پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Last Thing He Wanted

«آخرین چیزی که او می خواست» فیلمی بریتانیایی- آمریکایی در ژانر سیاسی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط دی ریس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا ریس به همراه مارکو ویلالوبوس نوشته است. از بازیگران مطرح فیلم می توان به آن هاتاوی، بن افلک و ویلیام دفو اشاره کرد. اولین اکران فیلم در جشنواره ساندنس انجام شد و سپس در تاریخ 21 فوریه 2020 فیلم بر روی سرویس پخش آنلاین نت فلیکس قرار گرفت.
نویسندگان:
دی ریس، مارکو ویلالوبوس

عوامل:
فیلمبرداری: بابی بوکوفسکی
تدوین: ماکو کامیتسونا
موسیقی: تامار کالی


واکنش منتقدها:
این فیلم چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفته و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 6% را بر اساس 51 ریویو بدست آورده که معادل نمره 2/87 از 10 است: «این آخرین چیزی است که مخاطبان می خواهند! ». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 35 از 100 را بر اساس نظر 13 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.
«یک فیلم دو ساعته که داستانش هم بیش از حد زیاد است و هم به طرز عجیبی بیش از حد کم»
- بنجامین لی (گاردین)

یادداشتی بر فیلم «آخرین چیزی که او می خواست»
فیلم جدید دی ریس به نام «آخرین چیزی که او می خواست» روایتی پازل گونه از ماجرای پرونده مک فارلین است. روایت فیلم نمی تواند به تمامی در نمایش اتفاقات تاریخی این پرونده موفق عمل کند اما بازی آن هاتاوی و کارگردانی دی ریس باعث شده فیلم تصویر جذابی از اخلاق کاری و خشم ارائه دهد. آن هاتاوی در فیلم نقش النا را بازی می کند، خبرنگاری که پوشش خود از انتخابات ریاست جمهوری سال 1984 را رها می کند تا از پدر مریضش مراقبت کند. النا به جای پدرش باید یک معامله فروش اسلحه در امریکایی مرکزی را به انجام برساند، معامله ای که به پرونده مک فارلن ربط دارد.
زندگی شخصی و حرفه ای النا در طول فیلم با هم تداخل پیدا می کنند و تصویری که هاتاوی از او ترسیم می کند حتی با وجود دیالوگ های نه چندان قوی فیلم، درخشش خاصی دارد. او این شخصیت را با ترکیبی از خستگی و مقاومت بازی می کند که باعث می شود بیننده با شخصیت همراه شود و به سرنوشت او اهمیت بدهد. او مشکلات زیادی دارد، طلاق گرفته و به تازگی آزمایش سرطان او مثبت اعلام شده است اما با این وجود سعی می کند زندگی حرفه ای و کاری اش را جلو ببرد. با این وجود دانستن گذشته النا کمک چندانی به فیلم نمی کند چرا که تمام این اطلاعات مستقیما از طریق دیالوگ به بیننده منتقل می شوند و تاثیر چندانی ندارند. آنچه به نفع فیلم تمام می شود کارگردانی خوب ریس در ضبط بازی هاتاوی است که با اجرای واقع گرایانه خود انگیزه های واقعی النا برای ادامه کارش را نشان می دهد.
بخش های دیگر فیلم این خصوصیات را ندارند و به شیوه مبهمی روایت می شوند. تحقیقات روی قاچاق اسلحه در امریکای جنوبی و انگیزه شخصیت تریت موریسون (بن افلک) مبهم باقی می ماند و گسترش چندانی پیدا نمی کنند. همچنین مانور سیاسی شخصیت موریسون و بقیه ماموران دولت در طول انتخابات ریاست جمهوری که می توانست داستان جذابی باشد چندان پرداخت نمی شود. نوشتن فیلمنامه برای آثاری که درمورد پرونده های سیاسی هستند همیشه با این خطر روبرو است که داستان بیش از حد پیچیده شود، در اینجا این مشکل با توسعه ناکافی خط های داستانی فیلم همراه شده و باعث آسیب رسیدن به کلیت فیلم شده است. اما با وجود این مشکلات همچنان می شود با شخصیت آنا همراه شد چرا که در خطر قرار گرفتن زندگی کاری و شخصی او باعث می شود واکنش های انسانی درگیرکننده ای را از او ببینیم. در این بخش ها ویلیام دفو در نقش پدر النا بار دیگر موفق می شود کیفیت ویژه و بی نظیر خود در بازیگری را به نمایش بگذارد، اگر زمان بیشتری برای بازی به شخصیت دفو داده می شد شاید فیلم چند پله از نظر کیفی صعود می کرد. به طور کلی «آخرین چیزی که او می خواست» بهترین تریلر سیاسی سال نیست اما موفق می شود بازی های خوبی از گروه بازیگرانش بگیرد.

نویسنده: کیتی استوتزل
منبع: www.theyoungfolks.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم از نظر وفاداری به واقعیت موفق عمل می کنه و بازی های خیلی خوبی داره. اگه به فیلم های پیچیده با روایت تو در تو علاقه دارید این فیلم رو حتما ببینید.
نظر منفی:
فیلمنامه اونقدر بد نوشته شده که اصلا نمیشه از فیلم سر در آورد و ماجرای اون رو فهمید.

دیالوگ برگزیده:
النا مک ماهون: در یک دنیای ایده آل ما میتونیم تصمیمات ایده آل بگیریم اما در دنیای واقعی مجبوریم به تصمیمات واقعی قناعت کنیم.

جزئیات:
ابتدا قرار بوده نیکلاس کیج در فیلم بازی کند اما بن افلک جایگزین او شده است.
دی ریس (کارگردان) قبلا فیلم تحسین شده «گل گرفته» (2017) را کارگردانی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

آخرین چیزی که او می‌خواست

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری