پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Willoughbys

خانواده ویلوبی انیمیشنی کانادایی- امریکایی در ژانر کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط کریس پرن، کریس اوانز و راب لادرمیر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا کریس پرن و مارک استنلی بر اساس کتابی به همین نام اثر لویس لوری نوشته اند. از صداپیشگان فیلم می توان به ویل فورت، مایا رودولف، آلسیا کارا و ریکی جرویز اشاره کرد. «خانواده ویلوبی» در تاریخ 22 آوریل 2020 از طریق سرویس آنلاین نت فلیکس به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
کریس پرن، مارک استنلی

عوامل:
فیلمبرداری: سباستین برودین
تدوین: فیونا تاث، کن شرتزمن
موسیقی: مارک مادرزباگ

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 88% را بر اساس 41 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/8 از 10 است: «خانواده ویلوبی انیمیشنی است که سادگی اش را با احساسات عمیق پیوند زده و آنقدر سرگرم کننده است که تمام اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 68 از 100 را بر اساس نظر 12 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «خانواده ویلوبی»
انیمیشن جدید کمپانی نت فلیکس به نام خانواده ویلوبی داستان بچه هایی است که سعی می کنند بدون پدر و مادرشان زندگی کنند. در ابتدای فیلم جین که یکی از دختر های خانواده است می گوید چون تمام قهرمان های داستانی مورد علاقه آنها یتیم هستند، بنابراین منطقی است که آنها هم مثل یتیم ها زندگی کنند. این حرف های ابتدایی جین لحن کل فیلم را مشخص می کند و رویکرد کلی فیلم را نشان می دهد. «خانواده ویلوبی» کلیشه های حاکم بر ژانر فیلم های کودکان را نشان می دهد و آنها را به سخره می گیرد. چنین کاری البته قبلا هم انجام شده است، انیمیشن «شرک» یکی از اولین انیمیشن هایی بود که داستان های معمولی کودکان را برعکس کرد و به شیوه ای غیرمعمول نمایش داد اما تفاوت خانواده ویلوبی در این است که در اینجا برعکس کردن داستان باعث نمی شود با یک فیلم بدبینانه طرف باشیم بلکه به یک داستان امیدوارکننده تر و دلنشین تر می رسیم. 
از نظر تصویری «خانواده ویلوبی» بی نهایت زیبا طراحی شده است، در واقع انیمیشن کامپیوتری فیلم به حدی ماهرانه طراحی شده که ممکن است آنرا با استاپ موشن اشتباه بگیرید. این کار باعث شده که پس زمینه تصاویر و طراحی شخصیت ها بسیار پرجزئیات شود که با داستان عجیب و غریب فیلم کاملا هماهنگی دارد. طراحی شخصیت ها به شکلی بسیار هوشمندانه انجام شده و از سبکی شبیه به فیلمهای تیم برتون تبعیت می کند اما این طراحی تنها به ظاهر آنها محدود نمی شود و از نظر شخصیت پردازی هم هر کدام از آنها خصوصیات ویژه خودشان را دارند. داستان های گذشته هر کدام از شخصیت ها به شیوه ای درست در لحظات مناسبی از داستان فیلم قرار گرفته و باعث می شوند با هر شخصیت بیشتر آشنا شویم. به این ترتیب شخصیت هایی که می توانستند کلیشه ای باشند اینطور نیستند و کاملا دارای شخصیت های متمایزی می شوند. 
وقتی شخصیت های فیلم تصمیم می گیرند مستقل زندگی کنند، تصمیم هایشان را بر اساس داستان هایی که خوانده اند می گیرند. آنها به این فکر می کنند که اگر فلان شخصیت مورد علاقه شان در این شرایط بود چه تصمیمی می گرفت. این بخش های فیلم بسیار خنده دار هستند و فضای سرخوشانه فیلم را برای یک سوم پایانی آن آماده می کنند. تمام جنبه های داستانی و فنی «خانواده ویلوبی» در خدمت پیام اصلی آن یعنی «پیدا کردن خانواده» قرار دارند و به همین دلیل فیلم بسیار منسجم و یکپارچه عمل می کند. درست مثل یک کتاب کودک قدیمی نقاشی های زیبا و شوخی های بامزه در کنار هم قرار گرفته اند تا یک پیام مهم را به بینندگان کم سن و سال فیلم انتقال دهند.

نویسنده: پترانا رادولوویچ
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 68%
نظر مثبت:
این انیمیشن بدون شک بهترین انیمیشنیه که تا الان توی سال 2020 منتشر شده. کیفیت انیمیشن فیلم فوق العاده ست و داستان با این که عجیب و غریبه اما کاملا سرگرم کننده و خنده دار نوشته شده.
نظر منفی:
این فیلم از نظر انیمیشن واقعا حرف نداره و طراحی های اون عالی انجام شدن. اما اتفاقات داستان زیادی عجیب و غریب و پراکنده هستن و شوخی های اون هم اصلا نمی تونن برای بچه ها جذاب باشن.

دیالوگ برگزیده:
گربه: میدونم به چی فکر می کنی، منم دقیقا به همون فکر می کنم. اینکه چه چیزی توی اون جعبه ست و اینکه آیا میتونم خالیش کنم و برم بشینم توش یا نه.

جزئیات:
• این انیمیشن به همراه «کلاوس» (2019) تنها انیمیشن های کمپانی نت فلیکس هستند که بدون درجه سنی‎ پخش شده اند.
• سومین صداپیشگی ریکی جرویز در یک فیلم انیمیشن پس از فیلم های «فرار از سیاره زمین» (2013) و «والیانت» (2005).
• آلسیا کلارا آواز های شخصیت اش در فیلم را خودش اجرا کرده است.

مدیر دوبلاژ : امیرحسین صفائی 


 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

خانواده ویلوبی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری