی تر می برد. صحنه ای احساسی که در آن او رازهایش را با پدرش مطرح می کند به خوبی تمام توانایی های بازیگری او را در خود خلاصه کرده است. دیالوگ های او و دالکور سلمان در فیلم آنقدر هماهنگ بازی شده اند که دوستی آنها به شکلی کاملا باورپذیر از کار درآمده است. «کاروان» با کمدی خاص و بازی های درخشانش موفق می شود به فیلمی بسیار سرگرم کننده تبدیل شود که کلیشه های سینمای کمدی هند را رعایت نکرده و مسیرهای جدیدی را برای خنداندن تماشاگران امتحان می کند.
نویسنده: رنوکا ویاواهاره
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 70%
نظر مثبت:
یک فیلم ساده و دوست داشتنی با بازی بی نظیر عرفان خان. فیلم پر از صحنه های خنده داره اما علاوه بر این ها چند صحنه احساسی بسیار تاثیرگذار هم داره که اوج توانایی های بازیگراش رو نشون میده.
نظر منفی:
بازی عرفان خان توی فیلم عالیه اما فیلم اصلا شاد نیست و شوخی های اون بیش از حد سرد نوشته شدن. این نوع کمدی طرفدارهای خودش رو داره اما خیلی ها هم از اون لذت نمی برن و کمدی های معمولی رو ترجیح میدن.

دیالوگ برگزیده:
رومانا: این چرخه هیچوقت تموم نمیشه. وقتی آدم بالاخره متوجه میشه حق با پدرش بوده، بچه خودش بهش میگه که حق با اون نیست.

جزئیات:
• این اولین فیلم کارگردانی شده توسط آکارش خورانا است.
• در هنگام اکران فیلم عرفان خان مشغول مبارزه با بیماری سرطان بوده است. او در اوایل سال 2020 از دنیا رفت.

همچنین ببینید

HD
 golhaye davodi  گل هاي داوودي

گل های داوودی

imdb0

ژانر : ایرانی

سال تولید : 1984

کشور سازنده : ایران

خلاصه داستان: عباس صفاری، در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به ۲۵ سال حبس محکوم می‌شود. با سپری شدن ۲۰ ساله محکومیت و عفو ۵ سال آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌گردد. اما روز موعود در شرایطی که همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت، می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد که در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌کند. استوار هدایت که قبل از عزیمت به سفر عصمت را در جریان واقعیت کشته شدن عباس به دست یکی از مأمورین زندان قرار داده بود با تقاضای وی مبنی بر معرفی خود به عنوان پدر جواد و حضور در مراسم عروسی او مواجه می‌شود. جواد که به‌طور ناگهانی در جریان مکالمه استوار و مادرش قرار می‌گیرد خانه را ترک کرده و از حضور در مراسم خودداری می‌کند. اما سرانجام توسط همسرش مریم متقاعد شده و با واقعیت مرگ پدرش کنار می آید.

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کاروان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری