پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Countdown

درباره فیلم:
شمارش معکوس فیلمی امریکایی در ژانر وحشت و هیجانی و محصول سال 2019 است. فیلم توسط جاستین دک نوشته شده و کارگردانی شده است و از بازیگران مطرح آن می توان به الیزابت لیل، جوردن کالووی، تالیتا بیتمن و پیتر فاسینلی اشاره کرد. فیلم در تاریخ 25 اکتبر 2019 اکران شده و فروشی 41 میلیون دلاری داشته است.

یادداشتی بر فیلم «شمارش معکوس»
چندین سال پیش و در اوایل محبوبیت اینترنت وبسایتی وجود داشت که ادعا می کرد تاریخ مرگتان را به شما می گوید. این سایت یک عدد رندوم به مخاطبش می داد و با اینکه در جعلی بودن آن شکی وجود نداشت به شدت محبوب شد. حالا و سالها بعد از آن ماجرا فیلمی بر اساس ایده ای مشابه ساخته شده است.
اسم فیلم به راحتی می توانست «مقصد نهایی 6» باشد. موضوع اصلی فیلم بسیار شبیه به این سری فیلم است و ماجرای شخصیتی را روایت می کند که مرگ را در دو قدمی‎اش می بیند و سعی می کند به صورتی از آن فرار کند. به همین خاطر فیلم می توانست به یک فیلم ترسناک بامزه با صحنه های مرگ خلاقانه تبدیل شود اما به جای آن تلاش می کند بیشتر انرژی اش را روی شخصیت پردازی و انتقاد از شیوه زندگی انسان مدرن می‎گذارد. متاسفانه این تمرکز اشتباه به ضرر فیلم تمام شده است اما همچنان نمی تواند لذت دنبال کردن موقعیت پیچیده شخصیت را از بیننده بگیرد.
صحنه های ترسناک فیلم به صورت موثری کارگردانی شده اند و تاثیرگذار هستند. فیلمساز از تمام تکنیک ها و افکت های معمول در فیلمهای وحشت استفاده کرده اما این استفاده به گونه ای است که به نفع وجه ترسناک فیلم تمام می شود. همان طور که با دیدن «مقصد نهایی 3» و «روز مرگ مبارک» متوجه می شویم در این نوع از فیلم های ترسناک که مواجهه مستقیم شخصیت با مرگ را نشان می دهند بازی خوب بازیگر نقش اصلی اهمیتی حیاتی پیدا می کند. در اینجا الیزابت لایل قهرمان باورپذیر و دوست داشتنی ای می سازد و عملکردش به خصوص از این نظر قابل تحسین است که اظطراب روبه رو شدن با مرگ را به خوبی به بینندگان منتقل می کند. فیلمنامه فیلم به گونه ای نوشته شده که در لحظاتی و با معرفی شخصیت هایی مثل کشیش شیطانی در یک سوم پایانی خود راه را برای جنسی از کمدی باز می کند که بسیار به نفع فیلم تمام می شد و بیننده ممکن است حسرت آنرا بخورد که چرا تعداد بیشتری از این صحنه های کمدی وجود ندارد. فیلم همچنین پایان راضی کننده ای دارد و به گونه ای تمام می شود که راه را برای آمدن فیلمهای بعدی و تبدیل شدن به یک مجموعه باز می کند. اگر به ترس های ناگهانی و ترکیب کمدی و وحشت علاقه دارید این فیلم را از دست ندهید.
نویسنده: استیو بیودروسکی

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 25% را بر اساس 63 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/01 از 10 است: «شمارش معکوس لحظات دلهره آوری را برای طرفداران ژانر وحشت رقم می‎زند اما آنقدر خلاقانه نیست که در خاطره آنها باقی بماند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 31 از 100 را بر اساس نظر 16 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 72%

نظر مثبت:
اگر به سری فیلمای مقصد نهایی علاقه دارید دیدن این فیلم رو از دست ندید. فیلم شخصیت های جالبی داره و علاوه بر ترسوندن گاهی بیننده رو میخندونه که خودش باعث تاثیرگذاری بیشتر ترس های فیلم میشه.

نظر منفی:
یک فیلم کند، کاملا قابل پیش بینی و کلیشه ای که ایده های «مقصد نهایی» رو با «حلقه» و «تعقیب می کند» قاطی کرده و از خودش خلاقیتی نداره.

نویسندگان: 
جاستین دک

عوامل:
فیلمبرداری: ماکسیم الکساندر

موسیقی: دنی بنسی

بودجه کلی: $6,500,000
فروش جهانی: $47,621,766

دیالوگ برگزیده:
پدر جان: تنها چیزی که لازم داریم اینه که یک ثانیه از ساعت جلو بیوفتیم.

جزئیات:
تام سگورا کمدین بزرگ امریکایی در این فیلم در نقش "درک" بازی می کند.
اپلیکیشنی که در فیلم مورد استفاده قرار می گیرد وجود داشته و قابل دانلود است. از این اپلیکیشن برای تبلیغات فیلم استفاده شده است.
کارگردان این فیلم پیش از این فیلم، کمدی تحسین شده «Rolling» را ساخته بود. 
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شمارش معکوس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری