پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Spenser Confidential

محرمانه اسپنسر فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط پیتر برگ کارگردانی شده و فیلمنامه آن را شان اوکیف و برایان هلگلند نوشته اند. از بازیگران مطرح فیلم می توان به مارک والبرگ، وینستون دوک و آلاس آرکین اشاره کرد. فیلم در تاریخ 6 مارس 2020 از طریق سرویس آنلاین نت فلیکس پخش شد.
نویسندگان:
شان اوکیف، برایان هلگلند
عوامل:
فیلمبرداری: توبیاس شیلسلر
تدوین: مایک سیل
موسیقی: استیو جابلونسکی

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 41% را بر اساس 56 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/78 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 49 از 100 را بر اساس نظر 19 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«برای کسانی که می خواهند یک اکشن کمدی معمولی ببینند این جذاب ترین گزینه در دسترس است»
- خاویر اوکانا (ال پایس)

یادداشتی بر فیلم «محرمانه اسپنسر»
«اسپنسر: آماده استخدام» یک سریال تلویزیونی جذاب در دهه 1980 بود که با مجموعه بیشماری از سریال ها و فیلم های تلویزیونی سالها توانست روی صفحات تلویزیون مردم امریکا بماند و تا دهه 90 ادامه پیدا کند. چنین آینده برای فیلم تازه نت فلیکس «محرمانه اسپنسر» دور از انتظار نیست. این فیلم سری اسپنسر را برای نسل جدید مخاطبان آپدیت می کند و این کار را با آوردن بازیگرانی چون مارک والبرگ و وینستون دوک انجام می دهد.
فیلمنامه نویس های فیلم شان اوکیف و برایان هلگلند از داستان ایس اتکینز به نام سرزمین عجایب استفاده کرده اند تا داستان جدید اسپنسر از نظر شخصیت پردازی و موقعیت ها کمبودی نداشته باشد. داستان به صورت داستان پیدایش شخصیت اسپنسر عمل می کند و همزمان تمام المان های کلاسیک داستان های پارکر را در خود دارد که طرفداران او را راضی می کند. داستان فیلم از جایی شروع می شود که اسپنسر محکومیت پنج ساله اش را به پایان رسانده و از زندان آزاد می شود. آلان آرکین که در فیلم بسیار خوب بازی می کند به او شغل و جای خواب می دهد و او مجبور است با هاوک هم اتاقی شود. وقتی یکی از همکاران سابق اسپنسر کشته می شود اسپنسر تصمیم می گیرد خودش برای گرفتن انتقام او وارد عمل شود. این نقش برای مارک والبرگ بسیار مناسب است چرا که کاریزمای کافی برای بازی در این نقش را دارد و موفق می شود با بازی خوبش جدیت و همزمان خوش قلبی شخصیت اسپنسر را نشان دهد.
یکی از نکات دیگری که باعث بهبود کیفیت فیلم شده هماهنگی مارک والبرگ با کارگردان فیلم پیتر برگ است. این دو قبلا در فیلم هایی چون «تنها بازمانده» ، «22 مایل» و «دیپ واتر هورایزن» همکاری کرده اند و والبرگ به همین خاطر به آسانی موفق می شود لحن مورد نظر پیتر برگ را پیاده کند. برخلاف همکاری های دیگر این دو در اینجا برگ تصمیم می گیرد اسپنسر را به صورت یک ابرقهرمان نشان ندهد و با وجود اینکه شخصیت شجاعی دارد اما در لحظات زیادی از فیلم از اشتباهات او برای خنداندن مخاطب استفاده می شود.
هماهنگی بازی والبرگ و دوک مهم ترین عامل برای کیفیت فیلم است و کمی طول می کشد تا به بهترین حالت خود برسد. اما پس از چند دقیقه ابتدایی فیلم این اتفاق می افتد و سپس دوستی این دو به موتور محرک فیلم تبدیل می شود. بازی دوک در نقش هاوک به تمام نیازهای فیلمنامه پاسخ می دهد و می تواند به راحتی او را به اولین گزینه برای فیلمهای بعدی اسپنسر تبدیل کند. همانطور که فیلم «اکولایزر» به یک سری محبوب با بازی دنزل واشینگتون تبدیل شد، «اسپنسر محرمانه» نیز موفق می شود به سبک روان و جذابی برسد که تا مدت ها میتواند با فیلم های دیگر ادامه پیدا کند و طرفداران فیلمهای اکشن/ کمدی را سرگرم کند.
نویسنده: جفری لایلز
منبع: www.lylesmoviefiles.com

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 60%
نظر مثبت:
هر انتظاری که از یه اکشن/کمدی با بازی مارک والبرگ داشته باشید توسط این فیلم برآورده میشه. کمدی فیلم مثل ادویه به صحنه های اکشن جذاب اضافه شده و باعث میشه ساده بودن داستان فیلم کاملا جبران بشه. صحنه های اکشن هم واقعا خوب اجرا و فیلمبرداری شدن. امیدوارم این فیلم تبدیل به سری بشه و بتونیم ادامه این داستان رو ببینیم.
نظر منفی:
یه فیلم اکشن ضعیف که اسم شخصیت محبوب اسپنسر رو دزدیده تا طرفدارای اون رو مجبور کنه برای دیدنش به نت فلیکس پول بدن. اگه تریلر فیلم رو ببینید یعنی فیلم رو دیدید واقعا هیچ چیز اضافه ای توی داستان فیلم به نسبت تریلر اون وجود نداره تمام فیلم کلیشه ای و سطحی ساخته شده اما توی همون کلیشه ها هم موفق عمل نمیکنه.

دیالوگ برگزیده:
سیسی دیویس: تو توانایی زندگی صمیمی با آدمای دیگه رو نداری و من اومدم بهت بگم که دیگه هیچوقت نمیخوام ببینمت.

جزئیات:
این پنجمین همکاری مارک والبرگ با پیتر برگ (کارگردان فیلم) است آنها قبلا در «تنها بازمانده»، «روز وطن پرست ها»، «دیپ واتر هورایزن» و «22 مایل» همکاری کرده بودند.
این دومین همکاری مارک والبرگ و بوکیم وودباین است که قبلا در «ضربه بزرگ» با هم بازی کرده بودند.
در جایی از فیلم که مارک والبرگ در ماشین است از رادیو خبر قتل کاپیتان بویلان پخش می شود، گوینده این خبر کارگردان فیلم (پیتر برگ) است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

محرمانه اسپنسر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری