پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Kesari

کساری فیلمی هندی در ژانر تاریخی و جنگی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط آنوراگ سینگ کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا سینگ به همراه گیریش کولی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به آکشای کومار، پارینیتی چوپرا و سوویندر ویکی اشاره کرد. «کساری» در تاریخ 21 مارس 2019 در هند به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران روبرو شد.
کارگردان:
آنوراگ سینگ
نویسندگان:
آنوراگ سینگ، گیریش کولی
بازیگران:
آکشای کومار، پارینیتی چوپرا، سوویندر ویکی، ....
عوامل:
فیلمبرداری: آنشول چوبی
تدوین: مانیش مور
موسیقی: راجو سینگ


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 31% را بر اساس 100 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/12 از 10 است. اکثر منتقدان هندی محتوای وطن پرستانه فیلم را تحسین کرده و بازی آکشای کومار در فیلم را یکی از بهترین بازی های سال سینمای هند دانسته اند. با اینحال برخی از منتقدان به صحت محتوای تاریخی فیلم ایراد گرفته اند و آنرا غیرقابل باور دانسته اند.

یادداشتی بر فیلم «کساری»
نبرد ساراگاری یکی از نمونه های افتخار آمیز وطن پرستی و مقاومت در تاریخ هندوستان است، نبردی که به عنوان یکی از مشهورترین نبردهای جنگی تاریخ شناخته شده و شهرتی جهانی دارد. آنوراگ سینگ با جدیدترین فیلمش به نام «کساری» موفق شده هم ادای دین شایسته ای به این رویداد تاریخی داشته باشد و هم فیلمی بسیار جذاب و تماشایی بسازد. فیلمی که هم اکشن خشونت آمیزی دارد و هم از نظر احساسی بسیار غنی است. از جهات بسیاری «کساری» مدیون بازی فوق العاده آکشای کومار است، بازیگری که تا به حال بارها نشان داده چه توانایی بالایی برای بازی در این نقش ها دارد و در اینجا بار دیگر این موضوع را اثبات کرده است.
فیلم در عین حال که خونریزی و بی رحمی جنگ را محکوم می کند به تحسین شجاعت نظامیانی می پردازد که جانشان را به خاطر وطن خود به خطر انداخته اند. فیلم تنها یک اکشن معمولی با صحنه های نبرد هیجانی نیست، بلکه مانند یک درام عمیق به لایه های درونی شخصیت های اصلی اش نفوذ می کند و آنها را به بیننده می شناساند. یکی از عوامل موفقیت فیلم بدون شک فیلمبرداری درخشان آنشول چوبی بوده است. او فضای شمال غرب هند را به صورتی به تصویر کشیده است که انگار سختی مبارزه را چند برابر می کند. در کنار این فیلمبرداری جلوه های ویژه با کیفیت فیلم قرار دارد که خود باعث بالاتر رفتن کیفیت فنی فیلم شده است. از نظر فیلمنامه سعی شده است که لحظات درام جدی فیلم با شوخی و اکشن ترکیب شود تا تاریخی بودن فضای فیلم موجب خسته کننده بودن فیلم نشود. فیلم در کنار نشان دادن نشان دادن جزئیات تاریخی، همواره مراقب است که توهینی به مسلمانان انجام نشود. بارها در فیلم به این موضوع پرداخته می شود که اسلام دین خشونت نیست و اعمال مسلمانان در طول این نبرد نشانه گمراهی آنان از آیین راستین پیامبر بوده است.
در کنار بازی فوق العاده آکشای کومار در فیلم شاهد هنرنمایی گروه بازیگران مکمل نیز هستیم. پارینیتی چوپرا نقش کوچکی در فیلم دارد اما جر و بحث های او با آکشای کومار بامزه و سرگرم کننده از کار درآمده است. همچنین راکش چاتورودی در نقش رهبر نیروهای افغان بازی بسیار باورپذیری را ارائه داده است. او به خوبی شخصیت یک رهبر افراطی را بازی کرده و موفق شده اعتقاد درونی این شخصیت به اعمالش را نشان دهد. «کساری» به عنوان یک فیلم تاریخی از مهم ترین آثار امسال سینمای هند است و موفق شده به طرز درخشانی نبرد ساراگاری را به تصویر بکشد، فیلمی که از ترکیب حقایق تاریخی با اکشن و کمدی ترسی ندارد و با شخصیت های تاریخی اش با احترام زیادی برخورد می کند.
نویسنده: راشیت گوپتا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 81%
نظر مثبت:
یک فیلم تاریخی عالی که پر از اکشن های جذابه و بازی های بسیار خوبی داره. آکشای کومار نشون داده که چرا سالهاست جزو بزرگترین بازیگرهای هند حساب میشه.
نظر منفی:
این فیلم از نظر فنی کیفیت خیلی خوبی داره اما از نظر تاریخی اصلا واقعی نیست و خیلی متعصبانه نوشته شده.


جزئیات:
• صحنه نبرد در جایی نزدیک بمبئی و با حضور بیش از 3 هزار نفر سیاهی لشکر فیلمبرداری شده است.
• زره آکشای کومار در فیلم 6 کیلوگرم وزن داشته است.
• قبل از آغاز فیلمبرداری بخش هایی از صحنه های ساخته شده برای فیلم در طول یک آتش سوزی بزرگ از بین رفتند.
• این اولین فیلم مشترک آکشای کومار و پارینیتی چوپرا است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کساری

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری