پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Into the Ashes

در میان خاکستر فیلمی امریکایی در ژانر وسترن و جنایی و محصول سال 2019 است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده آرون هاروی بوده و از بازیگران آن می توان به لوک گرایمز، فرانک گریلو، جیمز بج دیل و مارگریت موریو اشاره کرد. «در میان خاکستر» در تاریخ 19 جولای 2019 در امریکا به نمایش درآمده است.

نویسندگان:
آرون هاروی

عوامل:
فیلمبرداری: جان روتلند
تدوین: ریچارد بیارت
موسیقی: جیمز کارد

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 28% را بر اساس 15 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/22 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 50 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«با وجود مشکلاتی که در داستان فیلم وجود دارد، آرون هاروی موفق شده موقعیت های جذابی را طراحی کند و بازی های بسیار خوبی از بازیگرانش بگیرد»
- نیل ریس (ورایتی)


یادداشتی بر فیلم «در میان خاکستر»
در میان خاکستر فیلمی سراسر مردانه و خشن است که یک داستان انتقام را به شیوه ای خلاقانه تعریف می کند. حتی وقتی دیالوگ ها به اندازه کافی خوب نیستند، کاریزمای بازیگران و فضاسازی تاریک فیلم باعث می شود بیننده همچنان درگیر داستان و شخصیت های جذاب آن باقی بماند. فیلم به شکل درخشانی از چشم اندازهای طبیعی جنوب امریکا استفاده کرده و همچنین صحنه های اکشن بسیار نفس گیری دارد. آرون هاروی که قبلا فیلم «کچ-44» را ساخته در اینجا داستان انتقام را با ماجرای تسویه حساب چند شریک پیوند داده است. این کار نشان می دهد کارگردان دقیقاً میدانسته روی چه بخش هایی از فیلمش باید تاکید بیشتری بگذارد.
جذاب ترین نکته فیلم این است که سه شخصیت اصلی را به بیننده معرفی می کند و آنها باید حدس بزنند که در نهایت کدام یک از آنها از مهلکه جان سالم به در خواهد برد. اسلون که با قتل و خشونت کارش را پیش می برد، نیک که همیشه منتظر بوده تا بالاخره گذشته اش یقه او را بگیرد و یا کلانتر که دخترش حرف او را گوش نداده و با نیک ازدواج کرده است. فیلم در منطقه ای روستایی در ایالت آلاباما اتفاق می افتد و از ظاهر آن می شود حدس زد که ماجرا در اواخر دهه 90 می گذرد، چرا که همه از تلفن خانگی استفاده می کنند و مشغول تماشای شبکه شبکه اچ بی او هستند. فرانک گریلو که نقش اسلون را بازی می کند، بهترین گزینه برای چنین نقشی است. او تمام خشونت و سنگدلی شخصیت اش را با موفقیت به نمایش می گذارد و سراغ نیک می آید. گویا نیک در آخرین دزدی مشترکشان به گروه خیانت کرده و پول ها را بالا کشیده است.
جیمز بج دیل نقش "سال" را بازی می کند که بهترین دوست نیک است و می خواهد به هر قیمتی شده به او کمک کند و حتی خطر کشته شدن و یا به زندان افتادن هم او را منصرف نمی کند. پس از اینکه اسلون و گروهش به شهر می رسند، آرون هاروی (کارگردان) ماجرا را قطع می کند و سپس ما شرح وقایع مرگبار را از دید شخصیتی می بینیم که او هم به اندازه ما گیج شده است. این سکانس به شکلی دیوانه وار پرداخت شده و ممکن است برای برخی بینندگان آزاردهنده باشد، اما در نهایت تمام معماهای فیلم را گره گشایی می کند و پایان خوبی را برای فیلم رقم می زند. «در میان خاکستر» یک فیلم وسترن جمع و جور و دوست داشتنی با شخصیت هایی جذاب و بازی های بسیار خوب است که موفق می شود طرفداران این ژانر را کاملا راضی کند.
نویسنده: ریچارد روپر
منبع: www.chicago.suntimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 33%
نظر مثبت:
این فیلم شخصیت های جالبی داره و ماجرای اون به حدی ساده ست که همه میتونن با اون ارتباط برقرار کنند. اگه از فیلمای وسترن خوشتون میاد این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
این فیلم اگه اینقدر کُند ساخته نمی شد شاید میتونست جذاب باشه اما با تدوین فعلی بیش از حد خسته کننده و خواب آوره.


جزئیات:
• جیمز بج دیل و فرانک گریلو قبلا در فیلم «گری» (2011) هم‎بازی بوده اند.
• آرون هاروی (کارگردان) قبلا فیلم «همسایه» (2018) را کارگردانی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

در میان خاکستر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری