پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال See

تماشای رایگان سریال see 2 با زیرنویس فارسی

 پس از اینکه فصل اول سریال see مورد استقبال بالایی قرار گرفت، شروع فیلم برداری فصل دوم آن نیز در دستور کار قرار گرفت. سریال see 2 یکی از سریال های است که توانسته است با موضوع تخیلی و درام، علاقه مندان به این ژانر را جذب خود کند. سریال دیدن محصول کشور آمریکاست و در آن بازیگران مطرحی ایفای نقش می کنند.

 آیا واقعاً می توان بدون بینایی راحت زندگی کرد؟ آیا بشر این قدرت را دارد که در کوری مطلق تمام انسان ها به کمک سایر حس هایی که دارد، زندگی را عادی از سر بگیرد؟ در این سریال، جنبه هایی از توانمندی بشر را می بینید که با قدرت تخیل نویسنده در هم آمیخته شده است. برای تماشای رایگان سریال see با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای سریال see  فصل دوم 

فیلم see 2 به کارگردانی استیون نایت نویسنده و کارگردان بریتانیایی ساخته شده است. او کارگردان و نویسنده ای است که فیلمنامه آثار معروفی مانند تابو، قول های شرقی و چیزهای زیبای کثیف را نوشته است و سریال see را نیز کارگردانی و نگارش کرده است. استیون نایت جزو کارگردانانی است که همیشه آثار زیبایی را خلق کرده است و بیشتر در زمینه های علمی تخیلی کار می کند و مهارت بالایی نیز در این ژانر و طراحی صحنه آن دارد. سریال see 2  در ادامه فصل اول آن است و در این فصل هم داستان های جدیدی را می توانید به تماشا بنشینید.

 بازیگرانی مانند جیسون موموآ ، سیلویا هوکس ، هرا هیلمار و ... در این سریال ایفای نقش می کنند. سریال در ژانر درام، اکشن و علمی - تخیلی طراحی شده است. به گونه ای که کاملاً حساب شده، مخاطب را تا لحظات آخر در کنار خود نگه می دارد. همچنین جیسون موموآ یکی از بازیگران جذابی است که مخاطبان را از بازی بسیار زیبای خود راضی می کند. این فیلم از همان ابتدا به گونه ای رمز آلود، مخاطب را بدون این که بتواند داستان را حدس بزند، به خود مشغول می کند.

داستانم سریال see 2  

در کنار کارگردانی خوب، طراحی صحنه جذاب و بازیگران ماهر، داستان سریال هم بسیار جذاب است. با تماشای سریال دیدن فصل ۱ اکثر مخاطبان معتقد بودند که این سریال بر اساس داستان کوری ساخته شده است. در فصل دوم این سریال نیز ماجرای نابینایی بشر بعد از سال ها در آینده نشان داده می شود. نسل بشر که بینایی خود را کامل از دست داده است به دنبال راهی برای قدرتمند کردن خود است. آن ها سخت به دنبال راهی هستند تا بتوانند از طریق آن زندگی روزمره خود را بگذرانند. در این بین، افرادی متولد می شوند که از قدرت بینایی بهره مند هستند و چالش ها از همین جا شروع می شود ...

با دانلود سریال see 2  محصول سال ۲۰۲۱، می توانید زندگی بشر را به صورت تخیلی در صد ها سال آینده ببینید که ممکن است برایتان عجیب و غریب باشد و قدرت تخیلتان را قلقلک می دهد.

تماشای آنلاین سریال see  2021 با زیرنویس فارسی

اگر از تماشای آنلاین سریال دیدن فصل ۱ لذت برده اید، قطعاً منتظر فصل دوم آن هستید تا با یک فیلم جذاب دیگر نیز روز تعطیل و اوقات فراغت خود را پر کنید. دانلود سریال see  2021  و تماشای رایگان سریال دیدن 2 این امکان را برای کاربران ایرانی به وجود آمده است که از تماشای جذاب ترین فیلم سال لذت ببرند. سریال دیدن فصل ۲ در ژانر علمی تخیلی می تواند برای دوستداران این نوع فیلم ها، جذاب و زیبا باشد تا در عین حال که دنیای پر از چالش و مخاطره را می بینند از توانایی های بشر برای کشف راه های جدید نیز لذت ببرند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

دیدن

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری