پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Maid

سریال خدمتکار 2021 – Maid 2021

تماشای آنلاین سریال خدمتکار 2021 - Maid 2021 

تماشای آنلاین سریال خدمتکار 2021 – Maid 2021، گزینه‌ای مناسب برای دوستداران سریال‌های با ژانر درام است. مینی سریال خدمتکار 2021 ساخت ایالات متحده است که شامل 10 قسمت می‌باشد که توسط نتفلیکس به‌صورت رسمی در 1 اکتبر 2021 منتشر شده است. نویسنده اصلی سریال مولی اسمیت متزلر است که داستان آن الهام گرفته از کتاب خدمتکار: کار سخت، دستمزد پایین و اراده مادری برای زنده ماندن اثر استفانی لند است. کارگردانی سریال کار مشترک جان ولز، هلن شاور، زینگا استوارت، لیلا نو کبائر و کوین تران است. با تماشای آنلاین مینی سریال Maid 2021 بیننده سریالی غم‌انگیز ولی الهام بخش و زیبا باشید و لذت دیدن آن را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Maid 2021 

در سریال خدمتکار 2021 مارگارت کوالی، نیک رابینسون، آنیکا نونی رز، تریسی ویلار به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارگارت کوالی بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های دنیای کنزو، تازه کار و بیدار شو، ایفای نقش داشته است. نیک رابینسون یکی از بازیگران موفقی است که بازی در فیلم‌های دنیای ژوراسیک، یک معلم، پادشاهان تابستان و جاده ابریشم را در کارنامه خود دارد. رابینسون برای بازی در فیلم عشق، سایمون (Love, Simon 2018) برنده جایزه Teen Choice Award شد. داستان این مینی سریال توسط مولی اسمیت متزلر نوشته شده است. متزلر نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس اهل ایالات متحده است که از دیگر آثار او می‌توان به داستان فیلم‌های بی حیا و گاه به گاه اشاره کرد. موسیقی سریال کار مشترک کریستوفر استریسی و استه هایم است. گای گادفری، وینسنت دی پائولا و کوین تران فیلمبرداری صحنه‌های سریال را در ویکتوریا، ونکوور، کلمبیا و کانادا انجام داده‌اند. 

نام سریال به انگلیسی: Maid 2021

نام سریال به فارسی: خدمتکار 2021

ژانر: درام 

مخاطب: رده‌ سنی بالای 15 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردانان: John Wells, Helen Shaver, Nzingha Stewart, Quyen Tran, Lila Neugebauer 

تهیه کنندگان: Bonnie Benwick, Colin McKenna, Terri Murphy 

نویسنده: Molly Smith Metzler

تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2021

زمان سریال: در کل 545 دقیقه

تعداد قسمت‌ها: 10 قسمت

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Margaret Qualley, Nick Robinson, Andie MacDowell, Tracy Vilar

داستان سریال خدمتکار 2021 درباره چیست؟

مینی سریال خدمتکار 2021 داستان زندگی زن جوانی را روایت می‌کند. الکس مادر جوانی است که از رابطه پر تنش و آزار دهنده با همسرش به ستوه آمده است و قصد دارد خود را از این رابطه رها کند. الکس با رها کردن همسرش برای تامین هزینه‌های زندگی خود و فرزندش مجبور می‌شود شغلی با عنوان خدمتکار خانه را قبول کند. الکس نمی‌خواهد فرزندش را در رنج و فقر بزرگ کند بنابراین برای تامین زندگی او و ساختن آینده‌ای بهتر برای تنها فرزندش مبارزه می‌کند. آیا سختی کار الکس را مجبور می‌کند که تسلیم شود؟ با سر کار رفتن الکس چه اتفاقاتی پیش‌روی او است؟ با تماشای آنلاین سریال خدمتکار 2021 بیننده زندگی پر درد و رنج اما سخت‌کوش و امیدوار یک مادر جوان و تنها باشید. 

نقد سریال خدمتکار 2021 

داستان مینی سریال خدمتکار 2021 بسیار غم‌انگیز و در عین حال الهام‌بخش است. مارگارت کوالی دختر واقعی اندی مک داول است که این اولین همکاری مشترک آن‌ها در یک فیلم می‌باشد، توانسته‌اند با بازی بسیار زیبای خود نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کنند. مخاطبان این مینی سریال بر این باورند که صحنه‌های سریال بسیار خوب و حرفه‌ای فیلمبرداری شده است و هنرمندان نقش خود را بسیار عالی ایفا کرده‌اند. 

دانلود سریال Maid 2021 زیرنویس فارسی

در سریال خدمتکار 2021 رنج و تلاش مادری جوان برای تامین مخارج زندگی و آینده فرزندش به زیبایی به‌تصویر کشیده است. اگر میخواهید بیننده یکی از بهترین سریال‌های جدید باشید، دانلود سریال Maid 2021 را از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

خدمتکار

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری