پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Pet Sematary

قبرستان حیوانات خانگی فیلمی امریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط کوین کولش و دنیس ویدمایر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جف بولر بر اساس رمانی از استفن کینگ به همین نام نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جیسون کلارک، ایمی سایمتز و جان لیثگو اشاره کرد. «قبرستان حیوانات خانگی» در تاریخ 5 آوریل 2019 در امریکا اکران شد و به فروش موفق 113 میلیون دلاری رسید. اکثر منتقدان بازی ها و فضاسازی تاریک فیلم را تحسین کرده اند.

نویسندگان: 
جف بولر

فیلمبرداری: لوری روز
تدوین: سارا بروشار
موسیقی: کریستوفر یانگ

بودجه کلی: $21,000,000
فروش جهانی: $113,100,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 57% را بر اساس 261 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/92 از 10 است: «قبرستان حیوانات خانگی اقتباس موفقی از رمان استفن کینگ است و مسیرهای جدیدی را در داستان آن ایجاد می کند که به نفع فضاسازی فیلم عمل می کنند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 57 از 100 را بر اساس نظر 42 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «قبرستان حیوانات خانگی»
دکتر لوییس کرید به همراه همسر و دو فرزندش و یک گربه به نام چرچ به خانه جدیدشان نقل مکان می کنند. روزی الی دختر خانواده هنگام گردش در نزدیکی های خانه متوجه وجود یک قبرستان می شود که روی سر در آن نوشته شده: قبرستان حیوانات خانگی. پس از اینکه مادر الی (ریچل) او را پیدا می کند همسایه آنها هشدار می دهد که نباید زیاد از خانه شان فاصله بگیرند چرا که جنگل های اطراف امن نیستند. خانواده کرید به زودی متوجه می شوند که چرا باید این اخطار را جدی بگیرند. کسانی که نسخه قدیمی فیلم («قبرستان حیوانات خانگی» 1989) را دیده اند قطعا از تغییرات این نسخه جدید غافلگیر خواهند شد. توصیه می کنم قبل از دیدن فیلم هیچ یک از تریلر های آن را نبینید چرا که ممکن است بخش هایی از جذابیت و تعلیق داستان را برایتان از بین ببرد.
در این اقتباس جدید از کتاب استفن کینگ، کوین کولش و دنیس ویلمایر (کارگردان های فیلم) از دریچه تازه ای به رمان نگاه می کنند که باعث شده است فیلم پتانسیل بیشتری برای ترساندن بینندگانش داشته باشد. موضوع داستان درمورد از دست دادن عزیزان و راه های مختلفی است که افراد برای کنار آمدن با این مشکل طی می کنند. کارگردان های فیلم در کنار پرداختن به این مضمون، حساب ویژه ای روی افکت های صوتی و تصویری باز کرده اند تا مخاطبانشان را حسابی بترسانند. بازی های جان لیثگو و جته لارنس در فیلم بسیار درخشان هستند و این دو به راحتی همدلی بینندگان را به خودشان جلب می کنند. همچنین پیش داستان شخصیت ها می توانست بعد تازه ای به ماجرای فیلم اضافه کند اما متاسفانه به خوبی در فیلم پرداخت نشده است.
نکته قوت اصلی فیلم غافلگیری های داستانی فیلم است که اجازه نمی دهند یک سوم مرکزی فیلم خسته کننده شود. فیلم زمان زیادی را به مقدمه چینی و اجرای صحنه های ترسناک اختصاص می دهد و نتیجه اش چندین سکانس دلهره آور است چرا که طراحی صوتی و فضاسازی فیلم اتفاقات آنرا بسیار باورپذیر کرده اند. داستان «قبرستان حیوانات خانگی» موفق می شود درون مایه وحشت آور و تاریک رمان استفن کینگ را به فیلمی بسیار درگیرکننده تبدیل کند که بیننده را در جایش میخکوب می کند و به او اجازه نفس کشیدن نمی دهد.
نویسنده: شین او کانل
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 33%
نظر مثبت:
بازی های فیلم و ترس های ناگهانی اون عالی هستن. همچنین فضاسازی فیلم طوریه که با صدا واقعا بیننده رو میترسونه.
نظر منفی:
فیلم کاملا داستان اصلی رو منحرف میکنه و حوصله سربر و خسته کننده میشه. شخصیت پردازی تمام شخصیت های فیلم ناقصه و در واقع طوریه که مرگ هیچ شخصیتی برای بیننده اهمیتی نداره.

دیالوگ برگزیده:
جود کرندال: بچه ها میدونن جنگل چه قدرتی داره، اونها از جنگل میترسن چون میدونن متعلق به کس دیگه ایه.

جزئیات:
استفن کینگ گفته است که از میان تمام اقتباس های سینمایی از آثار او تنها فیلم «قبرستان حیوانات خانگی» (1989) توانسته او را واقعا بترساند.
اسم گربه داخل فیلم به خاطر وینستنون چرچیل، چرچ انتخاب شده است.
فیلم در زمان عید پاک اکران شد که درمورد «زنده شدن دوباره» در فرهنگ مسیحی است.
نیروی شیطانی در رمان «قبرستان حیوانات خانگی» وندیگو نام دارد که یکی از ارواح بومیان امریکا است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

قبرستان حیوانات خانگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری