پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Jungleland

«جنگل لند» فیلمی امریکایی در ژانر درام و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط مکس وینکلر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا تئودور برسمن به همراه دیوید برانسون اسمیت نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به چارلی هونام، جک او کانل و نیهام گارسیا اشاره کرد. «جنگل لند» در تاریخ 6 نوامبر 2020 به صورت آنلاین به نمایش درآمد. 

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 71% را بر اساس 38 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/3 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 55 از 100 را بر اساس نظر 22 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «جنگل لند»
در بین همه اتفاقاتی که در طول سال گذشته سینما را تحت تاثیر قرار دادند، شاید تنها نکته مثبت کمرنگ شدن حضور فیلم های پربودجه و عظیم بود که جایشان با فیلم های کوچک تر سینمای مستقل امریکا پر شد. فیلم های شخصی تر و عمیق تری که حالا این فرصت را پیدا کرده اند که به شکل گسترده اکران شوند و یا از طریق سرویس های آنلاین به نمایش درآیند. 
فیلم جدید مکس وینکلر دقیقا چنین فیلمی است. رابطه جک او کانل و چارلی هونام در این فیلم بیننده را به یاد آثار مشهور دهه 70 مثل «خیابان های پایین شهر» و «مترسک» می اندازد و باید گفت هر دو این فیلم ها به شدت روی «جنگل لند» تاثیرگذار بوده اند. در این فیلم ها معمولا یکی از دو شخصیت اصلی سرزنده و پرانرژی است و دیگری بیشتر ساکت و درونگرا، ترکیب جذابی که می تواند هر بیننده ای را لااقل به یکی از شخصیت های فیلم نزدیک کند. جالب اینجاست که در «جنگل لند» شخصیتی که بوکسور است شخصیت آرام تر فیلم را بازی می کند و برادر دیگر که مربی اوست نقش شخصیت پرانرژی را دارد. داستان فیلم تکه هایی قابل پیش بینی دارد و بیننده از همان اول می تواند حدس هایی درمورد داستان بزند. با این حال فیلم سعی کرده در چند نقطه از داستان مخاطب را غافلگیر کند و در این کار بسیار موفق بوده است. با وجود زمان نود دقیقه ای فیلم، وینکلر سعی کرده داستان را به شیوه ای آرام و بدون عجله تعریف کند و به بیننده فرصت بدهد تا به درونیات و احساسات شخصیت ها نزدیک شود. یکی از دلایل موفقیت فیلم بدون تردید بازی درخشان چارلی هونام در فیلم است. او متوجه غیرکلیشه ای بودن شخصیت خود شده و سعی کرده او را به شیوه ای نامتعارف بازی کند. هونام به خوبی ضعف های شخصیت استنلی را به نمایش گذاشته و او را به صورت طبل توخالی‎ای نشان می دهد که توان روبرو شدن با ضعف هایش را ندارد. وینکلر با طراحی این شخصیت به فیلم های گنگستری و بوکسوری دهه 70 ادای دین کرده و شخصیت هایی را یادآوری می کند که در آن زمان معمولا توسط رابرت دنیرو و داستین هافمن بازی می شدند. یکی از عواملی که باعث می شود خیلی سریع متوجه این فضای دهه 70ی شوید، موسیقی شنیدنی لورن بالف است که سعی کرده فضای غم انگیز شخصیت ها را با استفاده از موسیقی کم حجم به بیننده منتقل کند. اگر به فیلم هایی مثل «جنگجو» یا درام های دهه 70 علاقه دارید تماشای «جنگل لند» را از دست ندهید، هر چند فیلم پر از سکانس های جذابی است که می توانند هر بیننده ای را هیجان زده و مضطرب کنند.
نویسنده: کریس بومبرای
منبع: www.joblo.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک درام بسیار جذاب بازی فوق العاده چارلی هونام که پر از شخصیت های دوست داشتنی هست.
نظر منفی:
بازی های فیلم عالی هستند اما داستان خیلی کلیشه ای جلو میره و هیچوقت موفق نمیشه بیننده رو غافلگیر کنه.


جزئیات:
• مکس وینکلر (کارگردان) قبلا فیلم «گل» (2017) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سرزمین جنگلی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری