پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Servant

لحظاتی پر از ترس و هیجان با سریال Servant S03

سریال Servant S03 یا خدمتکار در دو فصل قبلی خود توانست مخاطبان را راضی نگه دارد. سریالی که پر از هیجان و استرس است و لحظاتی شما را آرام رها نمی کند. این سریال جذاب اکنون در فصل ۳ خود آمده است تا باز هم مخاطبان را گرد خود جمع کند و حال و هوایی هیجان انگیز به دنیای فیلم و سریال بدهد. دانلود سریال خدمتکار لحظاتی نفس گیر را به شما هدیه می دهد و در یک روز تعطیل می توانید از خستگی خود به کمک آن بکاهید. اگر می خواهید بیشتر در مورد این فصل از سریال خدمتکار بدانید، با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال Servant S03

سریال خدمتکار در ژانر درام، هیجان انگیز و ترسناک ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکاست که کارگردانی آن را هم آنتونی جان باسگالوپ (Tony Basgallop) بر عهده دارد. این نویسنده و کارگردان آمریکایی به خاطر نوشتن کتاب های درون انسان و بنده معروف شد. به علاوه مینی سریال او به نام تا انتهای زمین یک شاهکار است. او توانست جایزه تلویزیونی بفتا برای بهترین سریال درام را هم از آن خود کند. باسگالوپ در کارنامه خود فیلم هایی مانند هتل بابل و دیگر نسخه های قبلی خدمتکار را هم دارد و از پس همگی هم به خوبی برآمده است. 

اولین نسخه از این سریال در سال 2019 منتشر شد و در سال 2021 نیز نسخه دوم آن پا به دنیای فیلم و سریال گذاشت. اکنون در سال 2022 نیز دو کمپانی Blinding Edge Pictures و Escape Artists نسخه سوم آن را در ۱۰ قسمت تولید و منتشر کرده اند.

سریال خدمتکار پس از پخش توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و همین عامل هم سبب شده است تا کارگردان سریال Servant به فکر ساخت فصل چهارم آن هم باشد. بدون شک افرادی که مخاطب فصل های قبلی سریال خدمتکار بوده اند، در حال حاضر هم در صف تماشای آنلاین سریال خدمتکار قرار دارند.

خلاصه ای از داستان سریال Servant 2022

همان طور که گفته شد، این سریال دارای نسخه های متعددی است و فصل ۳ آن یعنی خدمتکار ۳ هم در ادامه نسخه های قبلی خود ساخته شده است. حال در سریال Servant Season 3 2022 داستان از این قرار است که به سه ماه پس از حوادث ترسناکی که برای خانواده ترنر رخ داده است، می رویم و این خانواده تصمیم گرفته اند تا برای گردش به سمت یک ساحل زیبا بروند. لیان تنها می ماند و باز هم اتفاقاتی هیجان انگیز او را غافلگیر می کند ...

دانلود سریال Servant 3 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق سریال های ترسناک هستید یا نسخه های قبلی سریال خدمتکار را دیده اید، این بار هم بدون شک از مخاطبان آن خواهید بود. دیدن این سریال هیجان انگیز و ترسناک که توانسته است جای پای خود را بین منتقدان دنیای فیلم و سریال باز کند، خالی از لطف نیست. شما هم می توانید با تماشای آنلاین سریال Servant 3 2022 با زیرنویس فارسی به راحتی همراه با سایر کاربران دنیای فیلم و سریال به تماشای آن سریال جذاب و هیجان انگیز بنشینید. امکان دانلود سریال خدمتکار با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانان فراهم شده است تا در اسرع وقت یکی از ترسناک ترین سریال های سال را ببینند. لینک دانلود سریال Servant 3 2022 با زیرنویس فارسی و کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

خدمتکار

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری