پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Miss Baek

خانم باک فیلمی کره ای در ژانر درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط لی جی وون کارگردانی شده و از از بازیگران آن می توان به هان جی مین، کیم سی آ و لی هان جوون اشاره کرد. «خانم باک» در تاریخ 11 اکتبر 2018 در کره به نمایش درآمد.

نویسندگان:
لی جی وون

عوامل:
فیلمبرداری: کانگ گوک هیون
تدوین: هان یونگ گیو، هیو سون می
موسیقی: ماوگ

یادداشتی بر فیلم «خانم باک»
زنی که در کودکی مورد خشونت خانگی قرار گرفته سعی می کند از یک کودک محافظت کند تا به سرنوشت او دچار نشود. نخستین فیلم لی جی وون به نام «خانم باک» در کره با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده است. فیلم موفق شده در هفته نخست به فروشی دو برابر «ستاره ای متولد شده است» برسد و حالا این درام کوچک از نظر فروش به فیلم تحسین شده «سوختن» نزدیک می شود. در حالیکه فیلم خلاقیت ویژه ای درمورد نشان دادن خشونت خانگی ندارد، اما بازی فوق العاده هان جی مین باعث شده به فیلمی چنین موفق تبدیل شود، کسی که در این فیلم نقشی به کلی متفاوت با نقش های معمولش در آثار رمانتیک/ کمدی را بازی می کند. اکران جهانی فیلم در شهر جشنواره جهانی توکیو آغاز شد و سپس برای اکران به لندن رفت.
فیلم با جستجوی یک کاراگاه به نام یانگ سوپ شروع می شود که در مناطق فقیرنشین سئول به دنبال خرابه ای می گردد و در آن جسد پیرزنی را پیدا می کند. او به زودی به شخصیت اصلی فیلم به نام باک خبر می دهد تا به سردخانه برود. باک جسد را به عنوان مادرش که مشکلات ذهنی داشته شناسایی می کند و حالا دلیل گوشه گیر بودن او را می فهمیم چرا که خاطرات ناخوشایند کودکی اش دوباره به او حمله می کنند. تمام این خاطرات ناخوشایند باعث شده او فکر کند که خودش هرگز نمی تواند مادر خوبی باشد و اصرار دارد به عنوان دوشیزه شناخته شود و نه خانم. او پیشنهاد یانگ سوپ برای ازدواج را هم رد می کند و ترجیح میدهد تنها بماند تا اینکه وارد رابطه ای شود که او را به یاد کودکی اش بیاندازد.
اما ملاقات دختری کوچک زندگی باک را تغییر می دهد. او با دختری ملاقات می کند که لباس های پاره ای پوشیده و بدنش پر از زخم است. پس از اینکه باک دلیل نامرتب بودن دختر را می فهمد به سرعت تلاش می کند او را از دست پدر و مادرش نجات دهد اما والدین کودک او را به آدم ربایی متهم می کنند. هان جی مین در اینجا اوج خشم و ناامیدی شخصیت اش را به موثرترین شکل به نمایش می گذارد. فیلمبردارین زیبای کانگ گوک هیون در اینجا به حدی پر انرژی و سریع است که باعث شده فیلمنامه لی جی وون به شکلی موثر و بدون اتلاف وقت روایت شود. با وجود درون مایه تلخ فیلم صحنه هایی از آن که در آنها خواهر یانگ سوپ حضور دارد تاثیر کمدی مناسبی دارند و خنده دار از کار درآمده اند، این کار باعث شده فیلم تکراری و خسته کننده نشود و تاثیرگذاری آن در تمام طول فیلم حفظ شود. «خانم باک» درامی تاثیرگذار با یک بازی بسیار ماهرانه از هان جی مین است، اگر به فیلم های درام شرق آسیا علاقه دارید دیدن این فیلم را از دست ندهید.
نویسنده: کلارنس سویی
منبع: www.hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 80%
نظر مثبت:
یک درام بی نظیر کره ای که بازی های فوق العاده خوبی داره و داستانش اونقدر تاثیرگذاره که ممکنه به گریه بیافتید.
نظر منفی:
بازیگر نقش اصلی فیلم خیلی خوب بازی کرده اما داستان فیلم خیلی کلیشه ای و قابل پیشبینی نوشته شده و غافلگیری خاصی نداره.


جزئیات:
• این اولین فیلم ساخته شده توسط جی وون لی است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خانم باک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری