پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Superman and Lois

تماشای آنلاین سریال سوپرمن و لوییس- superman and Lois Series

تماشای آنلاین سریال سوپرمن و لوییس دوبله فارسی

تماشای آنلاین سریال سوپرمن و لوییس دوبله فارسی، ماجرای یکی از محبوب‌تری ابرقهرمان‌های جهان یعنی سوپرمن است. این سریال ارتباطی غیر مستقیم به سریال لویس و کلارک دارد که در سال 93 پخش شد. و اما اکنون سریال Superman and Lois به زندگی مشهورترین سوپر قهرمان جهانی و خبرنگار مشهورترین کتاب‌های کمیک می‌پردازد. دو نفر که تحت فشار و استرس ناشی از زندگی مشترک، پدر و مادر بودن و استرس‌های ناشی از زندگی در میان جامعه‌ به سر می‌برند. 

تماشای آنلاین سریال Superman and Lois دوبله فارسی

عوامل و رویدادهای سریال Superman and Lois

فیلمنامه سریال سوپرمن و لویس بر اساس Characters appearing in DC Comics گرفته شده است و توسعه داده شده است. یک سریال اکشن سوپر قهرمانی که از شبکه The CW پخش شده و جایگزینی برای سریال Arrow به حساب می‌آید. از همان لحظه‌ی آغاز قسمت اول شما با شخصیت ابرقهرمان این داستان یعنی سوپرمن (کلارک) آشنا خواهید شد. دو ستاره نقش اصلی فیلم تایلر هوچلین (کلارک) و الیزابت تولوچ (لویس) می‌باشند که سریال بخش زیادی از موفقیت و پربیننده بودن خود را مدیون این دو شخصیت است.

نام به انگلیسی: Superman and Lois

نام به فارسی: سوپرمن و لوییس

ژانر: اکشن-ماجراجویی، درام-عاشقانه

مخاطب: بالای 18 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردان: Todd Helbing, Greg Berlanti

شبکه پخش: CWTV

تهیه کننده: Berlanti Productions, DC Entertainment, Warner Bros. Television, …

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2021

محصول: آمریکا

زمان: قسمت‌های 40-45 دقیقه ای

ستارگان:  Elizabeth Tulloch, Tylor Hoechlin, Alex Garfin, Jordan Elsass, …

لوکیشن فیلمبرداری: ونکوور، کلمبیا، کانادا و ...

داستان سریال سوپرمن و لویس درباره چیست؟

داستان سریال سوپرمن و لوئیس ماجرای زندگی یک زوج غیر عادی است. کلارک و لوئیس نام‌های آشنا برای طرفداران سریال‌های زندگی ابرقهرمان‌ها هستند. در این سریال کلارک (Tyler Hoechlin) نقش سوپرمن داستان و همسر لوییس (Elizabeth Tulloch) را ایفا می‌کند. کلارک کنت، مرد پولاد تن مشهوری است که سالها مبارزه با هیولاها و ابر شرور های جهانی را پشت سر گذاشته است و لویس مشهورترین خبرنگار کتاب‌های طنز است که اکنون هر دوی آنها نگران دو فرزند پسر خود هستند. اینکه آیا آنها (جاناتان و جردن) قدرت ماورایی پدران کریپتونیان را به ارث خواهند برد. بازگشت این خانواده به اسمالیول و آشنایی با لانا لانگ و کایل کوشینگ و دختر شرور آنها یعنی سارا، ماجراهای جدید، مهیج و زیبایی را به همراه خواهد داشت. همین الان با تماشای آنلاین سریال سوپرمن و لوییس، تجربه یک سریال اکشن و ماجراجویی را برای خود رقم بزنید.

نقد سریال Superman and Lois

رضایت حداکثری مخاطبین و بینندگان در مدت کوتاهی از تماشای آنلاین سریال لوییس و سوپرمن، اولین نقطه قوت برای این سریال به حساب می‌آید. شما در 5 دقیقه قسمت اول، به طور خیلی مروری و کوتاه با سوپرمن و فرود او بر زمین برای جلوگیری از انفجار هسته‌ای آشنا خواهید شد. شاید در این 5 دقیقه با خود بگویید چرا جلوه‌های ویژه سریال، زیاد نتوانست توجه مرا جلب کند. اما با دیدن قسمت‌های بعدی سریال سوپرمن و لوییس به حد قابل قبول و رضایت بخشی از جلوه‌های ویژه و پرداخت صحنه‌ها مواجه خواهید بود. 

بازی بی نظیر بازیگران سریال و تلاش درون‌مایه برای فاصله گرفتن از کلیشه‌های قدیمی و مسائل تکراری با دیگر سریال‌های ابرقهرمانی دو ویژگی اصلی این سریال است. سریال superman and Lois شروع بسیار خوبی داشته است به طوری که مارک پدوویتز، مدیر عامل شبکه The CW خبر از ساخت فصل دوم سریال بعد از تمام شدن فصل یک داد. او با فوق‌العاده خواندن سری اول سریال از دید مخاطبان و منتقدان، ادامه ساخت سریال سوپرمن و لوییس را در کنار سریال Walker به طرفداران این سریال مژه داد. 

دانلود سریال سوپرمن و لوییس

اگر از طرفداران سریال‌های سوپر قهرمانی و شخصیت‌های ماورایی جهانی هستید، دانلود سریال سوپرمن و لویس دوبله فارسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دنیا به ابر قهرمان نیاز دارد و هر وقت که آنها احساس کنند، خود را برای کمک و مهار بدی‌ها خواهند رساند. این جمله‌ی مشترک سریال‌های super hero از جمله سوپرگرل و superman and Lois است.  

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

سوپرمن و لویس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری