پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Arctic Dogs

سگ های قطبی انیمیشنی انگلیسی در ژانر کمدی و محصول سال 2019 است. فیلم توسط آرون وودلی کارگردانی شده و از صداپیشگان مطرح آن می توان به جرمی رنر، هایدی کلوم، جیمز فرانکو و جان کلیز اشاره کرد. فیلم در تاریخ 1 نوامبر 2019 در امریکا و کانادا اکران شد و به فروش 9 میلیون دلاری رسید.

یادداشتی بر فیلم «سگ های قطب شمال»
انیمیشن سگ های قطب شمال با همکاری چند کمپانی کوچک و گمنام ساخته شده و هر چند داستان آن کمی مصنوعی به نظر می رسد اما به طور کلی سرگرم کننده است. در منطقه قطب شمال و در روستای تایگاویل حیوانات مختلفی زندگی میکنند که بعضی هایشان مثل قهرمان فیلم اسویفتی از بومی های منطقه هستند و تعدادی دیگر که لهجه ایتالیایی دارند مهاجرند. آرزوی بزرگ اسویفتی این است که در شغلش ارتقا بگیرد و به عنوان پیک مشغول به کار شود. اما بر خلاف سگ های قدرتمندی که این کار را به عهده دارند اسویفتی کوچک و ضعیف است. مدیر او مگدا آدم بسیار سخت گیری است که برایش سرعت و نظم از هرچیزی مهم تر است و به همین خاطر حاضر نیست به اسویفتی فرصتی بدهد. فیلم سعی می کند با ارائه این تصویر به نقد فضای کار در دنیای سرمایه داری بپردازد که البته در این کار چندان موفق نیست.
در عوض پیام فیلم در رابطه با محیط زیست به خوبی منتقل می شود چرا که در رابطه مستقیم با ضدقهرمان فیلم قرار می گیرد، گراز دریایی‎ای که می خواهد یخ های منطقه را از بین ببرد و باید جلویش گرفته شود. وقتی این کار انجام شود خیال همه از بابت امنیتشان راحت می شود. فیلم تعدادی شوخی بامزه و انیمیشنی دارد که در تصویر کردن چهره شخصیتهایش موفق عمل می کند. صداپیشگان مشهور فیلم نقش هایشان را به خوبی بازی می کنند و با اینکه مشخص است انرژی زیادی برای نقش هایشان نگذاشته اند، لحظات سرگرم کننده ای را خلق کرده اند. هایدی کلوم در فیلم نقش دو شخصیت را بازی می کند، یکی بارتا و دیگری شخصیت جید که یک مهندس باهوش است. بهترین بازی فیلم از نظر من متعلق به جان کلیز است که نقش ضدقهرمان را بسیار خوب صداپیشگی کرده و صداپیشگی او این شخصیت را به صورتی کمیک در دل مخاطبان جا می کند به گونه ای که هرچند دوست نداریم در نقشه هایش موفق شود اما قطعا از دیدن او در صحنه های مختلف خوشحال می شویم. شاید انیمیشن فیلم در حد محصولات دیزنی جزئیات نداشته باشد اما در وقت هایی که لازم است به اندازه کافی رنگارنگ و پر انرژی می شود. داستان «سگ های قطبی» مشکل حادی ندارد و هرچند برای بزرگترها ممکن است بیش از حد ساده باشد، بچه ها را سرگرم خواهد کرد.
نویسنده: لزلی فلپرین

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 14% را بر اساس 15 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/09 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 28 از 100 را به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.
«فیلم در لحظاتی که بازیگوشانه و عجیب و غریب می شود بهترین تاثیر را می گذارد و به خصوص ضدقهرمانی جذابی دارد»
-ویلیام بیبیانی (د رپ)

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 60%

نظر مثبت:
با وجود اینکه چیزهای کلیشه ای زیادی توی فیلم وجود دارن اما با اونها به شکل خلاقانه ای برخورد شده. برای من بهترین جنبه فیلم بازی جان کلیز به عنوان ضدقهرمان فیلمه که نقشش رو با یه مسخرگی خیلی بامزه بازی کرده. این که یه انیمیشن با بودجه کم ساخته شده الزاما به معنی بد بودنش نیست.

نظر منفی:
داستانی که فیلم می خواد تعریف کنه خیلی پتانسیل بالایی داره اما انیمیشن بی کیفیت و داستان کلیشه ایه فیلم باعث میشه هیچ کسی که بیشتر از 8 سال سن داشته باشه نتونه ازش لذت ببره.

نویسندگان: 
مت لایون، باب بارلن، کارل برونکر، آرون وودلی، برایان تامپسون

عوامل:
تدوین: لزلی مکی هانتر
موسیقی: دیوید باکلی

بودجه کلی:$50,000,000
فروش جهانی: $9,800,000

دیالوگ برگزیده:
اسویفتی: من این چالش رو قبول می کنم و بهترین عملکرد زندگیم رو نشون میدم.

جزئیات:
این اولین انیمیشن تولید شده در کمپانی اینترتینمت استودیو است.
این دومین همکاری جرمی رنر و الک بالدوین است آنها قبلا در فیلم ماموریت غیرممکن- ملت یاغی (2015) همکاری کرده بودند.
این سومین انیمیشنی است که جیمز فرانکو در آن صداپیشگی می کند او قبلا در ساخت انیمیشن های شاهزاده کوچک (2015) و مهمانی سوسیسی (2016) همکاری کرده بود.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

سگ‌ های قطب شمال

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری